Hänestä tuli isoäiti 23-vuotiaana - katso kuva Isoäiti Rifca Stanescu, 25, ja tyttärenpoika Ion, 2 vuotta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-o
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

:-o

Vieras
Hänestä tuli isoäiti 23-vuotiaana - katso kuva
Isoäiti Rifca Stanescu, 25, ja tyttärenpoika Ion, 2 vuotta.
Julkaistu: 08.03.2011 10:06
Romanialainen Rifca Stanescu kertoo tulleensa isoäidiksi vain 23-vuotiaana, mikä brittilehtien mukaan tekisi hänestä maailman nuorimman isoäidin.
Nyt 25-vuotias Stanescu synnytti tytön ollessaan ainoastaan 12-vuotias.

Hän kertoo anelleensa Maria-tyttäreltään, että tämä pysyisi koulunpenkillä ja jatkaisi opiskelua, mutta 10 vuoden iässä Maria meni naimisiin ja oli
11-vuotiaana raskaana. Lapsen nimi on Ion.

- En estänyt tytärtäni menemästä naimisiin, koska se on perinne. Niin vain tapahtuu, Rifca Stanescu sanoi The Sunille.

2-vuotias Ion-poika on jo nyt "luvattu" 8-vuotiaan tytön puolisoksi.

- Olen iloinen isoäitiydestäni, mutta toivoin Marialle jotakin muuta - ja myös minulle, Rifca Stanescu miettii.

- Ion on hyvä poika. Hän on jo kihloissa 8-vuotiaan tytön kanssa. Poikia on aina hyvä saada - heidän ei uskoakseni tarvitse kärsiä niin paljon kuin tyttöjen, Stanescu sanoi.
IS

tällä isoäidillä olis nyt mahdollisuus tehdä itse jotain ja pysäyttää sairas perinne...

10-vuotiaita lapsia ei voi vaatia itse lopettamaan perinnettä, sillä hehän toimii juuri niin kuin heidät on tässä "perinteitä" noudattavassa yhteisössä kasvatettu

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton ihmettelijä;23311243:
Ja kun miettii että joku raukkaparka nainen on sutkin synnyttänyt. Olet varmasti ollut pettymys vanhemmillesi. Onnea vaan kieroon elämääsi sekopää.

Käsittääkseni hän lainasi vain tämän Stanescun ajatuksia :)

[QUOTE="pieras";23311775]Mä en OIKEASTI ymmärrä, miten 11-12 vuotiaan LAPSEN vartalo voi selvitä raskaudesta ja synnytyksestä!? :O[/QUOTE]

Joo en minäkään. Ja aikaisinpa niillä alkaa puberteettikin sitten.

Kukahan tuollaisessa alikehittyneessä kulttuurissa pystyy tarkistamaan iät. Tuo nainen paljon vanhemman näköinen kuin 25 vuotias.

Niinhän ne ihmiset ovat vanhemman näköisiä noissa "alikehittyneissä kulttuureissa", koska varsinkin köyhät joutuvat tekemään kovaa työtä ja syömään huonoa ravintoa. Molemmat vanhentavat. Etkö sä tiedä mitään maailmasta tai historiasta?

Yhteistyössä