antakaa mulle voimia ja tsemppiä jaksaa tää halvatun taistelu miestä vastaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juntin puoliso
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juntin puoliso

Vieras
ja puhun nyt kotitöistä.... kumpikin käydään töissä, mutta minä teen kotona KAIKEN. no okei, mies tekee lumityöt ja saattaa sillontällön viedä roskiksen. mutta ruokaa se ei laita, imuroi se ei ikinä, koskaan ei oo vessaa pessy tai moppiin koskenu, pyykkiä ei pese ja mistään ei mitään välitä. ja mulle riitti nyt. lapsi lähti viime sunnuntaina mummulaan ja sillon päätin, että nyt loppu. pesen vaan omat pyykit, siivoon vaan omat jälkeni, en vahingossakaan laita esim.tiskikonetta päälle ettei mies sais puhtaita astioita, en koske imuriin ja annan kaiken paskan rehottaa. ja oikeesti, täällä ei KOSKAAN ole ollut näin PASKASTA ja mun hermot pettää just ja tartun imuriin -ja sitähän toi mies odottaa.
täällä se pupeltaa sit pelkkää leipää eikä vahingossakaan valita mistään. oikeesti mä tuun hulluks. ja kohta mulla on 5 kertaa hirveempi homma saada tää läävä siistiksi... mun pää leviäääääääääääää!!!!!!!!!!!!!! onks tää ihan turhaa ja naurettavaa???!!!! millä mä saan ton osallistumaan??!! kun ei hyvä eikä paha auta.

Ehkä kannattaa antaa miehelle selvempiä käskyjä siitä, mitä sen pitäisi tehdä. Ne kun tuppaavat jättämään vastuun naisille. Itse tulin lomalta pölyiseen huusholliin takaisin ja tajusin, että siistiä on vaan mun takia ;)

tästä on niin puhuttu että suuta kuivaa jo pelkkä ajatuskin. miehellä ei oikeesti ole harmainta aavistusta mikä homma tässä talossa on, sen mielestä kaikki on ihan pikkujuttuja ja mä valitan ihan turhasta. olen jopa joskus viikon listannut jokaikisen homman minkä olen minäkin päivänä tehnyt, mutta ei vaikutusta. ja mä ihan totta tykkään kotihommista, mutta olis kiva jos joku muukin joskus osallistuis niihin eikä kaikki kaatuis aina ja aina mun niskaan.

olen monesti kysynyt, että pakollinen siivouspäivä edessä, mikä päivä sulle sopii? miehelle joka kerta "ihan sama" ja mä sanon et okei, se on sit esim.keskiviikko. ok. sit tulee keskiviikko ja mä kysyn, et imuroitko vai moppaatko? vietkö matot ulos vai pesetkö vessat? ja yks vaan makaa ja voihkii et ei jaksa, ei huvita. perkele ei muakaan, mutta nopeemmin olis hoidettu jos yhdessä tehtäis. oikeesti kun lapsikin osallistuu, voisitko edes esimerkin vuoksi ottaa osaa tähän yhteiseen siivoukseen??? ööö.. jooojooo.. ihan kohta.... sit kun mä konkreettisesti isken sille mopin käteen, niin se siirtää sen jonnekin nojumaan ja rupee tekeen jotain aivan muuta. ihan toivoton ja pilalle passattu tapaus.

Kysyt siltä nyt suoraan, että näinkö hän haluaa elää. Älä anna periksi. Jos tuntuu että paskat kaatuu niskaan niin lähde hetkeks sukulaisiin tai ystävien luokse. Ällöttää tuollaiset laiskat mitään tekemättömän laiskiaiset.

Itse olen yrittänyt sun taktiikkaa siinä koskaan onnistumatta, sillä mulla itselläni on niin paljon matalampi liansietokyky kuin miehelläni. Aikaa ennen lapsia makuutin pölynimuria eteisen oviaukossa kaksi viikkoa, eikä mies ollut sitä huomaavinaan. Samoin roskikset tulvi lattialle asti ja kun mieheltä loppuivat puhtaat astiat hän osti kertakäyttöisiä vähin äänin itselleen. Jos käsken mies siivoaa, mutta ei muuten. Lasten jälkeen olen saan tyydytystä siitä, että mies vie heidät siivouksen ajaksi tieltäni pois ja saan tehdä puhdasta rauhassa.

Mun mies just valitti, että miksi hänen pitää "totella" siivouksen suhteen, kun lapsetkaan ei tottele ja mä vaan ilmoitin kylmän rauhallisesti, että lapsista en pääse eroon, susta pääsen. Ja mies siivosi mukisematta :D

Ja yks päivä mä annoin sen koskea tissiä, kun oli siivonnut :D :D :D

Niin ja mä oon kyllä niin kauhea tyranni, että mä en päivääkään kattois miestä, joka ei tee mitään!

Mun mies just valitti, että miksi hänen pitää "totella" siivouksen suhteen, kun lapsetkaan ei tottele ja mä vaan ilmoitin kylmän rauhallisesti, että lapsista en pääse eroon, susta pääsen. Ja mies siivosi mukisematta :D

Ja yks päivä mä annoin sen koskea tissiä, kun oli siivonnut :D :D :D

Niin ja mä oon kyllä niin kauhea tyranni, että mä en päivääkään kattois miestä, joka ei tee mitään!

ihana :D :D :D

Mun on nyt vielä kommentoitava, että kerta teillä on jo lapsiakin niin mikset sä oo puuttunut tämmöiseen asiaan aiemmin? Sähän sitä miestä sitten olet jo vuosia passannut... Mä olisin alusta alkaen tehnyt selväksi, että yhteinen koti niin siitä pidetään myös yhdessä huolta.

[QUOTE="hankey";23333363]oikeastiko: olette olleet kahden sunnuntaista asti ja keskittyneet tähän siivousasiaan?[/QUOTE]

niinkö mä sanoin? :D kerroin yksityiskohtaisesti meidän päivistä sunnuntaista tähän päivään? vai mistä niin päättelit?

Yhteistyössä