J
juntin puoliso
Vieras
ja puhun nyt kotitöistä.... kumpikin käydään töissä, mutta minä teen kotona KAIKEN. no okei, mies tekee lumityöt ja saattaa sillontällön viedä roskiksen. mutta ruokaa se ei laita, imuroi se ei ikinä, koskaan ei oo vessaa pessy tai moppiin koskenu, pyykkiä ei pese ja mistään ei mitään välitä. ja mulle riitti nyt. lapsi lähti viime sunnuntaina mummulaan ja sillon päätin, että nyt loppu. pesen vaan omat pyykit, siivoon vaan omat jälkeni, en vahingossakaan laita esim.tiskikonetta päälle ettei mies sais puhtaita astioita, en koske imuriin ja annan kaiken paskan rehottaa. ja oikeesti, täällä ei KOSKAAN ole ollut näin PASKASTA ja mun hermot pettää just ja tartun imuriin -ja sitähän toi mies odottaa.
täällä se pupeltaa sit pelkkää leipää eikä vahingossakaan valita mistään. oikeesti mä tuun hulluks. ja kohta mulla on 5 kertaa hirveempi homma saada tää läävä siistiksi... mun pää leviäääääääääääää!!!!!!!!!!!!!! onks tää ihan turhaa ja naurettavaa???!!!! millä mä saan ton osallistumaan??!! kun ei hyvä eikä paha auta.
täällä se pupeltaa sit pelkkää leipää eikä vahingossakaan valita mistään. oikeesti mä tuun hulluks. ja kohta mulla on 5 kertaa hirveempi homma saada tää läävä siistiksi... mun pää leviäääääääääääää!!!!!!!!!!!!!! onks tää ihan turhaa ja naurettavaa???!!!! millä mä saan ton osallistumaan??!! kun ei hyvä eikä paha auta.