Sain sitten kuulla olevani liian lihava kaupan kassalla-eipä katsonut raskausmahaksi....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Lauantaina kävin ruokakaupassa ja siinä ostoksia kassiin laittaessa viereisen kassan mummo pyysi väistymään hiukan, jotta saisi ostoksensa. No tietysti väistyin ja tilaa sillä oli siinä ne omansa ottaa. Jouduin sitten osaa harppomaan siitä kaukaa kun tämä raskausmaha oli tiellä ja en ylettänyt muuten. Latasin siinä ostoksiani ja kun mummo sai omansa niin kailotti kovaan ääneen rullatuolilla liikkkuvalle seuralaiselleen miten nuoren ihmisen pitäisi laihduttaa kun on noin kamalan lihava ettei toiset mahtu kassoille. Sinne se jatkoi matkaansa papattaen. Enpä viittinyt perään mitään huutaa. Olen kyllä tosi pulskassa kunnossa kun odotan viimeisilläni kaksosia ja tuo sf-mittakin on jo 42 eli tämä maha on tiellä joka asiassa. Ei vaan mummo huomannut minun olevan raskaana ja päälle on vielä turvotustakin niin paljon ettei kengät ole enää viikkoon menneet kiinni. Toppatakki oli auki ja kun mahaa ei nää suoraan niin voi luulla sitä perusmahaksikin. Hyvähän tällä mahalla on vaappua eteenpäin. Kaiken huipuksi se mummo oli itse reilusti ylipainoinen ja kulki huonosti rollaattorilla. Teki niin mieli sanoa jotain ja tosi rumasti, mutta esikoinen oli mukana niin en viitsinyt kun se olisi säikkynyt.
Yleensä tällä mahalla saa kaupoissakin hyvää palvelua maha huomioiden ja muutkin ihmiset huomioi hyvällä ja väistää ja antaa tietä kun jättivauvamaha tulee:)

Mikähän joitakin mummoja vaivaa, kun tuolla tavalla suoraan möläyttävät mitä sattuu. Tainnut jäädä lääkitys ottamatta ;)
Olisit sanonut sille, että odotat viimeisilläsi kaksosia.

[QUOTE="vieras";23353503]Mikähän joitakin mummoja vaivaa, kun tuolla tavalla suoraan möläyttävät mitä sattuu. Tainnut jäädä lääkitys ottamatta ;)
Olisit sanonut sille, että odotat viimeisilläsi kaksosia.[/QUOTE]

Vanhuksilla on aika paljon mielenterveysongelmia. Niitä kiukkusia mummoja, jotka rähjäävät kaikille jne.

[QUOTE="plop";23353513]Olisit vaan lohkassu, että 'mulla on luvassa pikadieetti tälle ylimääräselle painolle synnärillä, mitenkäs omat liikakilosi olet ajatellut hoitaa?'[/QUOTE]

:D

Mulle on mummo uimalassa sanonut, että mulla on isot tissit. toinen taas tokas, että synnytyksestä en ole palautunut.

Mä en jaksa moisesta loukkaantua, mummot on mummoja. Hymyilin vaan takas ja toetesin, että niin just.

Mun puolesta mummot saa olla höppäniä, samalaisia mekin ollaan ku vanhetaan. :)

NO kyllä toppavaatteidenkin läpi erottaa, onko ihminen raskaana, mikäli ei ole ihan tankki jo ilman raskauttakin. On ihan kauheaa, että ex-naapurini työnsi yhtenä päivänä lastenvaunuja, ja kaksi isompaa lasta leikki siinä hiekkiksella. Kysyin, että kukas sillä on hoidossa, niin täti kertoi, että oma, oli juuri kotiutunut synnytyslaitokselta. :O

Ihan hyytävää.Olimme nähneet siinä kuitenkin miltei päivittäin, mutta hän oli ja on edelleen niin läski, että ei raskautta kukaan huomannut. Eikä synnytysta, paitsi että vauva oli ulkona. naisen vartalossa ei ollut tapahtunut mitään ulkoisia muutoksia.

NO kyllä toppavaatteidenkin läpi erottaa, onko ihminen raskaana, mikäli ei ole ihan tankki jo ilman raskauttakin. On ihan kauheaa, että ex-naapurini työnsi yhtenä päivänä lastenvaunuja, ja kaksi isompaa lasta leikki siinä hiekkiksella. Kysyin, että kukas sillä on hoidossa, niin täti kertoi, että oma, oli juuri kotiutunut synnytyslaitokselta. :O

Ihan hyytävää.Olimme nähneet siinä kuitenkin miltei päivittäin, mutta hän oli ja on edelleen niin läski, että ei raskautta kukaan huomannut. Eikä synnytysta, paitsi että vauva oli ulkona. naisen vartalossa ei ollut tapahtunut mitään ulkoisia muutoksia.

Kyllähän sen erottaa, mutta takki oli auki ja siitä ei kyllä saa selvää, että onko siinä edessä millainen maha.
Eikös tuon raskausmahan laskeutumiseen kuitenkin mene pidempi aika kuin laitoksella oloaika? Kyllä se esikoisesta laski paremmin vasta synnytyksen jälkeen kotona kun turvotukset laski ja maha muutenkin alkoi kutistua.

Uusimmat

Yhteistyössä