Mitenköhän tässä käy.. 13 vuotta nuorempi mies työpaikallani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "loulou"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"loulou"

Vieras
..osoittaa selviä kiinnostuksen merkkejä. Tilanne on siis se, että olen erittäin varattu, eikä mieleeni tulisi pettää omaa miestäni, mutta tämä itseäni 13 vuotta nuorempi mies on todella viehättävä.. Ainakin tästä saa hyvää päiväunema -matskua :)

Äsken lounaalla hän tuli jonossa taakseni ja kurotti ottimet hyllyltä siten, että nojautui kiinni selkääni ja tunsin selväsi hänen hengityksensä paljaalla hartiallani... hui huh.. otti vatsanpohjasta... Hän on todella komea, pitkä ja selkeäpiirteinen. Viime kesäinen lapsenpyöreys on häipynyt poskista ja leukaperät piirtyvät selkeinä ja voimakkaina... Lounaalta lähteissä on loi pitkän katseen suoraan silmiin.. mitenkähän minun käy... :)

Ihanaa, kesähousujen saapuminen työpaikalle on aina virkistävää ;)

[QUOTE="mmmm";23354819]mä oisin jo polvet velliä sun tilanteessa,kaipaan just tota jännitystä yms;)[/QUOTE]

No nimenomaan :) Onhan tää ihanaa, vaikka mitään ei tietenkään tapahdu, kunhan haaveksin :)

Olen täällä yhtä hymyä ;) Tosi hauska ajatella kaikkea "pikkutuhmaa" vaikka tietää, ettei mitään todella koskaan tapahdu. Plus tietty kiva katsella tuollaista komeaa nuortamiestä, joka selkeästi on viehättynyt itseään vanhemmasta naisesta.. hmm... kauan eläköön puuma-kulttuuri ;)

[QUOTE="vieras";23354881]Pieni jännitys sallitaan, älä kuitenkaan turhaa tuhoa parisuhdettasi hetken huuman takia. Jos petät niin älä kerro, älä edes tänne.[/QUOTE]

En aio tuhota avioliittoani, en todella, ei se olisi sen arvoista. Mutta kuten totesit: pieni jännitys sallittakoon ja ah miten hyvältä se tuntuu konttorirotan arjen keskellä :)

Jotenki tuo sinun jatkuva todistelu että mitään ei tule tapahtumaan tuntuu itsensä pettämiseltä. Seuraava saunailta ja menet jo liian pitkälle. Olen niin monesti nähnyt sinunlaisesi "puumanaiset", kun saavat hieman alkoholia vereen niin äkkiä se oma mies siinä unohtuu.

Minusta tuo on jo jonkin asteista pettämistä. Annat miehen tulla sopimattoman lähelle ja viestität tälle että se on OK. Jos tosissasi rakastat miestäsi, panet asialle pisteen heti alkuunsa. Samtan retostelet ja kehut täällä kuinka nuorempi mies on sinuun ihastunut. Miltä miehestäsi mahtaisi tuntua jos tietäisi että sinä täällä kerrot märistä päiväunistasi kaikille. Seuraavan kerran kun menet miehesi kanssa sänkyyn, varmaan mietit että olisipa se toinen tässä.

Minusta tuo on jo jonkin asteista pettämistä. Annat miehen tulla sopimattoman lähelle ja viestität tälle että se on OK. Jos tosissasi rakastat miestäsi, panet asialle pisteen heti alkuunsa. Samtan retostelet ja kehut täällä kuinka nuorempi mies on sinuun ihastunut. Miltä miehestäsi mahtaisi tuntua jos tietäisi että sinä täällä kerrot märistä päiväunistasi kaikille. Seuraavan kerran kun menet miehesi kanssa sänkyyn, varmaan mietit että olisipa se toinen tässä.

Höpsis, enkä mieti.

Minusta fantasiat eivät ole pettämistä. Mutta ymmärrän jos jonkun mielestä ne ovat. Itse miellän asian ennemmin niin, että omakin mieheni hyötyy siitä, kun itsetuntoni saa kohotusta tällaisesta viattomasta pikku flirtistä. Toivon, että hänetkin joku nuori tyttö huomaa ja mieheni ilahtuu siitä - hänen päivänsä piriste työssä, mitä pahaa siinä on?

[QUOTE="loulou";23355054]Höpsis, enkä mieti.

Minusta fantasiat eivät ole pettämistä. Mutta ymmärrän jos jonkun mielestä ne ovat. Itse miellän asian ennemmin niin, että omakin mieheni hyötyy siitä, kun itsetuntoni saa kohotusta tällaisesta viattomasta pikku flirtistä. Toivon, että hänetkin joku nuori tyttö huomaa ja mieheni ilahtuu siitä - hänen päivänsä piriste työssä, mitä pahaa siinä on?[/QUOTE]

No miltä susta tuntus jos joku hyvän näköinen nainen painais tissinsä sun miehen selkää vasten ja hengittelis niskaan? Turha väittää että se olisi vain hyväksi, en usko.

[QUOTE="jjk";23354946]Jotenki tuo sinun jatkuva todistelu että mitään ei tule tapahtumaan tuntuu itsensä pettämiseltä. Seuraava saunailta ja menet jo liian pitkälle. Olen niin monesti nähnyt sinunlaisesi "puumanaiset", kun saavat hieman alkoholia vereen niin äkkiä se oma mies siinä unohtuu.[/QUOTE]

Mikä jatkuva todistelu? :)

Tämä on ISO talo, olemme eri yksiköissä - emme käy samoissa saunailloissa. Harmi ;) No ei kait, en edes haluaisi! Siinähän se juju juuri piileekin.. Et selvästikään ymmärrä koko ideaa; kevyttä, jännittävää, pienen pientä flirttiä ja jännitettä.

Anteeks, mutta mikä tuossa oikein oli se osoitus kiinnostuksesta? Sinä siis seisoit jonossa ja hän kurotteli haarukkaa ja vahingossa kosketti sinua? Tuo nyt on ihan tahatonta läheisyyttä jota tapahtuu ihan päivittäin ja mistä kukaan ei ajattele yhtään mitään, varsinkaan kun kyseessä on joku tuttu ihminen.

No miltä susta tuntus jos joku hyvän näköinen nainen painais tissinsä sun miehen selkää vasten ja hengittelis niskaan? Turha väittää että se olisi vain hyväksi, en usko.

No puhkuisin ja pihisisin mustasukkaisuudesta - silti tietäen, että minun tissejäni se mies kuitenkin haluaa katsella ja koskea, ei tuon tytön.

Ja sitten vielä: on ihan äärimmäisen imartelevaa olla nuoren, komean ja toisaalta nuoruuden epävarmuuksien kanssa painiskelevan miehen positiivisen huomion kohteena - suosittelen ihan kaikille :) Siinä huomiossa on jotain niin herkkää ja hapuilevaa...

[QUOTE="vieras";23355112]Anteeks, mutta mikä tuossa oikein oli se osoitus kiinnostuksesta? Sinä siis seisoit jonossa ja hän kurotteli haarukkaa ja vahingossa kosketti sinua? Tuo nyt on ihan tahatonta läheisyyttä jota tapahtuu ihan päivittäin ja mistä kukaan ei ajattele yhtään mitään, varsinkaan kun kyseessä on joku tuttu ihminen.[/QUOTE]

Emme ole tuttuja - talo on iso, meitä on täällä lähes 1000 työntekijää.

Mistä päättelin kiinnostuksen: jo viime kesästä :) jos sattumalta olemme nähneet jossain kaupungilla (emme siis tervehdi, meitä ei ole esitelty koskaan) hän katsoo pitkään (!) ja sanoisinko niin, että sellaisesta katseesta ei oikein voi nainen erehtyä ;)

[QUOTE="loulou";23355138]Emme ole tuttuja - talo on iso, meitä on täällä lähes 1000 työntekijää.

Mistä päättelin kiinnostuksen: jo viime kesästä :) jos sattumalta olemme nähneet jossain kaupungilla (emme siis tervehdi, meitä ei ole esitelty koskaan) hän katsoo pitkään (!) ja sanoisinko niin, että sellaisesta katseesta ei oikein voi nainen erehtyä ;)[/QUOTE]

Jos ette ole lainkaan tuttuja, mistä tiedät, että mies on 13 vuotta nuorempi? Ei kai ole tullut vakoiltua tietoja HR-järjestelmästä ilman syytä, sehän ei ole sallittua?

Jos ette ole lainkaan tuttuja, mistä tiedät, että mies on 13 vuotta nuorempi? Ei kai ole tullut vakoiltua tietoja HR-järjestelmästä ilman syytä, sehän ei ole sallittua?

Ei kai sellaiseen järjestelmään nyt hyvänen aika kuka tahansa pääse tutkimaan ihmisten sotuja?!

Kysyin iän työkaveriltani, tyyliin onkohan tuo mies kaverini pikkuveli kun on sama sukunimi.. minkäs ikäinen hän olikaan...? :D

Yhteistyössä