V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heh, me voitas asifin kanssa perustaa mainostoimisto kun mainostetaan aina kun vaan mahdollista![]()
täällä on kyllä näitä ketjuja vaikka kuinka jo...mut tietty VillaNanna
Kommentit tervetulleita ja vanhan blogin lukijoille tiedoksi, että klikatkaa itsenne uuteen lukijoiksi....
Chromella ainakin näkyy vähän hassusti tuo blogin yläosa, jotenkin sekavasti?