relaatiot 23

Joo, L on toisen tyypin etunimi. Löysin muistaakseni enkkuwikistä, mutta ihan jostain sieltä listan loppupäästä.

Hakutuloslista on loputtoman piiiiiitkä ja L:n täsmennyssivulta löytyy yks jäbä sillä etunimellä mut sukunimi ei stemmaa. Mut jos sä olet selannut hakutuloslistan, niin selaan minäkin!

PS. Kävin vihdoin rekisteröitymässä ja olen tästä lähin Bambitar. t. ex-Bambi

Hakutuloslista on loputtoman piiiiiitkä ja L:n täsmennyssivulta löytyy yks jäbä sillä etunimellä mut sukunimi ei stemmaa. Mut jos sä olet selannut hakutuloslistan, niin selaan minäkin!

PS. Kävin vihdoin rekisteröitymässä ja olen tästä lähin Bambitar. t. ex-Bambi

Teretulemast Bambitar! :)

Suosittelen laittamaan tuohon 7+4 View 500 results ja aloittamaan loppupäästä - ei mee niin kauaa. ;)

Onks jollakin mineraaliruudun piit yhdistävä 6?

Paljonhan täällä on jo selvitetty. Hienoa!

Tarkistin tuon DC 4+5 ja kyllä minulla on siinä tullut pieni oma moka, olen tarkoittanut sitä roolihahmoa ihan viralliselta nimeltään, mutta jostain syystä kirjoittanut siihen sen kutsumanimen jota toki käytetään kuten täälläkin joku jo kommentoi. Laiton tuosta Kimmolle tiedon, että jos sen vielä voi korjata niin korjaisi.

Huomenta ja samantien heipatkii :D

Ei oo taas edenny tää, yhen sanan saanu 2 tunnissa :headwall:

Tost tietokoneesta puuttus se vasemmas reunas se mac.. 8+3 kun vastasana puuttuu.
Mineraalis siis on se tähän tleva 2+9 mut siitä 10 puuttuu.

Tarttee ny lähtee, jospa pien happihyppy auttais...

Huomentapäivää. Onko täällä jo ratkaistu loppuratkaisu? Vihjeet viittaisi tietyn kaupungin tiettyyn eläimeen joka on palvellut eräässä yksikössä. Muttamutta.

Pelin läpäisy:
367 / 701 (52.3%)
Vihjeet: 3 / 3
Ei loppuratkaisua
Sijoitus:
29 / 365

Täytyy sanoa ettei tämä ihan suosikkirelaatio ole. Tajunnanvirta niinsanotusti tökkii ja vähän tuntuu jotkut sanat kaukaa haetulta. Liikaa wikiselailua. :/ Esimerkkinä vaikka armeijaruudun asepalveluksesta lähtevät kolme (8):a. Miehen kanssa noita eilen pähkäiltiin, eikä keksitty vaikka armeijakokemustakin löytyy vuosikaupalla. :/ Tai ehkä tämä on vain relaatioväsymystä. :)

täällä taas tahkoamassa, vaikka aina lupaan ittekseni, että hitto nyt heitän hanskat tiskiin..

mutta auttasko joku mulle tuolla SANKARI ruudussa alaoikea kulmassa sanasta F-- lähtevän 10 niin saisin viimeisen ruudun auki alakulmasta . KIITOS!
NISÄKÄS ruudun kautta en sinne pääse ikinä,se on mulla NIIN tyhjä.

xyz, mä sain loppuratkaisun jo heti ekana päivänä. :D Googlella löytyi aika näppärästi, kun kokeilin eri yhdistelmiä vihjesanoista.

Endie, se f-10 tulee helpommin siitä yläkautta. Onko sulla se sankari oikealle alakulmaan ja siitä lähtevä tunnettu elokuva? Molemmat on taidettu jo vinkata.

Mulla on tosi iso jumi. Narnia-ruudussa auttais esim. Ki 7+5 tai toiselta puolelta tuleva awa väliviivallinen 11. Tai Star Trek-ruudussa esim. kapi 4+6 tai voi 6 ja 10.

täällä taas tahkoamassa, vaikka aina lupaan ittekseni, että hitto nyt heitän hanskat tiskiin..

mutta auttasko joku mulle tuolla SANKARI ruudussa alaoikea kulmassa sanasta F-- lähtevän 10 niin saisin viimeisen ruudun auki alakulmasta . KIITOS!
NISÄKÄS ruudun kautta en sinne pääse ikinä,se on mulla NIIN tyhjä.

se aukes ku saa siitä ohjaajasta jatkon, vinkkinä mie sain hoax:n

nisäkäs tyhjä myös täällä

xyz, mä sain loppuratkaisun jo heti ekana päivänä. :D Googlella löytyi aika näppärästi, kun kokeilin eri yhdistelmiä vihjesanoista.

Endie, se f-10 tulee helpommin siitä yläkautta. Onko sulla se sankari oikealle alakulmaan ja siitä lähtevä tunnettu elokuva? Molemmat on taidettu jo vinkata.

Mulla on tosi iso jumi. Narnia-ruudussa auttais esim. Ki 7+5 tai toiselta puolelta tuleva awa väliviivallinen 11. Tai Star Trek-ruudussa esim. kapi 4+6 tai voi 6 ja 10.

ei ole,ei ylhäältä elokuvaa tai sankariakaan. mut kiitti vinkistä. pitänee kahlata vihjeketjua läpi kun iskee inspis siihen . :)

Joku tais sanoo sen sankarin suoraankin tuolla aiemmin. Liittyy läheisesti siihen villi länsi -ruutuun. ;)

Mulla on nisäkkäässä oikea alakulma aivan tyhjä. Esim. af 17? tai nisnim 11 ja 4+4..

ok,en tiedä pääsenkö rakantamaan noilla tiedoilla vielä mitään, kun mulla on vasta pääsanasta ylös el..k..sa.. siitä eteenpäin 12 ja 13 on tyhjiä.
Myös pääsanasta Län..S... jatko 8 on tyhjä.

ok,en tiedä pääsenkö rakantamaan noilla tiedoilla vielä mitään, kun mulla on vasta pääsanasta ylös el..k..sa.. siitä eteenpäin 12 ja 13 on tyhjiä.
Myös pääsanasta Län..S... jatko 8 on tyhjä.

Siis tuon län..s kautta just pääset sinne naapuriruutuun. Se 8 on yks tunnettu aiheeseen liittyvä elokuva ja siitä saat loputkin, joilla pääset naapuriruutuun. Sinne ylöspäin mullakin puuttuu, just se el..sa 12 on tyhjää, vaikka vastasana löytyy.

vaikka mitä yhdistelmiä kokeilee tulee samat tulokset : /

tää ei oo mun päivä, pitäsköhän nakata rukkaset nurkkaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta;23376059:
äh... jelppikää löytöretket vasuri 12 :ashamed:

=Valloittaja

Mulla se loppuratkasu löyty googlella ihan ekojen otsikoiden joukosta, kun käytin vaan kahta noista vihjesanoista. Mutta google taitaa tosiaan näyttää eri vastauksia eri hakijoille.

Tarkistin tuon DC 4+5 ja kyllä minulla on siinä tullut pieni oma moka, olen tarkoittanut sitä roolihahmoa ihan viralliselta nimeltään, mutta jostain syystä kirjoittanut siihen sen kutsumanimen jota toki käytetään kuten täälläkin joku jo kommentoi. Laiton tuosta Kimmolle tiedon, että jos sen vielä voi korjata niin korjaisi.

Nyt se on korjattu ja on oikein. :)

Yhteistyössä