mies pitää autoa omanaan..:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Aava"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ihan oikeesti autoja saa muutamalla satasellakin.mutta eriasia on haluaako oikeesti.Autokouluun kuitenkin oli varaa?!

ihan oikeasti,sulla taitaa nyt olla jokin ongelma kun jaksat mieltäsi minun asioilla vaivata?!?

autokouluun kuule oli silloin ihan sen takia varaa, koska mies sai tulospalkkion. kai tästäkin keksit jotain päänaukomista!??!?! mä olen ilmeisesti nyt velkaa miehelleni ja sitä velkaa yritän kuitata loppuelämäni

[QUOTE="Aava";23376501]ei oo varaa. ollaan ihan avioliitossa ja tietääkseni silloin on yhteiset rahat sekä omaisuus.... tiedä sitten miten teillä..[/QUOTE]

no vaikka me naimisissa ollaan niin on silti omat rahat, oma omaisuus, omat autot jne. toki mä saan käyttää miehen autoa mutta penniäkään en siitä maksa (jos olisi yhteinen niin maksaisin puolet)

[QUOTE="Aava";23376804]ihan oikeasti,sulla taitaa nyt olla jokin ongelma kun jaksat mieltäsi minun asioilla vaivata?!?

autokouluun kuule oli silloin ihan sen takia varaa, koska mies sai tulospalkkion. kai tästäkin keksit jotain päänaukomista!??!?! mä olen ilmeisesti nyt velkaa miehelleni ja sitä velkaa yritän kuitata loppuelämäni[/QUOTE]

no mistä minä voin tietää ukon tulospalkkiosta????????
päänaukomista?kunhan kysyn ja kysyy moni muukin mutta sä heittäydyt ihme marttyyriks ja otat kaiken ittees..ihan sama jatka samaa rataa ole hyvä...

no mistä minä voin tietää ukon tulospalkkiosta????????
päänaukomista?kunhan kysyn ja kysyy moni muukin mutta sä heittäydyt ihme marttyyriks ja otat kaiken ittees..ihan sama jatka samaa rataa ole hyvä...

taisi sulle osua ja upota kun et enää keksinyt mitään muuta, mitä olisit voinut kyseenalaistaa! hah, juu. jatka säkin samaa rataa..vaikka lihaksien kasvattamista;)
se TAPA millä kysyy,lienee aika oleellista ja mikä on kysymyksen tarkoitus. sun tapauksessa se ei todentotta ollut millään lailla hyvä..

missä firmassa olis halvin liikennevakuutus, meinaan mä oon just tollainen säälittävä nainen, joka eros miehestään ja nyt pitää kaikki hommata. ostan halvan auton kunhan löydän mut ei mulla oo mitään boonuksia kun ei oo autookaan ollut ennen.

[QUOTE="vieras";23376918]missä firmassa olis halvin liikennevakuutus, meinaan mä oon just tollainen säälittävä nainen, joka eros miehestään ja nyt pitää kaikki hommata. ostan halvan auton kunhan löydän mut ei mulla oo mitään boonuksia kun ei oo autookaan ollut ennen.[/QUOTE]

Riippuu ihan autosta, liikennevakuutuksen hintaan vaikuttaa niin moni muukin asia kuin vain vakuutusyhtiö.

Huomaa kyllä että apllä on henkisiä ongelmia. En yhtään ihmettele ettei ole saanut töitä pahanlaatuinen asenneongelma taitaa olla. Enpä yhtään ihmettele jos mies lähtee kävelemään.

Et siis uskalla edes pyytää että mies veisi aamuisin lapsen, kun epäilet ettei suostuisi? Koita nyt tuo asia saada puhuttua. Sano että mies saa valita, viekö lapsen vai vietkö ja haetko sinä miehen.

[QUOTE="Aava";23376679]no täytyy sanoa että kaikilla joiden kanssa olen puhunut sekä ovat tuttujani/ystäviäni, tuo asia EI TODELLAKAAN mene noin! eikös molempien parisuhteessa pitäisi olla yhdenvertaiset? kun mä sain kotihoidontukea,joka kai kuului mulle ???? en mä sitä saanut likimainkaan itse käyttää.[/QUOTE]

joo molemmat on yhdenvertaisia, mutta enemmän tienaava kai voi käyttää enemmän rahaa elämiseen?
meillä ainakin meni niin, kun olin kotihoidontuella, että mies maksoi suurimman osan kuluistamme, nyt kun olen työelämässä osallistun maksuihin enemmän, auton ostin myös vasta kun olin töissä, autosta kun on muitakin kuluja kuin vakuutus mm. verot,huollot,bensa,korjauskustannukset (jotka muuten saattaa olla isoja vanhassa autossa)
miehelläni siis oli oma auto kun tapasimme, mulla ei ollut, silloin kun autoa tarvitsin heitin miehen töihin aamulla ja hain iltapäivällä.

[QUOTE="Aava";23376501]ei oo varaa. ollaan ihan avioliitossa ja tietääkseni silloin on yhteiset rahat sekä omaisuus.... tiedä sitten miten teillä..[/QUOTE]

Ei kyllä ole. Avioliitossakin omaisuus on sen, jonka nimissä se on. Ja omaisuuttaa saa ihan rauhassa myydä ja ostaa ilman puolison lupaa. Ainoastaa perheen koti on sellainen, jonka myymiseen tarvitaan puolison lupa.

Onko se mies jotenkin väkivaltainen vai mikset uskalla sanoa että sen on kuskattava lasta? Jos autokin teidän yhdessä maksama niin toki sullakin on oikeus sitä käyttää.

Yhteistyössä