Terve vaan kaikille o/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie kohta jo viikon kipeänä. Alkais kiitos riittää jo :)

Eilen illalla kuumehoureissani kävin sukat jalassa suihkussa ja selitin miehelleni väsyneistä tisseistä... Mie kun olen "kuolemankielissä" jo 37 asteen ylityksestä, saati sitten kun mittari näyttää 38,7 :)

Mie kohta jo viikon kipeänä. Alkais kiitos riittää jo :)

Eilen illalla kuumehoureissani kävin sukat jalassa suihkussa ja selitin miehelleni väsyneistä tisseistä... Mie kun olen "kuolemankielissä" jo 37 asteen ylityksestä, saati sitten kun mittari näyttää 38,7 :)

voi ei, mä olin kolme viikkoa petissä :( parane pian.....mun poika on samanlainen, heti kun 37 vähän ylittyy niin se on aivan seis ja selittää mitä kummallisempia asioita....

voi ei, mä olin kolme viikkoa petissä :( parane pian.....mun poika on samanlainen, heti kun 37 vähän ylittyy niin se on aivan seis ja selittää mitä kummallisempia asioita....

Kiitos! Kyllä sitä kummallisia ajatuksia oli. Toisaalta itekin tajusi, että menee jutut vähän yli, mutta ei niille oikein mitään voinut. Miehellä kyllä oli hauskaa :)

Mitäs sinun päivään?

Kiitos! Kyllä sitä kummallisia ajatuksia oli. Toisaalta itekin tajusi, että menee jutut vähän yli, mutta ei niille oikein mitään voinut. Miehellä kyllä oli hauskaa :)

Mitäs sinun päivään?

Tänään oon ommellut ja päivittänyt blogia....pidän ihan koti päivän kun huomenna taas viipotellaan tuolla sairaalassa.

Valitan hieman.. mutta hävetti niin kauheesti, kun tyttö 2v sai niin hirveet raivarit tossa pihalla aiemmin, että naapuri veti nyrpeän näköisenä vaunuissa nukkuvan vauvansa sisälle! :ashamed: Mutta minkäs teit, prinsessasta on tullut riiviö! Just ollaan kaikki muutettu tähän uuteen yhtiöön ja hävettää, jos kaikki pitää meitä hulluina kun täältä kuuluu usein melkonen huuto! :D

Valitan hieman.. mutta hävetti niin kauheesti, kun tyttö 2v sai niin hirveet raivarit tossa pihalla aiemmin, että naapuri veti nyrpeän näköisenä vaunuissa nukkuvan vauvansa sisälle! :ashamed: Mutta minkäs teit, prinsessasta on tullut riiviö! Just ollaan kaikki muutettu tähän uuteen yhtiöön ja hävettää, jos kaikki pitää meitä hulluina kun täältä kuuluu usein melkonen huuto! :D

Mä en oikein tajua miksi näitä penskoja pitäisi nukuttaa niin kamalan hiljaisessa tai miksi lapsi ei saisi vetää itkuporaraivarit jos siltä tuntuu....kyllä ääntä maailmaan mahtuu. Elä huoli :kiss:

Terve! Hyvin menee, tulin duunista äsken ja nyt vähän aikaa dataan, ennenkuin meen nukkumaan. Ihan hyvä fiilis kaikinpuolin, olin eilen illalla ja yön yhden miehen luona viettämässä mukavaa aikaa. :p :)

Kiva, meikkä unohti heti tän :(
Lode, uuuuuu :heart:
St. Brigitten, Samavika meillä tässä pikkuruisessa asunnossa....mies lähtee työkomennukselle viroon ja tarttis nopiaan alottaa remppa, et on jotain sit jo valmiina....ei helppoa ison neliön ja ison kaksion tavaroiden saaminen tällaiseen pikkuriikkiseen asuntoon :laugh:

Äitinsä poika kummallisine juttuineen. Tuitui.
835221w8jh316fg7.gif

Yhteistyössä