Auttakaa mua lapsen kenkäasiassa, jooko :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt pliis

Vieras
Eli, meillä neiti nyt 2v. ja häneltä uupuu kevätkengät. Eli nyt tallustelee kavatin talvikengillä taikka kuomilla. Eilen ostin tretornin kumpparit, mutta entäs niille keleille, kun talvikengät on liian kuumat mutta kumpparit vielä liian kylmät! Eli jotkut vk-kengät pitäs varmaan hankkia? Millaiset? Varrelliset? Kuinka paljon niissä kannattaa olla sitä lämmikettä jne? Jos joku viitsii kertoa millaisia kenkiä teillä on välikaudeksi, olisin kiitollinen :)

Loskakeleillä meillä käytetään Vikingin talvi-goretexejä. Sitten kun on vielä viileää mutta ei enää lunta juurikaan niin Vikingin varrelliset välikausi-goretexit. Märimmillä keleillä kumpparit.

Mä ostin lapselle viime kväänä Tepsujen välikausikengät. Harmittavan vähälle käytölle kuitenkin jäivät. En tänä vuonna aio ostaa. Talvikenkiä (goret) käytetään niin pitkään kuin mahdollista, sitten pahimpaan kura-aikaan kumisaappaita, vähän varrekkaammat gore-lenkkarit olen yleensä hankkinut, yleensä (lämpö)pohjallisvaralla.

Meillä kans neiti 2v ja näillä talvisilla loskakeleillä jalassa Vikingin Goret ilman villasukkaa. Jalat ovat olleet lämpimät ja kuivat sisääntullessa. Mä ostin ihan tavalliset kumpparit, jonne mahtuu pari villasukkaa, musta kaikki karvakumpparit oli kamalan raskaita ja jos on vielä oikeasti kylmä maa niin jalkaan laitetaan noi talvigoret. Vk-kengät ovat mielestäni aika turhat, ainakin kaikissa näkemissäni on kamalan lyhyt varsi, eli ei ainakaan kumppareitten korvikkeiksi niistä ole. Kuiville keleille käyn ostamassa vielä lapselle Superfitin nahkatennarit.

Yhteistyössä