Miksi ne isot, roikkuvat rinnat on niiin hyvät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihmetellen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Koska miehet tykkää? :D

No pointtihan tässä taisi olla juuri se, että naiset kuvittelevat isotissisinä että KAIKKI miehet kuolaavat heidän tissiensä perään. Ja siksi säälivät meitä pienemmällä rintavarustuksella olevai. Noh, kun ikää on jo 40 ja kaikki kaverit ovat liki 20 kg ylipainoisia ja minä edelleen sirpakka, niin itseä lähinnä hymyilyttää :D

Kuinka moni teistä on saanut valita omat rintansa, että millaiset ne ovat??

Minä en ainakaan, ihan syntymälahjana olen tällaset saanut, enkä aio näitä muuttaa. Riippuu mitä roikkuu ja kaikilla alkaa se maan vetovoima vaikuttaa ennemmin tai myöhemmin.

mulla on isot rinnat, en voi sille mitään, vielä eivät kovinkaan roiku. olen myös simpsakka ja lihaksikas.
koskaan en ole arvostellut pienempirintaisia tai kuvitellut että KAIKKI miehet rakastavat isoja rintoja.

jos rintani joskus alkavat roikkumaan, niin ei haittaa minua, eikä miestäni.

välillä vaan ottaa päähän kun niin kovasti yritetään etsiä huonoja puolia niistä isoista rinnoista, kyllähän niistä varmaan vaivaa onkin, mikäli lihakset ei ole kunnossa, myös isojen rintojen riippuvuutta arvostellaan ja haukutaan kuinka rumia ne läskit riippuvat lollot on, sen sijaan pienempikuppisilla on aina niin täydelliset ylöspäinsojottavat rinnat aina satavuotiaaksi asti, huvittavaa sinänsä.

Mulla yksi samanlainen kaveri,aina jaksaa toitottaa sitä kokoa ja kuppilaan mennessäkin ne on kuin tarjotimella ja sillä hakee huomiota.

Itsellä pienet rinnat,mutta kuulema mailman paras perse monien mielestä ja aina sillä saan huomiota joten täytyy sit olla tähän tyytyväinen kun ei niitä tissejä ole.

Aina isotissiset tutut saa kamalasti kehuja miehiltä.

Kukaan ei ole tullut mua kadulla kehumaan että onpa sulla ihanat pienet tissit.

Ehkäpä meissä pienempi rintaisissa on jotain muuta houkuttelevaa. ;)

Totta puhuen, itseäni on aina ällöttänyt vieraiden miesten esineellistävä huomio terasseilta, humalaisilta kesäkaduilta, raksoilta ym. Ilmankin eläisin mukavasti.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23385244:
Mutta tuntuuko sellaiset kehut yhtään hyvältä? Minulle saattaisi ainakin tulla vähän esineellistetty olo, jos joku mies (joka olisi muu kuin kumppani) alkaisi ääneen ihmetellä tissieni hyvyyttä. (Eipä tosin ole sellaisesta juuri pelkoa, mutta kumminkin..)

Se niin mukavasti piristää päivää, jos tuntematon, usein juopunut mies kadulla huutaa "hyvät tissit" tai "isot tissit" tai välillä jopa virheellisesti "silikoonit". Joskus nämä jopa leikkisästi tarraavat tisseihin kiinni. Kylläpä tulee virkistynyt olo...

Se niin mukavasti piristää päivää, jos tuntematon, usein juopunut mies kadulla huutaa "hyvät tissit" tai "isot tissit" tai välillä jopa virheellisesti "silikoonit". Joskus nämä jopa leikkisästi tarraavat tisseihin kiinni. Kylläpä tulee virkistynyt olo...

Paitsi että hieman avarakauluksemmassa puserossa olen kuullut samaa, vaikka koko on b. Kiinni ei ole käyty tisseihin, perseeseen kyllä. On se vaan mieltä ylentävää...

[QUOTE="annaleena";23385118]No pointtihan tässä taisi olla juuri se, että naiset kuvittelevat isotissisinä että KAIKKI miehet kuolaavat heidän tissiensä perään. Ja siksi säälivät meitä pienemmällä rintavarustuksella olevai. Noh, kun ikää on jo 40 ja kaikki kaverit ovat liki 20 kg ylipainoisia ja minä edelleen sirpakka, niin itseä lähinnä hymyilyttää :D[/QUOTE]

Siinäpä hymyilet mutta tosiasia se vaan on että isotissiset naiset on haluttavampia ja pieni lisäkilo ei haittaa yhtään mitään se ennemminkin vetää puoleensa niin miehiä kuin kateellisia arvostelijoitakin johon sinä kuulut. =)

Siinäpä hymyilet mutta tosiasia se vaan on että isotissiset naiset on haluttavampia ja pieni lisäkilo ei haittaa yhtään mitään se ennemminkin vetää puoleensa niin miehiä kuin kateellisia arvostelijoitakin johon sinä kuulut. =)

Voisimme kysyä miehiltä otoksena, kumpi on heistä himottavampaa:

- 95-kiloinen, 175cm pitkä nainen, jolla on iso maha ja navassa roikkuvat H-kupin tissit. Ei urheile, on löllyvää läskiä.

- 55kiloinen, 170cm nainen, jolla on B-kupit, urheilee ja on "timmissä" kunnossa

-> isotissinenkö on aina automaattisesti se haluttavampi..?

[QUOTE="hmmm";23385514]Voisimme kysyä miehiltä otoksena, kumpi on heistä himottavampaa:

- 95-kiloinen, 175cm pitkä nainen, jolla on iso maha ja navassa roikkuvat H-kupin tissit. Ei urheile, on löllyvää läskiä.

- 55kiloinen, 170cm nainen, jolla on B-kupit, urheilee ja on "timmissä" kunnossa

-> isotissinenkö on aina automaattisesti se haluttavampi..?[/QUOTE]

Vedä jo hanuriis nuo mittasuhteet, miksi painavamman pitää olla 5cm. pitempi HÄH?!?? No haluttavampi olisi joka tapauksessa tuo runsaampi kuin tuo tikku pikkutissinen.

MIKSI UNOHDITTE KYSYMYKSEN? Eli miksi isot roikkuvat tissit on niin hyvät?
Kokemuksesta voin kertoa kaikille, että siksi, koska ne sopivat erinomaisesti pääasialliseen tarkoitukseensa eli imettämiseen.
Rintojen roikuminen imettävällä on luonollista ja helpottaa kummasti imetystä.
Ei tarvitse imetystyynyjä, eikä imetyspaitoja, kun nänni on sopivalla korkeudella paidanhelman ja vauvan suun suhteen.
Makuulla imeetäminen on myös helppoa, kun voi ottaa mukavan asennon ja nänni lerpahtaa viereen jolloin vauva yltää hyvin imemään, jopa torkahtelu onnistuu samalla, koska pitkän etäisyyden (tissin mittaisen) vuoksi ei tarvitse pelätä että kierähtää päälle, tai että vauva tukehtuu tissiin (se on niin lättänä).
Huonoista puolista ei kukaan sitten kysynytkään, että jätän ne toiseen kertaan...

Alkuperäinen kirjoittaja on ne vaan niin hyvät;23385579:
MIKSI UNOHDITTE KYSYMYKSEN? Eli miksi isot roikkuvat tissit on niin hyvät?
Kokemuksesta voin kertoa kaikille, että siksi, koska ne sopivat erinomaisesti pääasialliseen tarkoitukseensa eli imettämiseen.
Rintojen roikuminen imettävällä on luonollista ja helpottaa kummasti imetystä.
Ei tarvitse imetystyynyjä, eikä imetyspaitoja, kun nänni on sopivalla korkeudella paidanhelman ja vauvan suun suhteen.
Makuulla imeetäminen on myös helppoa, kun voi ottaa mukavan asennon ja nänni lerpahtaa viereen jolloin vauva yltää hyvin imemään, jopa torkahtelu onnistuu samalla, koska pitkän etäisyyden (tissin mittaisen) vuoksi ei tarvitse pelätä että kierähtää päälle, tai että vauva tukehtuu tissiin (se on niin lättänä).
Huonoista puolista ei kukaan sitten kysynytkään, että jätän ne toiseen kertaan...

Tämä on kyllä totta. En voisi kuvitellakaan omilla imettäväni missään julkisesti koska koko tissi pitää kaivaa esille jotta nännin saa esille. Nännien oikea paikka kun on about keskellä rintaa. Btw. Ja ehei, ei kyljellään voi imettää koska ne ei vaan lerpsahda suuhun. Melkein maata saa vauvaparan päällä. Sori OT.

Itseläni on J kuppi, roikkuvaa mallia. Piennenys leikkaukseen olenkin jonossa ja olen ajatellut B kuppia. Mieheni ei haluaisi minun käyvän leikkauksessa ollenkaan, mutta eihän minun rintani ole vain miestä varten. Alkaa terveydelliset syyt jo painaa tässä koossa. Teimme kompromissin sitten ja päädyin C kuppiin.

Mies vaan tykkää enemmän,että on jotain,mistä kiinni ottaa;) Itselläni ei ole kuppikoko D-pienentynyt mihinkään, vaikka olenkin laihtunut ja rintani näyttävät jopa paremmilta kuin ennen, kun uuma on hoikempi. Kuitenkaan itselläni ei ole tarvetta arvioida kenenkään ihmisen pieniä tai isoja rintoja, eikä niiden vaikutuksia ympäristöön.

Yhteistyössä