U
ujpou
Vieras
Siis eikös sulla nyt oo ihan subjektiivinen oikeus siihen hoitopaikkaan, olit kotona itse tai et? Miksi pitää valehdella??
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä niitä kavereita löytyy, kun vaan kulkee lapsen kanssa. Mutta helppoahan se on hoitoon viedä. Minä en vaan voi ymmärtää.
No sitten sieltä MLL kerhosta. Tai käydä muutaman kerran siellä kaukana leikkipuistossa, jos sieltä löytyis kavereita, joita voi kutsua omaan pihaan leikkimään. Muskaria, liikuntaleikkikoulua, mitä nyt missäkin on. Niissäkin voi tutustua ihmisiin. Laittaa nettiin ilmoitus. Rupeaa vaikka perhepäivähoitajaksi, saa seuraa lapsille ja vielä vähän rahaakin kaupan päälle. Voihan maallakin naapureihin tutustua ja käydä toisen pihoilla leikkimässä. Ja taitaa se hoitopaikkakin olla kaukana maalla. Samalla vaivalla ajaa leikkikentälle kun hoitoonkin. Miksi pitää tehdä asia niin vaikeaksi?
Eikä ne lapset siitä kärsi vaikka joka päivä ei kaveria olisikaan, jos vaan vanhemmat jaksaa olla lastensa kanssa. Eskarissa ehtii sitten kyllä tutustua ja olla jne.
Minä en voi ymmärtää miksi viette lapsenne vieraitten kasvatettavaksi, JOS kerta mahdollisuus on antaa olla kotona.
Valmistut keväällä ja jäät sitten kotiin lusmuamaan...? Kyllä kannatti opiskella, juu.