Tulkaa juttelemaan mun kanssa :wave: kaipaan huomiota hetkisen ennen ku pitää taas roudata näit tavaroita....
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäs roudaat, mihin ja miksi?
Mun pitäis mennä tekee ruokaa ja pakata kamppeet..Mut ei nappaa... : /
Joka pirun paikkaa särkee kun vetäsin pihalla komeesti nurin kun ei oo hiekotettu, muksu sylissä tottakai...
Kesähelteet tulevat toivottavasti kuumempina ja pidempikestoisina, kuin viime kesänä.
Mäkin mietin mitä roudaat?
Mä olen täällä purrut kohta kaikki kynnet rikki ja huulet kans. Odotan sitä soittoa sieltä työhaastattelupaikasta...
Ainiin.....koska niitten pitä soittaa??
Ne sanoi siellä haastattelussa, että ens viikolla alkuviikosta. Unohdin kuitenkin antaa suosittelijoiden tiedot ja laitoin ne sänköpostilla perään. Vastaus tuli nopeaan. Kiitti yhteystiedoista ja sanoi toivovansa ottavan yhteyttä jo tänään.
Iiiik....muakin alko jännittää....
No joo!!! Perhosia on vatsassa, enkä voi sanoa että ois tylsää.![]()
Pakko, mä lähden nyt huomioimaan potskuja..![]()
Työn iloa :wave:
Hei älkääs nyt vielä jättäkö mua....mä haluun huomioooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänks, sitä iloa kyl tarvittais... T:Väsynyt hoidsu: /.
Mut kyl työ aina tylsyyden voittaa:xmas:
Sä vosit tulla nukuttamaan tuota seikkailevaa taaperoa.
Varmaan puoli tuntia jo kiipeillyt sängystä pois ja riehuu ku päätön kana.![]()
Hahah, meitin päätön kana sammu ku saunalyhty ihan ite tohon sohvalle tunti sitten...tää meitin projekti tuntuu olevan tuolle vähän liikaa![]()
Sä vosit tulla nukuttamaan tuota seikkailevaa taaperoa.
Varmaan puoli tuntia jo kiipeillyt sängystä pois ja riehuu ku päätön kana.![]()
Meillä mä roudaan tuota sänkyyn uudestaan ja uudestaan ja vielä kerran uudestaan. On ku nukkuneen rukous, mutta ei vaan anna periks.
Mä en edes yritä viedä tota meidän änkyrää nukkumaan - nukkukoon sit autossa päkärit![]()