Mun miehellä on kyllä p*skamainen päivä tänään.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana todellakin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana todellakin

Vieras
Mies oksensi päissään kaverinsa penkinpäälliset. Ajoivat kaverin kotitalolle ja nukkuivat. Mies otti penkinpäälliset ja meni pesemään niitä kylppäriin. P*skakaivo meni tukkoon. Mies meni avaamaan p*skakaivoa. Putosi sitten sinne. Heittivät vaatteet ja kengät roskiin. Ei voi mennä suihkuun, koska se kaivo on tukossa. Siellä ei ole sille vaatteitakaan eikä kenkiä, koska siellä asuu enää vaan naisia.

Mitä sinä sinne menemään, siellä siivotkoon sotkunsa, itehän ne ovat tehneet.
Tuskin sinäkään saisit porstattua niitä viemäreitä auki ;)
Kyllä ne pärjää... hätä keinot keksii :D

Ainut vaihtoehto on nyt mennä paskakuorrutettuna naistenvaatteissa sen omalle kotitalolle, joka on suht lähellä. Mutta on siinä selittelemistä porukoilleen. Tai sitten se kaveri käy, mutta jotain senkin täytyy selittää, jotta appi antaa vaatteita.

Mies oksensi päissään kaverinsa penkinpäälliset. Ajoivat kaverin kotitalolle ja nukkuivat. Mies otti penkinpäälliset ja meni pesemään niitä kylppäriin. P*skakaivo meni tukkoon. Mies meni avaamaan p*skakaivoa. Putosi sitten sinne. Heittivät vaatteet ja kengät roskiin. Ei voi mennä suihkuun, koska se kaivo on tukossa. Siellä ei ole sille vaatteitakaan eikä kenkiä, koska siellä asuu enää vaan naisia.

Paskakaivo tukossa? Miten tämä diagnoosi on tehty? Yleensä tuke on kylläkin lattiakaivossa, johon ei putoa kuin haltijankokoinen mies tai lattiakaivon ja jätevesikaivon välissä.
Mä en ymmärrä tätä, mutta ehkä mun ei tarttekaan. Tää juttu haiseen nyt niin.....

Mies on ilman vaatteita joidenkin naisten luona... eikö tuo nyt ole jo aika hieno päivä :D

[QUOTE="fillaristi";23456393]Paskakaivo tukossa? Miten tämä diagnoosi on tehty? Yleensä tuke on kylläkin lattiakaivossa, johon ei putoa kuin haltijankokoinen mies tai lattiakaivon ja jätevesikaivon välissä.
Mä en ymmärrä tätä, mutta ehkä mun ei tarttekaan. Tää juttu haiseen nyt niin.....[/QUOTE]

En mäkään ihan tajua sitä (oon aina asunut kerrostalossa), mutta putosi sinne mikä on siellä pihalla. Vessat ei vedä, lattiakaivot ei vedä jne.

Mulla ei ole näin vilkasta mielikuvitusta, että osaisin provoilla tämmöisellä. Ei ole pakko uskoa, en melkein usko itsekkään. Näin kertoi puhelimessa kaveri tapahtuneen, mies on eristäytynyt jonnekkin.

[QUOTE="vieras";23456405]Mies on ilman vaatteita joidenkin naisten luona... eikö tuo nyt ole jo aika hieno päivä :D[/QUOTE]

Toinen näistä naisista on kaverin mummo, 87 vuotta, toinen on kuusissakymmenissä oleva äiti :D En usko, että mies haluaa olla paskakuorrutettuna missään, se varmaan on pyörinyt jossain lumihangessa jo. Onneks on maalla.

Yhteistyössä