Eräs mies sanoi, että mun pitäis kuihduttaa lihakseni pois!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naisellisuus kadoksissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naisellisuus kadoksissa

Vieras
Mulla on siis hänen mielestä liian isot/epänaiselliset lihakset, olen pelottava. Ja ei, en ole kehonrakentaja, mutta kylläkin vartalotyypiltäni jäntevä ja atleettinen, käyn myös salilla ja liikun. TÄmäntyyliset lihakset: Female Fitness and Bodybuilding Beauties: Fawnia Mondey

En siis ole mikään hento keiju, vaan jäntevä nainen, tosin timmissä kunnossa muuten. Eikä musta edes saisi keijukaista, kun olen vain sen mallinen. Ja tykkään pitää itseni kunnossa ja lihakset miellyttää mujn esteettistä silmää.

TÄmän miehen mielestä naisen tulee olla kyllä kiinteä, mutta ei saa olla isoja lihaksia/lihakset ei saa näkyä. Lisäksi pitää olla hoikka, mutta kuitenkin pitää olla kohtuullisen kokoiset rinnat, mut ei juuri muuten rasvaa.

Eli käytännössä pitäisi olla ruuminrakenteeltaan todella siro, lisäksi pitäis olla laiha, mutta ei löysä laiha eli laihaläski. Eli pitää olla lihasta, mutta ei saa näkyä yhtään, että on lihasta. Ylimääräistä rasvaa ei saa naisella olla, mutta rinnat pitää olla kuitenkin suht isot, jotta ei näytä mieheltä.

Aivan.

Mikähän siinä on, että osa miehistä pitää naisen lihaksikkuutta niin vastenmielisenä?

Itsen koen näyttäväni oikein hyvältä lihaksikkaana:D kesälläkin on mukava käyttää toppeja ja shortseja, kun treenatut käsivarret ja sääret pääsevät oikeuksiinsa. Rinnat mulla on kohtuullisen pienet, mutta sitä en voi pitää kuin hyvänä puolena, istuu paremmin mun omaan silmään eivätkä ole tiellä. En halua näyttää heikolta keijulta, vaan siltä, että jaksan kantaa laukkuni itse;)

Mites teille muille naispuolisille lihaksikkaille on kommentoitu, jos on kommentoitu?

Ei ole ihmeemmin kommentoitu, muutama kysyi viime kesänä (kun oli toppi päällä) että harrastanko uintia vai mitä kun olen niin lihaksikas? Minulla ei ole omasta mielestäni kovin isot lihakset, mutta kyllä kropasta huomaa että käyn kuntosalilla. Leveät ja vahvat hartiat, muodokkaat reidet ja kyllä hauiskin ja ojentajakin erottuu.

Taidan sitten olla "keskivertoa lihaksikkaampi" =)

:kiss:Onko se mies itse narukäsi, eli näyttääkö se onnettomalta sun vieressä? Onko sillä ollut aiemmin tyttöystävää, kun sillä kuuluu olevan epärealistinen unelma naisen vartalosta? Mun mielestä sun kannattas unohtaa koko heebo.

Ja siis mä oon itse ihan narukäsikeiju, joten kukaan ei kommentoi. Paitsi tääl palstalla yhestä kuvasta haukuttiin muka liian lihaksikkaat reidet ja veikattiin miehen reisiksi. No, en ole niitä edes treenannut, joten välillä ihmiset kommentoi sellaisiakin asioita, joista ne ei tiedä mitään. ;)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23478038:
:kiss:Onko se mies itse narukäsi, eli näyttääkö se onnettomalta sun vieressä? Onko sillä ollut aiemmin tyttöystävää, kun sillä kuuluu olevan epärealistinen unelma naisen vartalosta? Mun mielestä sun kannattas unohtaa koko heebo.

Ja siis mä oon itse ihan narukäsikeiju, joten kukaan ei kommentoi. Paitsi tääl palstalla yhestä kuvasta haukuttiin muka liian lihaksikkaat reidet ja veikattiin miehen reisiksi. No, en ole niitä edes treenannut, joten välillä ihmiset kommentoi sellaisiakin asioita, joista ne ei tiedä mitään. ;)

Sinäkö olet se mies? Mies se oli selvästi, kun ei ollut tissejä!

[QUOTE="hei";23478231]Tällaisiakin naisia on olemassa.
Itse en sellainen ole, mutta nähnyt olen.[/QUOTE]
Joo nykyään tuollaisia naisia on aina vaan enenevästi, esim Tiina Jylhä, Marttina Aitolehti ja Henna Kalinainen...

Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23478263:
Joo nykyään tuollaisia naisia on aina vaan enenevästi, esim Tiina Jylhä, Marttina Aitolehti ja Henna Kalinainen...

Ymmärsin siis väärin, en tarkoittanut näitä. Ainoa näistä kenellä on hyvä kroppa on Kalinaisella, jos tissejä ei lasketa mukaan.

Hauska tuo ap:n määritelmä: löysä laiha eli laihaläski. Mä olen just semmonen. Ennen raskautta timmissä kunnossa, mutta nyt en ole saanut aikaiseksi treenata, niin kaikki mitä kropassa on, on löysää.

Tyhmä mies, joka on epävarma miehisyydestään. En tykkäisi itselläni ap:n tasoisista lihaksista mutta mielestäni on hienoa että joku löytää "sen juttunsa" ja nauttii esim. treenaamisesta! :) En ymmärrä "ap on liian sitätätätota"-kommentteja, koska naiseus ei ole mikään valmis muotti. Naisia olemme kaikki, olimme sitten tikkulaihoja, lihaksikkaita, läskejä, jotain siltä väliltä...

Yhteistyössä