V
vikaankasvattajako
Vieras
täällä kohta kolmevuotias uhmis raastaa äidin hermot. Kuinka toimisit itse tilanteessa, jossa uhmis kieltäytyy päiväunista, itse et pysty istumaan sängyn vieressä koko aikaa sillä vauvakin vaatii osansa, ja kun päiväunitaistelua on käyty puolitoistatuntia ja videot yms kivat on peruttu tältä päivältä - mitä jää jäljelle? (Eli rankaisu kivan perumisesta tuli siis päiväunikiukuttelusta ja äidin potkimisesta). Nyt uhmis kiusaa vauvaa minkä kerkeää ja levittelee tavaroita ympärinsä - äidillä alkaa hermo olla ihan loppu.
kello on kohta puoli kolme, ja aikuinen apu on tulossa illalla yhdeksältä vasta. Mitä tekisit koko iltapäivän ja illan tilanteessani. Ulos en mielelläni lähde sillä olen tänään jo kaksi kertaa pukenut taistelevan uhmiksen ja itkevän vauvan.
kello on kohta puoli kolme, ja aikuinen apu on tulossa illalla yhdeksältä vasta. Mitä tekisit koko iltapäivän ja illan tilanteessani. Ulos en mielelläni lähde sillä olen tänään jo kaksi kertaa pukenut taistelevan uhmiksen ja itkevän vauvan.