K "kolmen lapsen äiti" Vieras 02.04.2011 #4 Onnistuuhan toki! Voit laittaa hunajaa tai pikkasen sokeria.
0 040608 Vieras 02.04.2011 #5 Kun mä leivon sämpylöitä niin ehkä yhden kerran kymmenestä laitan siirappia taikinaan... Miks sitä sinne pitäis laittaa? Joo jossain ohjeissa on siirappi, mut ei tosiaankan ole pakollinen.
Kun mä leivon sämpylöitä niin ehkä yhden kerran kymmenestä laitan siirappia taikinaan... Miks sitä sinne pitäis laittaa? Joo jossain ohjeissa on siirappi, mut ei tosiaankan ole pakollinen.
M "miina" Vieras 02.04.2011 #6 Heh!!! Laittaaks siihen joku tosiaan siirapppia... Mitä jos vaan tekisit ihan ilman.
V "vieras ap" Vieras 02.04.2011 #7 Alkuperäinen kirjoittaja : O: Ootko tosissas? Click to expand... En. Ihan tekemisen puutteessa laitoin tälläsen gallupin pystyyn =).
Alkuperäinen kirjoittaja : O: Ootko tosissas? Click to expand... En. Ihan tekemisen puutteessa laitoin tälläsen gallupin pystyyn =).
? + Vieras 02.04.2011 #8 Ikinä en oo laittanu taikinaan siirappia, ja hyvin on kyllä sämpylät maistunu.. Porkkanaraaste on hyvä
Ikinä en oo laittanu taikinaan siirappia, ja hyvin on kyllä sämpylät maistunu.. Porkkanaraaste on hyvä
P plm Vieras 02.04.2011 #10 Mä en ole koskaan laittanut siirappia, ei ole tullut mieleenkään. Ja saan aikaiseksi todella hyvin sämpylöitä.
Mä en ole koskaan laittanut siirappia, ei ole tullut mieleenkään. Ja saan aikaiseksi todella hyvin sämpylöitä.
J jui Vieras 02.04.2011 #12 jos tahdot että hiiva toimii niin ehkä jotain sokeria tai hunajaa pikkuisen niin sämpylät nousee kivasti
jos tahdot että hiiva toimii niin ehkä jotain sokeria tai hunajaa pikkuisen niin sämpylät nousee kivasti
Katherine Wheel Aktiivinen jäsen 27.01.2005 17 604 0 36 02.04.2011 #13 Hiiva tarvitsee sokeria. Joten jos ei ole siirappia, laita sokeria.