Miksi häpeän miestäni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nainen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nainen"

Vieras
Hänen juttunsa ovat tyhmiä ja lapsellisia.
Hän kävelee aina kädet taskussa ja ryhdittömänä.
Hän on olevinaan "kovis".
Hän on matalasti koulutettu.
Kun hän menee ulos, hän ei pukeudu ulkoiluun tarkotettuihin vaatteisiin.
Hän pätee kovaan ääneen, luulee olevansa aina oikeassa.
Hän tupakoi.
Hän haisee pahalle.

Mietin, että mahdanko rakastaa häntä enää..?

Mies on hyvä isä. Mutta siinä se olikin. Minä häpeän miestäni ja hän ällöttää minua, joten me emme ole romanttisessa mielessä tekemisissä toistemme kanssa. Emmekä puhu mistään keskenään, vain lapsen kuulumisista.

Alkuperäinen kirjoittaja öhh;23550704:
Ton takia erota.. ei jeesus.. Miehessä ei ole muuten mitään vikaa???

No on tossa nyt vikaa musta aika paljonkin. Ja kyllä muakin hävettäisi tuollaisen miehen seurassa.

Oma ei todellakaan ole mikään adonis tai seurapiirihai, mut osaa kuitenkin käyttäytyä hillitysti ja normaalisti kuin aikuiset ihmiset. Ei tartte ikinä sen seurassa pelätä, möläyttääkö se suustaan jotain typerää tai alkaako päteä jollekin.

No, mutta itsehän ryhdyit perustamaan perhettä teini-ikäisenä. Eihän siinä jää vastuuntuntoiselle miehelle muuta mahdollisuutta kuin mennä töihin perheensä elättääkseen. Kyllähän siinä koulutukset jää toissijaisiksi, kun onhan vaimon saatava loisia kotona kotiäitiyden parhaaseen vedoten. Mene töihin ja mahdollista miehesi opintovapaa ja paremman koulutuksen hankkiminen.

[QUOTE="vieras";23550728]No on tossa nyt vikaa musta aika paljonkin. Ja kyllä muakin hävettäisi tuollaisen miehen seurassa.

Oma ei todellakaan ole mikään adonis tai seurapiirihai, mut osaa kuitenkin käyttäytyä hillitysti ja normaalisti kuin aikuiset ihmiset. Ei tartte ikinä sen seurassa pelätä, möläyttääkö se suustaan jotain typerää tai alkaako päteä jollekin.[/QUOTE]

Mieheni seurassa juurikin saa pelätä mitä seuraavaksi möläyttää ja alkaako kovaäänisesti pätemään ja väittelemään.
Monta vuotta olen kuunnellut sen yhtä ja ainoaa puheenaihetta, autot. On työkseen tekemisissä niiden kanssa eikä osaa muusta jutella. Ei mistään tavallisista aiheista tai edes esim. politiikasta. Kaipaan jotain tasoistani seuraa, ikävästi sanottu, mutta niin se vaan on. Pikkuhiljaa sitä alkaa oikeesti saamaan tarpeekseen.. :(

Itse valmistun tänä keväänä ja haluamani työpaikka odottaisi jo minua eri paikkakunnalla, mutta mies ei halua muuttaa sinne. Työpaikka on pääkaupunkiseudulla eikä mies halua sinne "junttien" keskelle muuttaa. Nyt asutaan kuitenkin suuressa etelä-suomen kaupungissa, että ei nytkään kuitenkaan missään maalla asuta.

[QUOTE="pera";23550746]No, mutta itsehän ryhdyit perustamaan perhettä teini-ikäisenä. Eihän siinä jää vastuuntuntoiselle miehelle muuta mahdollisuutta kuin mennä töihin perheensä elättääkseen. Kyllähän siinä koulutukset jää toissijaisiksi, kun onhan vaimon saatava loisia kotona kotiäitiyden parhaaseen vedoten. Mene töihin ja mahdollista miehesi opintovapaa ja paremman koulutuksen hankkiminen.[/QUOTE]

Lapset tulivat vasta miehen valmistuttua hänen unelma-ammattiinsa. Enkä itse loisi kotona, kiitos kuitenkin.

Yhteistyössä