S
Suhdekriisi
Vieras
Ajattelin laittaa tänne toista ketjua kopioiden listan mieheni hyvistä ja huonoista puolista. Tällä hetkellä meillä "kriisi" päällä, tai siis nyt parin viikon aikana muutamat erimielisyydet ja selvittämättömät asiat painaneet yhteiseloa. Meillä myös 2,5 vuotias lapsi. Haluan todella paljon olla hänen kanssaan, luottamus kuitenkin ollut suurin nakertava tekijä.
Plussat
- Empaattinen ja kuunteleva
- Erittäin komea ja hyvävartaloinen (oikea harvinaisuus)
- Hyvä isä ja rakastaa lastaan yli kaiken
- Huumorintajuinen ja hyvä myös itseironiassa
- Rauhallinen ja pitkäpinnainen
- Tulee hyvin toimeen erilaisten ihmisten parissa, kuten myös lasten.
- Sängyssä parasta mitä olen kokenut
- Huolehtii itsestään ja pukeutuu siististi
- Arvostettu ja monesti palkittu työntekijä
- Tekee kotitöitä pyytämättä
- Saa minut hymyilemään jatkuvasti
- Käyttää alkoholia keskivertoa vähemmän, eikä koskaan örvellä tai ääliöile.
Miinukset
- Vaatii myös omaa aikaa ja tilaa, kun minä taas haluaisin olla hänen kimpussa aina kun mahdollisuus. Jokseenkin etäinen myös.
- Hän menettänyt ison palan luottamuksestani yhden syrjähypyn (jota sanonut ja osoittanut katuvansa syvästi) ja muutaman muun jutun takia (mm. tekstaillut joidenkin naisten kanssa joista ei ole kertonut minulle, ihan kuin salailisi jotakin).
- Viettää aikaa paljon harrastustensa parissa ja työajat menee miten sattuu
- Välillä vetäytyy kuoreensa ja sulkee muun maailman ympäriltään. Silloin ei ole huomionti- tai kommunikointi kykyinen. Välillä tuntuu kuin minua ei hänen mielestä olisikaan.
- Saattaa kuulostaa hullulta, mutta kantaa ajoittain siviilissä asetta tai patukkaa kaupungilla (hän viranomainen ja myös esimiehen lupa tähän) Voi kuitenkin kysyä kuinka tarpeellista tämä. Tähän häneltä ei saa koskaan kunnon vastausta ja salaperäisyydestä tullut riitojakin. Lapselta pitää nämä kuitenkin aina piilossa.
Mitä mieltä te olette tälläisestä? Luottamus itselle kaiken a ja o.
Plussat
- Empaattinen ja kuunteleva
- Erittäin komea ja hyvävartaloinen (oikea harvinaisuus)
- Hyvä isä ja rakastaa lastaan yli kaiken
- Huumorintajuinen ja hyvä myös itseironiassa
- Rauhallinen ja pitkäpinnainen
- Tulee hyvin toimeen erilaisten ihmisten parissa, kuten myös lasten.
- Sängyssä parasta mitä olen kokenut
- Huolehtii itsestään ja pukeutuu siististi
- Arvostettu ja monesti palkittu työntekijä
- Tekee kotitöitä pyytämättä
- Saa minut hymyilemään jatkuvasti
- Käyttää alkoholia keskivertoa vähemmän, eikä koskaan örvellä tai ääliöile.
Miinukset
- Vaatii myös omaa aikaa ja tilaa, kun minä taas haluaisin olla hänen kimpussa aina kun mahdollisuus. Jokseenkin etäinen myös.
- Hän menettänyt ison palan luottamuksestani yhden syrjähypyn (jota sanonut ja osoittanut katuvansa syvästi) ja muutaman muun jutun takia (mm. tekstaillut joidenkin naisten kanssa joista ei ole kertonut minulle, ihan kuin salailisi jotakin).
- Viettää aikaa paljon harrastustensa parissa ja työajat menee miten sattuu
- Välillä vetäytyy kuoreensa ja sulkee muun maailman ympäriltään. Silloin ei ole huomionti- tai kommunikointi kykyinen. Välillä tuntuu kuin minua ei hänen mielestä olisikaan.
- Saattaa kuulostaa hullulta, mutta kantaa ajoittain siviilissä asetta tai patukkaa kaupungilla (hän viranomainen ja myös esimiehen lupa tähän) Voi kuitenkin kysyä kuinka tarpeellista tämä. Tähän häneltä ei saa koskaan kunnon vastausta ja salaperäisyydestä tullut riitojakin. Lapselta pitää nämä kuitenkin aina piilossa.
Mitä mieltä te olette tälläisestä? Luottamus itselle kaiken a ja o.