Miksi pitää olla tällainen tähtitaivaan maamerkki..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fleur de la Cour
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja heikuravai mikäseolikaan;23555798:
Totta ekat sanat :D mutta kyllä mä ymmärrän muita.

Johtunee tuosta ehkä tosiaan, että olet jakson alkupuolen vesimiehiä, tai sitten pitäis saada tietää tietysti mikä on sun nouseva merkkisi, se kun on luonneanalyysissä se hyvinkin tärkeä juttu.

Ja vielä joku kysyvät mitä haittaa "viattomasta" horoskooppien lukemisesta on?
Jos jotku luupäät tosissaan miettivät sitä, sopiiko aviopuoliso itselle horoskooppimerkin vuoksi, niin kyllä haitat tulevat aika selvästi esille.

Mun mies on myös vesimies ( samoin tytär ) ja sen kyllä huomaa :snotty:
Mä olen härkä, pojat kauris ja vaaka- ihan sopuisa perhe siis :p

Jollain tasolla uskon horoskooppeihin- ainakin niiden luonneanalyysit pitävät lähes sanatarkasti paikkaansa, mulle onkin joskus sanottu että olen varmaan härkä :saint:

Aikamoista.. olispa mielenkiintoista nähdä esim. teidät lähtevän yhdessä automatkalle tai jonnekin. Kaksi maamerkkiä ja loput noita ilmamerkkejä :whistle:

Aikamoista.. olispa mielenkiintoista nähdä esim. teidät lähtevän yhdessä automatkalle tai jonnekin. Kaksi maamerkkiä ja loput noita ilmamerkkejä :whistle:

No joo...Ilmankos mä ja kaurispoika ollaan tämän joukon paras tiiimi, heti kun vesimies on matkassa reissu menee...kröhöm:saint:

Vesimies on kyllä vähän hankala merkki, tuo mein esikoinenkin on miettinyt ihmisen universaalia pienuutta ja todennut että ollaan aika mitättömiä tässä maailmankaukkeudessa. Hän elää jossain ihan muussa aikakaudessa/ ulottuvuudessa. Miksi vesimiehen pitää mennä niin suuriin kokonaisuuksiin eikä elää vaan tässä hetkessä :snotty:

Yhteistyössä