Kuinka paljastavasti uskallat pukeutua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
mä oon tosi ylpee mun suurista rinnoista ja tykkään käyttää avaria kaula-aukkoja ja istuvia paitoja. Tuntuu et toiset naiset suhtautuu jotenkin vihamielisesti muhun välillä. En siis tosiaankaan käytä mitään vesirjaminihameita vaan semmoisia v-aukkoja et rintavako näkyy, en näe siin mitään pahaa. Entäs te muut?

Mä tykkään, että ranteet näkyy. Ne on nimittäin ainoa hoikka kohta kehossani.

:D :D
Itse en enää paljastavia asuja käytä, koska kroppa ei ole enää mielestäni näyteltävässä kunnossa. En siis tuntisi oloani kotoisaksi niukassa vaatetuksessa. Eikä ole niitä isoja tisuloitakaan. Mutta ei minua muiden paljastavat asut haittaa! Valokuvia katsellessa olen todennut, että omakin pukeutuminen on ollut nuorempana melkoisen niukkaa välillä, etenkin kesähelteillä. Ennää ei kehtoo.

Joo mä ainakin vihaan tuollaisia tissien näyttäjiä v-kaula-aukosta, ne on kato uhka tällaiselle b-kuppi-laudalle.

Mä paljastan yleensä vaan pääni ja sormeni, muut ovat piilossa. Mulla on niin helvetin hyvä kroppa, että jos paljastain enemmän, läskit ovat vihamielisiä mulle.

LOL

Mä olen ylpeä hoikasta keskivartalostani, ja tykkään käyttää istuvia vaatteita joka paljastaa vyötärön ja lanteiden linjan. Rinnoissa ei ole paljoa näytettävää, imettäneen naisen b-kuppi. :D Mutta varmaan niitä olisi kiva korostaa, jos olisi enemmän muotoja.

Uskallan kyllä... Viimeaikoina se on alkanut vaan tuntua enemmän turhalta ja oudolta. Siis tarkoitan semmoista, että mielellään pysyn hyvän maun rajoissa, enkä tykkää, et jos jotain oikeasti näkyy. Ei se sit oo kivaa, jos muut menee noloksi sen takii.

[QUOTE="vieras";22728211]Mä olen ylpeä hoikasta keskivartalostani, ja tykkään käyttää istuvia vaatteita joka paljastaa vyötärön ja lanteiden linjan. Rinnoissa ei ole paljoa näytettävää, imettäneen naisen b-kuppi. :D Mutta varmaan niitä olisi kiva korostaa, jos olisi enemmän muotoja.[/QUOTE]

Hanki kunnon rintaliivit, niin voit korostaa rintojasi.

Täällä ulkomailla, jossa asun, on ihan normaalia, että naiset korostavat rintojaan ja rintavaonkin annetaan näkyä. Ei sitä kukaan sen kummemmin ihmettele. Keski-ikäiset naiset kulkevat nahkalegginseissa ja kesällä mineissä tai mikroshortseissa. Kerran kyllä ihmettelin s/m-tyyliin puettua päälle 4-kymppistä, oli jotenkin raju kontrasti muihin kadullatallaajiin. Kieltämättä käänsi katseita, vaikkei siinä asussa se rintavako ollut enää se ihmeellisin juttu :D Kyllä minullekin on heitetty, että pukeudun liian "hyvin" äidiksi, mutta täällä noin yleensä ottaen housut vain tiukentuu ja kaula-aukko avartuu lasten myötä ;)

Ei se ole oikeastaan uskalluskysymys. Ennemmin mietin, että mistä asiasta haluan missäkin tilanteessa tulla muistetuksi. Usein tulee kiusallinen olo, jos ajattelee, että vielä vuosienkin päästä joku muistaisi minut lähinnä vain paljastavasta kaula-aukosta.. (Isoja tissejä mulla ei kylläkään ole, joten voisi olla, että voisin käyttää hyvinkin paljastavia vaatteita ilman että niihin suuremmin kiinnityisi huomio.)

Jos muilla on paljastavia kaula-aukkoja, en siitä millään tavoin vihastu, mutta katseeni saattaa uteliaisuusmielessä hakeutua siihen kaula-aukkoon ja pelkään, että jään kiinni tuijottamisesta. :ashamed:

Seksikkyys ei ole automaattisesti kiinni siitä, kuinka paljon paljastaa. Tunnen monta ihan hyväkroppasta mimmiä joilla ei oo sex-appealia pätkääkään, ei auta vaikka olis alasti. Kyse on minusta siitä, miten itsensä ja vaatteensa kantaa, miten sen seksikkyyden tuo esiin.
Itse korostan takapuoltani, sääriäni ja rintojani, ovat ihan hyvässä kuosissa. Hyvällä pukeutumisella ja oikealla paljastamisella näytän seksikkäältä, tilanteen mukaan. On tyylitöntä iskeä rinnat tyrkylle joissain tilanteissa.. ;) Minihameet, antavat kaula-aukot ym kuuluvat varustukseen, harkiten. aina ei tarvii näyttää paljasta pintaa ollakseen seksikäs. Junnuna tosin olin melko pikkuisissa vaatteissa näin jälkikäteen ajateltuna. :) Kaveri kertoikin (kundi) että ei meinannu kahvitteluista mun kanssa tulla mitään kun narutettu puseroni antoi hiukan liikaa tuota rintavarustusta esille teininä.. :laugh:

En hirveän. Mulle tulee heti semmonen epämukava ja paljas olo. V-aukkoisia paitoja en voi käyttää ollenkaan. Kaulaskin on pakko pitää huivia :D *olen varmaan ollut nunna edellisessä elämässä*

Riippuu tosi paljon tilanteesta. Esim. töissä en haluais esitellä rintavakoa. Tai en oikeastaan missään muuallakaan kun itse en vaan oikeen tykkää siitä että se vako näkyy. Mutta minihameista tykkään, mutta niitäkään en töissä käyttäis.

Uskallan, ja peesailen leukistista että hyvän maun rajoissa, niin ja riippuu hieman paikasta. Jotkut normioloissa olevat vaatteet ei vaan välttämättä mun duunissa käy mutta sekin on enemmän sitten välillä mun omasta olosta kiinni.

Täytyy sanoa, että tällaisilla pakkasilla pidän minihameeseen pukeutumista hieman tyrkkynä eleenä. Tarpeeksi kuumalla ilmalla voin sitten taas laittaa melkein vesirajahameen leikkipuistoon.

Riippunee hameesta ja mitä sen alla on... Voihan sen alla olla vaikka villahousut, jolloin ihmisellä onkin aivan lämmin. Mutta kyllä mäkin ihmettelen nuoria tyttöjä, jotka on ihan ilman mitään sukkahousuja niin lyhyessä hameessa, että pikkuhousut näkyy, mikäli niitä on... Päällä joku pieni, ohut takki joka on auki, jotta veeaukko näkyisi. Eikä pipoa päässä. Näytttää ihan hölmöltä ja ei-toimivalta.

[QUOTE="Jaska Jokunen";22728551]Uskallan, ja peesailen leukistista että hyvän maun rajoissa, niin ja riippuu hieman paikasta. Jotkut normioloissa olevat vaatteet ei vaan välttämättä mun duunissa käy mutta sekin on enemmän sitten välillä mun omasta olosta kiinni.[/QUOTE]

Mun täytyy tunnustaa, että mulla on pukeutumisen suhteen aika huono tilannetaju. Huomaan usein paikanpäällä, että olen hassu muihin verrattuna. Uskon, että monen mielestä minulla on mauttomat kuteet, mutta mulla on kumminkin halu olla ihan hyvän maun rajoissa, olkoonkin, että mun maku eroaa muiden mausta. Ei mulla pylly ja nännit ikinä näy, ainakaan yhtä aikaa, hahahaha!!!:popcorn:

Musta on ihana pukeutuu vähän niukemmin. Oon vaan jotenkin tykännyt teinistä lähtien. Alkuun oli kyllä enemmän paljasta kuin tyyliä. Ja mikäs siinä kun rakas aviomieskin tykkää ;) Ja se jaksaa ihan innostaakin välillä tyyliin et kyselee et voisinko laittaa jotain tiettyjä päälle. Usein saan vaihtarina sille kans jotain kivaa.
Ulkomailla sit tietty saa toteuttaa itteään enemmän. Esim mikroshortsit, korkkarit ja lyhyt tuubitoppi on ihan normi jos miehen kans lähdetään illalla ulos. Kun on pikkasen alaston olo niin on hyvä olo :)

Mun mielestä "rintavako näkyvissä" pukeutuminen huutaa tyylittömyyttä. Mua se ei todellakaan haittaa, mutta se (munmielestä kaamee) vako vetää väkisinkin katseet siihen vaikkei olekkaan mies tai lepakko. Eikä se oo musta yhtään seksikäs.

Yhteistyössä