H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta mites sitten kun lapsi/lapset on syntynyt...? Ethän sä voi mennä niiden kanssa koskaan ulos, ettei kukaan arvaa sun olevan äiti. Siinähän se seksin harrastaminen tulee selville kuitenkin!
Juu, ei hävetä.
Koko melaa en ole edes tämän raskauden eteen nähnyt. Meillä mies kävi siveellisesti eri huoneessa mällittelemässä ja solubiologi nätisti yhdisti solumme kasvatusmaljalla. Oikein vielä sujautti mikroinjektiomenetelmällä sen siittiön sinne munasoluun. Ei tarvittu seksiä ei.![]()
Nyt ole väärässä. Ei rynkytetty ei. Kato ei tarvinnut kun tiedettiin heti, että ei niitä lapsia meille sekstaamalla tule. Ei tarvittu vuoden rynkytyssessiota.
Kyllä kaikki alapäähän liittyvä on niin noloa, et mä oon vaan tosi onnellinen ettei mulla oo edes kuukautisia, koska sittenhän pitäis ostaa esim. siteitä tai kuukuppi.. Vähänkö ois noloa..