Kieltolain Finland tässäkin viel lymyilee. Ihan sairasta kun max 8% ei saa myydä kaupan koko aukioloaikana
Ei se nyt kehenkään vaikuta rappioittavasti jos nyt saisi ostaa klo 22 entisen klo 21 sijaan. Kesälomailevat ulkkikset ei luonnollisesti voi tietää eikä ymmärtääkään.