Mutta muistakaa te yksineläjät, että teitä ei kukaan pakota mihinkään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Mä"

Vieras
älkää menkö sen takia kenen kanssa hyvänsä yhteen, että muka olisitte jotain. Käy pian huonosti. Parempi olla kokonaan yksin ( vaikka eihän sitä ole yksin jos on lapsia ) kuin paskassa liitossa. Ei sitten tarvitse katua lopun elämäänsä.

Totta puhut. Minä en todellakaan huoli ketä tahansa. Lähdin vuosi vuotta sitten ihan hyvästä pitkästä parisuhteesta, koska ansaitsen vielä parempaa. Nyt aloittelenkin seurustelua aivan ihanan, älykkään, mukavan ja komean miehen kanssa. Tämä vuosi yksin (ei ole lapsia) on ollut todella mahtava! Päivääkään en ole eroani katunut ja olisin voinut olla yksin kauemminkin ihan helposti, mutta nyt meni jalat alta... ;) joten kokeillaan miten käy.

Minä olen niitä naisia, jotka ei todellakaan YMMÄRRÄ miksi naiset ovat huonoissa suhteissa, huonon miehen kanssa.. Exänikin ovat olleet hienoja miehiä, en tajua mistä noita kusipäitä edes löytyy...

Minä olen niitä naisia, jotka ei todellakaan YMMÄRRÄ miksi naiset ovat huonoissa suhteissa, huonon miehen kanssa.. Exänikin ovat olleet hienoja miehiä, en tajua mistä noita kusipäitä edes löytyy...[/QUOTE]

Voi että... Niitä miehiä on maailma pullolaan, ei sen puoleen on naisetki yhtä paskamaisia.

Tunnen naisen joka ei koskaan ole ollut yksin siitä lähtien kun oli 14. Aina oli poikaystävä, vaihtoi lennosta, lähti kenen matkaan vain, nuorena naimisiin, erosi kun oli seuraava odottamassa. Aika sairasta, mun mielestäni jos ihminen ei osaa olla itsensä kanssa, ei hän osaa olla toisenkaan kanssa.

Yhteistyössä