HuOmenta !!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

marabou

Aktiivinen jäsen
28.07.2005
10 502
1
36
Arvatkaas missä olin seitsemän vuotta sitten :) :heart:
Synnytyssalissa. :D Tyttö syntyi klo 7:08. Että hänellä kohta seiska pärähtää mittariin :) .

Täytyy ennen töihin lähtöä laulaa ja antaa lahja.
Mutta nyt tuoksuu kahvi ... :p:p

Huomenta Keski-Suomesta ja onnittelut tyttärellesi :)

Kirkas aurinkoinen päivä näyttää tulevan ja viikonloppukin on ennustettu saman moiseksi. Siispä hyvä syy välttyä ikkunoiden pesulta; aurinkoisella ilmalla nääs ei voi pestä niitä... (Kuivuvat liian nopeasti ja jäävät laikukkaiksi tjn)

Huomenta!

Onnea Maraboun isolle tytölle :flower: =)

Mä taidan hippasta juoksulenkille, kunhan oon vieny muksut tarhaan. Mut nyt ensin kahvia koneeseen!
Ja sit me startataan mammain kanssa Rukalle - Spring break, here we come! :cool:

Huomenta, ja onnea maraboun tytölle!! Meidän esikoispoika täytti eilen viisivuotta ja arvatkaa mihin tänään ollaan menossa? :D Käynnistykseen, pikkusiskon määrä syntyä siis tänään :) :heart:
Kaikinpuolin aivan mahtava aamu! :) :) Aamukahvit juotu, esikoinen on isänsä kanssa juuri matkalla mummolaan, minä menen vielä suihkuun ja sitten sairaalaan matkamme käy. Tolle suihkulle se on kai ihan sama, hikihän varmaan kuitenki taas päivällä tulee :D

[QUOTE="poppeli";23583994]Huomenta, ja onnea maraboun tytölle!! Meidän esikoispoika täytti eilen viisivuotta ja arvatkaa mihin tänään ollaan menossa? :D Käynnistykseen, pikkusiskon määrä syntyä siis tänään :) :heart:
Kaikinpuolin aivan mahtava aamu! :) :) Aamukahvit juotu, esikoinen on isänsä kanssa juuri matkalla mummolaan, minä menen vielä suihkuun ja sitten sairaalaan matkamme käy. Tolle suihkulle se on kai ihan sama, hikihän varmaan kuitenki taas päivällä tulee :D[/QUOTE]

Oi ihanaa! Onnea jo nyt ;) Onko siellä aurinkoista? Täällä ainakin olisi hyvä päivä lapsen syntyä lämmin ja aurinkoinen IHANA kevät päivä! :) Vitsi, tämmöset jutut saa aina mut niiiin hyvälle tuulelle :)

Huomenta! (tai no päivää jo ;) )

Onnea Maraboun isolle tytölle ja poppelille tsemppiä synnytykseen :)

Mä oon alottanu tän aamun soittelemalla ympäriinsä, sain töitä ja nyt tarvis käydä huumeseulassa, työturvallisuuskoulutuksessa ja pojille järjestää hoitopaikka. Ruokailun jälkeen suunnataan pihalle, jos vähän haravois ja pojat saa temmeltää sitte ihan vapaasti pihalla :)

Yhteistyössä