Missä on ne ajat, kun unta riitti puoleen päivään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Isä ja poika kaveripariskunnan luona. Lähtivät sinne eilen päivällä ja mulla oli siis hemmotteluilta. Yön sain nukkua heräilemättä, mutta miksi, oi miksi mun silmäni aukesivat jo ennen kahdeksaa?! Oisin saanut nukkua vaikka sinne puoleen päivään, niin ei! Onko tämä aamuheräily joku selkäytimeen painunut ajastettu toiminto? :D

Mua ärsyttää ihan sama juttu! Vaikka miten kaipaisin unta ja tiedän, että nyt saa nukkua pitkään, herään sitten seiskalta. Joskus tosi harvoin nukun ysiin asti.

mä taas kaipaan niitä aikoja kun jaksaa valvoa yli kymmeneen. Eilen nukahdin pikkasen yli yhdeksän niin ei sitä omaa aikaa ole sit ollenkaan kun ei jaksa valvoa.

Kohtalotovereita siis paikalla? :D Ehkä tämä on joku äitijuttu? Niin rasittavaaa silti. Täälläkin univelkaa kiitettävästi ja mitä minä torvi teen. Valvon liian myöhään (kun muka kerrankin saa :D ) ja aamulla herää "aikaisin" :kieh: :D

Juu. Ei tule kuulookaan, että enää pystyisi nukkumaan kahdeksaa pidempään. Yleensä klo 6-7 aamulla ylös, kesät, talvet, viikot, viikonloput...Kivahan se on, että on pidempi päivä käytössä. Kohta kipaistaan vaaliuurnille ensimmäisten joukossa, mutta edes JOSKUS olis kiva nukkua edes VÄHÄN pidempään. Ei onnistu kun korkeintaan krapulassa, jos silloinkaan:D.

[QUOTE="Kenguru";23597273]Juu. Ei tule kuulookaan, että enää pystyisi nukkumaan kahdeksaa pidempään. Yleensä klo 6-7 aamulla ylös, kesät, talvet, viikot, viikonloput...Kivahan se on, että on pidempi päivä käytössä. Kohta kipaistaan vaaliuurnille ensimmäisten joukossa, mutta edes JOSKUS olis kiva nukkua edes VÄHÄN pidempään. Ei onnistu kun korkeintaan krapulassa, jos silloinkaan:D.[/QUOTE]

Mä herään krapulassa vieläkin aikaisemmin :D

Vaikka mitenkä olisi ideaaliset olosuhteet, unta ei riitä enää edes kahdeksaan saakka. Kuudelta alan jo vilkuilemaan kelloa ja seiskalta nousen ylös :/
Oi, niitä aikoja, kun viikonloppuisin en ennen puolta päivää noussut ylös. Ne ovat menneet, ikuisesti :/

[QUOTE="Kenguru";23597273]Juu. Ei tule kuulookaan, että enää pystyisi nukkumaan kahdeksaa pidempään. Yleensä klo 6-7 aamulla ylös, kesät, talvet, viikot, viikonloput...Kivahan se on, että on pidempi päivä käytössä. Kohta kipaistaan vaaliuurnille ensimmäisten joukossa, mutta edes JOSKUS olis kiva nukkua edes VÄHÄN pidempään. Ei onnistu kun korkeintaan krapulassa, jos silloinkaan:D.[/QUOTE]

Mä nukuin ennen äidiksituloa krapulassa iltapäivään asti. :D Nyt en ole vielä moista olotilaa uskaltautunut kokeilemaan. Ehkä joskus jos on käytössä kokonainen viikonloppu "yksin" :D

Isä ja poika kaveripariskunnan luona. Lähtivät sinne eilen päivällä ja mulla oli siis hemmotteluilta. Yön sain nukkua heräilemättä, mutta miksi, oi miksi mun silmäni aukesivat jo ennen kahdeksaa?! Oisin saanut nukkua vaikka sinne puoleen päivään, niin ei! Onko tämä aamuheräily joku selkäytimeen painunut ajastettu toiminto? :D

Mulla ainakin on painunut selkäytimeen rytmi lapsiperheessä jossa ei koskaan nukuta pitkään. Sitten kun joskus saa niin ei osaa ja hyvä jos kaheksaan jaksaa vanua pedissä. No menee se niinkin että ei oo silti pakko nousta ennenkun huvittaa ellei uni riitä. Mä en tykkää siitäkään että on noustava vaikkei yhtää haluais.

Mä ihmettelin oikein, kun jaksoin perjantaina valvoa kahteen yöllä ja heräsin vasta klo 11. Normaalisti baarireissun jälkeenkin herään jo viimeistään yhdeksältä. Sitten näytän jostain paperikeräyslaatikosta revityltä, hyh.

[QUOTE="vieras";23597337]Mä ihmettelin oikein, kun jaksoin perjantaina valvoa kahteen yöllä ja heräsin vasta klo 11. Normaalisti baarireissun jälkeenkin herään jo viimeistään yhdeksältä. Sitten näytän jostain paperikeräyslaatikosta revityltä, hyh.[/QUOTE]

Musta tuntuu, että mä näytän sellaselta joka aamu. :D

Mulla vasta esikoinen mahassa ja heräsin 7.30.. Väsynyt olo, mutta unta ei riitä. Mies jäi nukkumaan, mä kuiskasin sille, että heräsin jo koska elämä on niin kivaa. :)

Kuulostaa tutulta. Ei sitä saa nukuttua enää pitkään. Mutta toisaalta, menen myös paljon aikaisemmin nukkumaan (vaikka "saisin" valvoa), niin eihän sitä unta voi riittääkään niin pitkään kuin ennen.

Kuumimmat

Yhteistyössä