Mitä ajattelet nyt kun Marja Tiura putosi eduskunnasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ajattelen että oikeus voitti. Suomen oikeuslaitos on hampaaton mutta onneksi myös kansalta kysytään silloin tällöin. Olis se kankikaikkonenkin joutanut tippumaan tasapuolisuuden nimissä.

Jospa sillä olis vaikka aikaa alkaa kiinnittämään omaan hevoseensa huomiota, eikä sysätä sitä muiden kontolle, kerta ei sitä halua myydäkään... Typerää touhua tollanen.

[QUOTE="Helekutti";23605362]Mä olen oikeasti aika ylpeä suomalaisista :D Olisipa vielä Annika Lapintie (tuo idioottimaisuuden huipentuma) tippunut niin kaikki olisi ollut hyvin.[/QUOTE]

Voisitko tätä perustella jotenkin?

Tiuran mä ymmärrän ja ton kankikaikkosenkin mut tätä en jotenki hahmottanu...

[QUOTE="vakkari";23605396]Voisitko tätä perustella jotenkin?

Tiuran mä ymmärrän ja ton kankikaikkosenkin mut tätä en jotenki hahmottanu...[/QUOTE]

Annika Lapintien ajatuskukkasia ovat mm. laittomien aseiden kieltäminen. Ei osaa myöskään prosenttilaskua ja haluaisi kieltää kaikenlaisen metsästystoiminnan Suomesta. Tässäkin vain pintaraapaisu akan tyhmyydestä.

vielä parempi on että Lyly Rajala tippui

En tiedä ketään törkeämpää tyyppiä käytökseltään, kuvittelee että hänen ei tarvitse noudattaa mitään lakeja !!!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;23605513:
Mutta millä ansiolla Astrid Thors pääsi tuonne valehtelijoiden klubiin. :O

No sillä että ruotsalaisia kiinnostaa vain omien etujen ajaminen. Siis suomenruotsalaisten, ja Thors ajaa niitä kaikkein parhaiten. Sinänsä koomista että kun tulee puolue joka haluaa ajaa suomalaisten etua niin nousee hirveä poru asiasta.

No, hallitukseen RKP:llä ei ole mitään asiaa enää :D

Mutta mitä pahaa Jyrki Kasvi oli tehnyt? Vaikuttaa minusta harvinaisen fiksulta. Epäilen, että syy putoamiseen oli se, että monet teekkarit antoivat tietoyhteiskuntaäänen Kasvin sijaan Piraateille, mutta en olisi suonut tällaista lopputulosta. Vai onko minulta mennyt jotain ohi?

[QUOTE="vieras";23605591]MITÄ VITTUA??! :D

Käykö tuo akka ihan täysillä...raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa

:headwall:[/QUOTE]

Minä myös ihmettelin samaa. Toistaa samoja asioita koko ajan ja ei vastaa esitettyihin kysymyksiin. Kyllä ihmisen täytyy ymmärtää pyrkiessään edeskuntaan, että kansanedustajan työhön kuuluu myös haastattelujen antaminen median edustajille. Eikä se tarkoita sitä että voi jauhaa paskaa koko haastattelun ajan.

Hyvä että tippui! Ylimielinen nainen tuo Tiura.

Ja Paavo Väyrynen putosi kanssa. Olen kyllä tosi iloinen koko Suomen puolesta siitä, että kun Tiura ja Väyrynen eivät itse tajunneet hyvällä hankkia muita hommia, niin kansa sitten järjesti asian heidän puolestaan. Tuo Tiura on niin nolo, vitsit että on tympeä täti. Sitätuolla kadulla joskus näkee keikistelemässä. NIin vahingoniloinen kyllä olin kieltämättä, kun se ensin sai ne väärät äänet ja ehti leijumaan uusitusta kansanedustajapaikasta. Ja kas, ei se sitten ihan niin mennytkään.

Tiura voi nyt hyvin elää niillä 21 000 eurolla, jotka Nova Group antoi Anna Tapion koulun pyykkikoneisiin. Myyköön alkuun ne ja sitten ne Maskun korruptiokalusteet kuhan on ensin vähentänyt sen Thaimaan lentolipun hinnan siitä päältä.

Viimeksi muokattu:
Ja Paavo Väyrynen putosi kanssa. Olen kyllä tosi iloinen koko Suomen puolesta siitä, että kun Tiura ja Väyrynen eivät itse tajunneet hyvällä hankkia muita hommia, niin kansa sitten järjesti asian heidän puolestaan. Tuo Tiura on niin nolo, vitsit että on tympeä täti. Sitätuolla kadulla joskus näkee keikistelemässä. NIin vahingoniloinen kyllä olin kieltämättä, kun se ensin sai ne väärät äänet ja ehti leijumaan uusitusta kansanedustajapaikasta. Ja kas, ei se sitten ihan niin mennytkään.

Tiura voi nyt hyvin elää niillä 21 000 eurolla, jotka Nova Group antoi Anna Tapion koulun pyykkikoneisiin. Myyköön alkuun ne ja sitten ne Maskun korruptiokalusteet kuhan on ensin vähentänyt sen Thaimaan lentolipun hinnan siitä päältä.

Jep. Voi myös alkaa myymään Linnan juhlien kolttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja hyi hitto mikä kääpiö;23605490:
vielä parempi on että Lyly Rajala tippui

En tiedä ketään törkeämpää tyyppiä käytökseltään, kuvittelee että hänen ei tarvitse noudattaa mitään lakeja !!!

ai putosko se? Kyllä joutikin... :)

[QUOTE="vieras";23605591]MITÄ VITTUA??! :D

Käykö tuo akka ihan täysillä...raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa, raskaassa prosessissa

:headwall:[/QUOTE]

no kaiken kaikkiaan, raskaassa prosessissa, kiitollinen lähimmäsille :D
siinä koko haastattellu alusta loppuun :)

[QUOTE="outo";23605748]Ihan kuin tota videoo olis manipuloitu. Jos ei, niin osaa kyllä vastata hyvin vastaamatta.[/QUOTE]

Ei ole manipuloitu. Tiura selitti sitä jälkikäteen niin, että luuli, että vain yksi vastaus noista julkaistaan. :laugh:

[QUOTE="tiutiu";23605802]Tämän raskaan prosessin seurauksena saatiin Pirkanmaalta uutta verta eduskuntaan, jee![/QUOTE]

Ai Mikko Alatalo, Veltto Virtanen ja Kimmo "tapoin miehen" Sasi?

Yhteistyössä