Mistä mä löydän naisen kokeiluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Pitkään olen halunnut olla naisen kanssa, sängyssä siis. Kokeilla. Kun aina olen ollut myös naisiin päin kallellaan.

Mutta. Baarista on turha mennä iskemään, kun sellstahan ei nää päällepäin ja tilanne olisi liian nolo jos umpihetroa menee vikittelemään.

Mitä minä siis teen, mistä etsisin naista?

Mun kanssa saa aina kokeilla .. Niin kauan kun olen sinkku :D
Netin deittipalstoilla on sellaisia, joihin saa laittaa,että etsii seikkailuseuraa, sieltä saattais oikeasti löytyä.

[QUOTE="minäminä";23663122]Mun kanssa saa edelleenkin kokeilla :D
Tai sitten vedät kaverin kanssa kännit, kyselet sen mielipiteitä kahdesta naisesta yhdessä ja sit kokeilette :P[/QUOTE]

No mutta kun mä tiedän mun ystavien olevan heteroja, tai varattuja :D

Ai sinua saa kokeilla, kiva :D Nyt hetikö :)

Lesbothan harrastaa seksiä vain parisuhteessa, ja silloinkin TODELLA harvoin. Eli etsit deittipalstalta naisen, kirjottelette viikon, muutatte yhteen, ja sit seksiä vois olla ehkä tossa itsenäisyyspäivän kieppeillä about. Onnea matkaan!

[QUOTE="vieras";23662967]Kysyt joltain kaveriltasi. Kyllähän kaveria pitää aina jeesata.[/QUOTE]

Tai lähiseurakunnasta kun uskovaisten tavarahan on tunnetusti yhteistä :D

Niin, netti. Mutta missä? EN kehtaisi millekkään suoli24 laittaa ilmoa, kun siellä taso on taattua; varattu mies vailla pillua, ei kai se haittaa että etsitkin naista. Huoh.

Cityn deitti.nettiin, laitat sinne ilmoituksen. Suosittelen :D Tai luet muiden ilmoituksia ja vastaat sellaiselle, joka kiinnostaa. Toki voit ja kannattaakin katsella kaikkia nainen etsii naista- ilmoituksia, paitsi niitä, jotka etsivät parisuhdetta, ellet ole itse sellaista vailla.

Minä voin auttaa. Laitan peruukin päähän, imuroin keittiön, vaihdan kesäverhot samalla ruokaa tehden ja selostaen jokaisen työkaverini raha- ja ihmissuhdesotkut sekä lasten toilailut. Hierotan jalat ja niskan.
Sitten valot pimeäksi ja hurlumpsis.

Yhteistyössä