electron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja luottokorttikysymys!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

luottokorttikysymys!

Vieras
eli mulla on tähän asti ollu vain electron, nyt sitte ne sano pankissa ettei sitä kannata uusia vaan tilataan mulle luottokortti, vaikken aio sitä luottopuolta käyttääkään.

Miksi siin hakemuksessa piti olla esim työpaikan puhelinnumero, vaikka työaikaan mun tavottaa omasta kännykästä jos tavoittaa (eli jos voin vastata)? Vai aikooko ne soittaa töihin ja kysyy että oonko mä siellä? Eikös sama selviäis "virallisistakin" lapuista?

[QUOTE="vieras";23681707]Ai miksei kannata Electronia uusia? Ootko varma, etteivät aio nyhtää jotain maksuja siitä luottopuolesta, vaikket sitä käyttäisikään ?[/QUOTE]

olin ymmärtävinäni ettei, mutta että esim ulkomailla toi ois sit hyvä. Ku mulla on nyt pelkästään käteistä tai electron ollu tähän asti, ja electron tökkii joskus kassalla

eli mulla on tähän asti ollu vain electron, nyt sitte ne sano pankissa ettei sitä kannata uusia vaan tilataan mulle luottokortti, vaikken aio sitä luottopuolta käyttääkään.

Miksi siin hakemuksessa piti olla esim työpaikan puhelinnumero, vaikka työaikaan mun tavottaa omasta kännykästä jos tavoittaa (eli jos voin vastata)? Vai aikooko ne soittaa töihin ja kysyy että oonko mä siellä? Eikös sama selviäis "virallisistakin" lapuista?

:D Kyllä se kiusaus kuule tulee niin suureksi, että VARMASTI tulet käyttämään sitä jossain vaiheessa - etenkin, jos joku isompi juttu ( pesukone tms. ) hajoaa ja tarvii äkkiä saada tilalle uusi... ;) Eli jossain kohtaa se on ihan hyvä juttu olemassa, mutta myös helposti kierteeseen johtava systeemi.

Luottokorttiin kun tarvitaan yleensä säännölliset tulot, eli siksi ne noita tietoja pyytää, eli voivat halutessaan tarkastaa, jos yhtään epäilevät sun maksukykyä. Ja jos et anna tarvittavia tietoja, hakemus saatetaan hyvinkin hylätä. Ja tottakait ne sitä luottoa tyrkyttää, kun niistä koroistahan ne pankit tienaa... ;)

[QUOTE="vieras";23681734]:D Kyllä se kiusaus kuule tulee niin suureksi, että VARMASTI tulet käyttämään sitä jossain vaiheessa - etenkin, jos joku isompi juttu ( pesukone tms. ) hajoaa ja tarvii äkkiä saada tilalle uusi... ;) Eli jossain kohtaa se on ihan hyvä juttu olemassa, mutta myös helposti kierteeseen johtava systeemi.

Luottokorttiin kun tarvitaan yleensä säännölliset tulot, eli siksi ne noita tietoja pyytää, eli voivat halutessaan tarkastaa, jos yhtään epäilevät sun maksukykyä. Ja jos et anna tarvittavia tietoja, hakemus saatetaan hyvinkin hylätä. Ja tottakait ne sitä luottoa tyrkyttää, kun niistä koroistahan ne pankit tienaa... ;)[/QUOTE]

musta vaan tuntuu oudolta että jos pomolle soitetaan "työntekijänne on hakenu luottokorttia, tienaako se oikeesti tän verran". Siis mitä se pomolle kuuluu mikä kortti mulla on :D Ja pesukone tms ostetaan sit säästöillä. Varakassaa pitää köyhällä olla sen verran että jos jotain menee rikki, selviää

Yhteistyössä