Kuinka pian huutispaketti yleensä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kokematon ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kokematon ostaja

Vieras
Kuinka pian olette yleensä saaneet huutonetistä ostamenne tuotteen kotiin? Entäs jos itse myytte ni kuin pian postitatte?

Mikä on sellanen aika josta voi mainita palautteessa, et olis toivonut nopeampaa postitusta?
Maksoin ke, minne asti odottelen "rauhassa"? :) Tämä oli ensimmäinen kauppani + yhden myynyt itse..

Itse maksoin to-iltana tuotteen ja juuri tuli postista lappu, että ois noudettavissa. Aina mulle on tullut noin viikossa mitä olen ostanut huutiksesta. Itse vien heti postiin, kun maksu tulee tililleni. Asumme nimittäin postin vieressä niin siksi onnistuu helposti niin :-)

Kuinka pian olette yleensä saaneet huutonetistä ostamenne tuotteen kotiin? Entäs jos itse myytte ni kuin pian postitatte?

Mikä on sellanen aika josta voi mainita palautteessa, et olis toivonut nopeampaa postitusta?
Maksoin ke, minne asti odottelen "rauhassa"? :) Tämä oli ensimmäinen kauppani + yhden myynyt itse..

Saattaahan se kestää ennenkö raha näkyy myyjän tilillä. Mulla on kahdessa pankissa tili ja tuntuu että pienestä pankista kestää kauemmin rahan siirtyminen kuin OP:sta. :/

Yhteistyössä