Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
onpa täällä negatiivista porukkaa. :-D mitä te voitte sanoo että onko huono vai ei, jos ette oo kokeillu?

itse tilasin jokaista (paitsi parsa, kala ja thai kana) keittoa ja molemmat smoothiet. ne joilla on oikeasti kokemusta tästä, niin paljonko pitää liikkua joka päivä? ei varmaan tekemättä mitään laihdu?

Moi!
toinen päivä menossa ja ihan ok olo viel.Keitoista parsa on maistunu ihan okoolle ja ne smoothiet ihan jees.Ajattelin laittaa tilkat maitoo niiden joukkoon niin saa paremman makuisen (ei niin jauhoinen maku).Tuo vaan mietityttää miten töissä noiden kanssa kikkailee.Varmaan fiksumpi olis ottaa makee versio töihin, ite vedän pamixilla lämmät sekaisin.Eka päivä oli vaikee,mut eiköhän tää tästä.....:)

Itsellä keitto meni paremmin kun antoi "levätä" ohjeessa mainitun ajan n 5 min. Makeat maistuu ihan hirveälle, mutta tomaatti ja thaikeitto ihan hyviä; hyvää ravinteikasta ruokaa jolla nälkä pysyy poissa ;)
[QUOTE="Heiska";22916159]Minä söin ensimmäisen ackd easy diet -keiton perjantai-iltana. Tämä oli sienikeitto. Haisi voilta, maustui kamalta ja seassa oli sellaisia pieniä klönttejä, jotka eivät puremalla muuttuneet miksikään ja yrittäessä niellä takertuivat kurkkuun. En saanu syötyä kuin väkisin puolet, koska meinasi laatta lentää.
Eilen eli lauantaina söin päivän ensimmäisenä ateriana kanakeiton. Samanlainen koostumus: kuin paksua kastiketta ja ne klöntit. Ja sama homma kävi eli vaikka kuinka pureskeli niin ne klöntit eivät pienentyneet ja pakko oli vaan niellä. Inhoittavaa. Sitten illemmalla söin kalakeiton -> ja taas samanlainen koostumus!

Olen todella pettynyt juurikin siksi, että noita mainostettiin "todella hyvänmakuisina". En tiedä, että olenko sitten nirso vai mitä, mutta itse en niitä hyvänmakuisiksi sanoisi.
Huomenna yritän mennä metsästämään niitä smoothieita, josko ne olisivat edes hyviä. Postissa on tulossa parsakaalikeittoa ja todella toivon, että se poikkeaisi näistä muista.

Tuntuu siis tällä hetkellä siltä, että helpompaa olisi olla syömättä yhtikäs mitään kun saada näitä keittoja alas. Mutta ihmiset tykkää eri makuisista, joten suosittelen kyllä ostamaan ensin yhdet pussit kutakin makua, ettei mene rahat hukkaan.[/QUOTE]

Te kun virnistelette täällä epäilijöille ja hyvin näsäviisaina vastaatte "Nämä pussit ovat helppoja, näistä saa kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet"
"Tavallisella ruokavaliolla lihaksesi lähtevät, ketoosi on ainut vaihtoehto"
"Mielenkiinnolla jään odottamaan koostamaasi vähäkalorista ruokavaliota josta saa kaikki vitamiinit ja kivennäisaineet" jne

Ihan mielenkiinnosta: Miten te olitte ajatelleet jatkaa pussien jälkeen? Miten te olitte silloin ajatelleet koostaa vähäkalorisen ruokavalionne? Miten te luulette lähteneiden kilojen pysyvän poissa, jos nostatte kalorimäärää pussien jälkeen?

Heissan!

Olen vuoden ollut vhh- ruokavaliolla ja tiputtanut sillä -20kg. Nyt on pitkään paino jumittanut paikoillaan, vaikka kuinka tarkasti merkkaa syömisensä ylös, ei syö herkkuja ja liikkuu lähes päivittäin reippaasti. Tästä jumituksesta on tullut vain paha mieli, kun matkaa kuitenkin tavoitepainoon on jäljellä. Onko teillä kokemusta vhh-ruokavaliosta siirtymisestä pusseiluun tietyksi ajaksi ja sitten takaisin vhh:n maailmaan? Mitä elimistö tykkää tästä ja miten homma tulee toimimaan?

Kun tuolla vhh- keskusteluissa nämä pussittelut niin kovasti, jyrkästi ja vakavasti tyrmätään niin en vois siellä asiasta puhua :(

Kommentteja kiitos!

Olen keittoja myös kokeillut, mutta ei pysty syömään.
Sen jälkeen syönyt vain nutriletin suklaa juomaa ja suklaisia patukoita, --- siis olen normistikin perso suklaalle =)
Samat vitamiinit on kuin keitoissakin, miksi siis väkisin yrittää keittoja, kun maukkaimpiakin makuja on tarjolla...... kokeilemallahan sitä vaan oppii.....toisille sopii toinen, toiselle toinen,

aamun aloitus suklaa pirtelöllä, nam =)

[QUOTE="Nemesis";23652609]Heissan!

Olen vuoden ollut vhh- ruokavaliolla ja tiputtanut sillä -20kg. Nyt on pitkään paino jumittanut paikoillaan, vaikka kuinka tarkasti merkkaa syömisensä ylös, ei syö herkkuja ja liikkuu lähes päivittäin reippaasti. Tästä jumituksesta on tullut vain paha mieli, kun matkaa kuitenkin tavoitepainoon on jäljellä. Onko teillä kokemusta vhh-ruokavaliosta siirtymisestä pusseiluun tietyksi ajaksi ja sitten takaisin vhh:n maailmaan? Mitä elimistö tykkää tästä ja miten homma tulee toimimaan?

Kun tuolla vhh- keskusteluissa nämä pussittelut niin kovasti, jyrkästi ja vakavasti tyrmätään niin en vois siellä asiasta puhua :(

Kommentteja kiitos![/QUOTE] puhu vaan - niin minäkin ;)
karppauksesta siirryin tähän nyt toviksi ja sitten takaisin vähähiilariseen, uskon antavan vauhtia pudotukseen ...

Mielenkiintoista lukea näitä viestejä puolesta ja vastaan. Aion kokeilla tätä Easya heti Vapun jälkeen, uskon, että toimii. Syön muutenkin jo hyvähiilihydraattisesti (annoskokoja vaan on syytä sitten pienentää), joten uskon jatkon pussittelun jälkeen sujuvan hyvin. Palaan ehkä asiaan ja kerron miten kävi.

tempera: Kiitos kannustuksesta. taidan kuitenkin karppilassa olla hiljaa, koska mitä siellä on vähän asiaa pohtinut, tulee sellainen määrä vastalausetta vastaan.... Se onkin ainut huono puoli tuolla, muuten oon viihtyny tosi hyvin =)

Miten tempera siulla on mennyt pussien kanssa, onko tullut tulosta vhh:n jälkeen? Kauna olt ollut ja kauan meinaat jatkaa?

Mä tykkään tomaattikeitosta, muut oli aika järkyttävää kuraa, etenkin kana-kookoskeitto maistuu ihan pesuaineelle (vaikken niitä ole maistellutkaan..).. mutta tarkotushan tässä on helpottaa siirtymistä VHH ruokavalioon, eihän näitä lopun elämää syödäkkään (onneks.. ;) Ite ainaskin tuunaan tota keittoa välillä, viimeks laitoin jauhelihaa sekaan ja lorauksen kuohukermaa. Lisäks salaattia jne kyl syön. Tarkotus olis saada kunnon startti painonpudotukseen + tietenkin liikuntaa, paljon liikuntaa; rullailua, pumppia jne. Ja opetella pois liiasta syömisestä ja napostelusta, ja tavoite olis että vhh ruokavalio jatkuisi tästä eteenpäin hallitummin, on/off meininkiä ollut lähinnä tähän asti.. Ite haluan ainakin hehkuttaa sitä hyvää oloa ja virkeyttä, joka tulee hyvinkin pian hiilareiden vähentämisen jälkeen :) mie en ainakaan kaipaa pätkääkään sitä hiilaripöhötystä/turvotusta ja possu-oloa! mutta tämä on vain miun kokemus ja mielipide, pääasia tehdä sitä mikä itestä tuntuu hyvältä :)

[QUOTE="Nemesis";23662752]tempera: Kiitos kannustuksesta. taidan kuitenkin karppilassa olla hiljaa, koska mitä siellä on vähän asiaa pohtinut, tulee sellainen määrä vastalausetta vastaan.... Se onkin ainut huono puoli tuolla, muuten oon viihtyny tosi hyvin =)

Miten tempera siulla on mennyt pussien kanssa, onko tullut tulosta vhh:n jälkeen? Kauna olt ollut ja kauan meinaat jatkaa?[/QUOTE]

kolmessa viikossa -6 kg. Välillä olen lisänä syönyt fetasalaattia/lohta/juustoa yms mutta tasaisesti vain tippuu :) Kyllähän tämä vauhti piristää jumituksen jälkeen. Syvälle on karppien oppi päähän juurtunut kun ei vain osaa katsellakkaan vähärasvaisiin tuotteisiin, fetakin pitää olla sitä aitoa kamaa eikä mitään vähärasvaista (ja näin se pitää ollakkin).

Aion jatkaa määräämättömän ajan vielä - hain lisää pusseja :)

Nyt paino jumittanut kolme päivää samoissa lukemissa, -4,4 kg aloituksesta. Ei taida ihan 5 kg tavoite ylittyä, mutta todella hyvä näinkin. Nyt olen niin noista keitoista saanut kyllikseni, että aamulla syönkin Nutriletin suklaashaken, päivällä ED:n keiton ja illalla proteiinipatukan + juustoa/leikkeleitä. Mutta näinhän sitä pääsee sitten luonnollisesti siirtymään pikku hiljaa oikeaan ruokaan. Pusseja aijon syödä 1-2 kpl vielä parisen viikkoa.

All in all, kannatti lähteä leikkiin mukaan! :)

No niin, tänään se sitten alkoi! (edessä PITKÄ tie...) Eka päivä takana ja kokemus seuraavista pusseista; mansikkasmoothie (ihan jees), thai-kanakeitto (jauhoinen, siedettävä) ja tomaattikeitto (jauhoinen, kova pettymys tomaattikeittojen ystävälle, alas kuitenkin sai). Olossa ei muutosta, hyvin jaksanu.

oon tuntenu nälkää ja päänsärkyä.nyt alkaa helpottaa,vielä yksi pussi syömättä.vettä kuluu runsaasti.oli pakko maistella muutama lusikallinen raejuustoa. yritän huomenna syödä vaan keittoja.parsa oli aluksi pahaa,mutta annoin kylmetä ja lämmitin uudelleen muutaman tunnin päästä.maku oli ok(tai sitten olin vaan niin nälkäinen!) :) Nyt taidan kokeilla tomaattia.rajaa tuo kasvissyönti noita makuvaihtoehtoja... näillä mennään! ;)

Piti aloittaa maanantaina mut viikon ollu kipeenä ni en sit uskaltanu.. mä kans haluan pikasen alotuksen.. käsi meni poikki syksyllä, helmikuussa leikattiin ni kiloja tullut sen takia ku ei oo saanu tehdä mitään, normaalisti teen todella fyysistä työtä ni heti tulee painoa jos on saikella!! Mä kokeilin yhden pussikeiton viime viikolla ja meni alas ja ihmettelin ku ei ollu yhtään nälkä loppupäivänä :)

Nyt vaaka näyttää tiputusta 6,2 kg! Hymyyn vetää suun :) Viikonlopun pidin taukoa kokonaan pusseista, söin muuten tosi kevyesti. Nyt on pusseja vielä jäljellä, joten syön 1-2 pussia päivässä + juustoja/leikkeleitä/kanaa/lihaa/kananmunia.

Onko kellään ideoita kevyestä ja proteiinipitoisesta aamupalasta? Ei noita munia nyt viittis joka aamu syödä useampaa kappaletta...

Aloin noiden pussien käytön toissa päivänä. Minusta suolaisten laktoosittomien maku on ok. Mistähän lyötyisi makea vaihtoehto, kun tuo laktoosi on ehdottamasti kielletty sekä mansikat. Olen kyllä pussien lisänä syönyt raejuustoa tai kananmunia. Ongelma on, että kaikki mitä nesteenä juon tulee saman tien pissana ulos. Pitääkö juomista jotenkin säännöstellä ettei tarvitse koko ajan olla vessassa. En ole juonut ylimääräisiä määriä ohjeiden lisäksi. Onko muilla ollut näitä ongelmia?

Nyt vaaka näyttää tiputusta 6,2 kg! Hymyyn vetää suun :) Viikonlopun pidin taukoa kokonaan pusseista, söin muuten tosi kevyesti. Nyt on pusseja vielä jäljellä, joten syön 1-2 pussia päivässä + juustoja/leikkeleitä/kanaa/lihaa/kananmunia.

Onko kellään ideoita kevyestä ja proteiinipitoisesta aamupalasta? Ei noita munia nyt viittis joka aamu syödä useampaa kappaletta...

Rasvatonta raejuustoa ja sekaan muutama lusikallinen profeel (valio) jugurttia, nam on muuten hyvää...

Olo on energinen ja eloisa.vaikuttaa uskomattomasti mieleen tämä dietti! ruokahalu on kadonnut,tänään söin (krapulassa kun olin)aamulla munakkaan ja vain yhden smoothien illalla. En juo kyllä toista kertaa tän dietin aikana...niin pahalta aamulla tuntui:D huomenna eka punnitus...:)

Yhteistyössä