Oletteko tutustuneet tuohon Ackd Easy diet laihdutusjuttuun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mamitzu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei!

Olen ollut nyt viikon tuolla ACKD-dieetillä. Painoa tippunut ehkä 3 kiloa. Ketoositila tuli jo 3 päivää kuurin aloittamisesta. 2. ja 3. päivä olivat vaikeimpia. Oksensin keitot, vapisutti, heikotti... Sen jälkeen olen syönyt aamuisin Smoothien ja keitot olen korvannut itse tekemilläni salaateilla. Keittoja en vaan saa alas, kun ovat niin pahoja. Itsetehdyillä salaateilla voi hyvin korvata keitot, kunhan tekee pieniä annoksia ja käyttää vähähiilihydraattisia aineita. Esim. 1 kananmuna, kurkkua, minitomaatteja, salaatteja. Kananmunan tilalta olen käyttänyt myös tonnikalaa ja fetajuustoa.

Dieetti kyllä toimii ja paino putoaa. Jotta tulokset jäisivät pitkäaikaisiksi, on tietysti hyvä kiinnittää huomiota ruokavalioon jatkossakin. Esimerkiksi itse aion kokeilla vähähiilarista ruokavalioa. Lukekaapa Antti Heikkilän kirjoja, niin saatte lisää tietoa vähähiilarisesta ruokavaliosta.

Kävin hakemassa nyt kolmeksi päiväksi keitot, lisää haen heti kun olen vähän maistellut noita, että mikä on hyvää ja mikä ei :)
Sellanen 5-8kg olis kiva saada pois, joten kokeillaan nyt näin :) Kaveri mulle tänään puhu noista Easy Diet keitoista ja mähän tietty innostuin kun jo hetken oon miettiny et jotain ois kiva kokeilla :)

Ongelma on, että kaikki mitä nesteenä juon tulee saman tien pissana ulos. Pitääkö juomista jotenkin säännöstellä ettei tarvitse koko ajan olla vessassa. En ole juonut ylimääräisiä määriä ohjeiden lisäksi. Onko muilla ollut näitä ongelmia?

Luontaistuotekaupan myyjä sano, että jossain vaiheessa tulee vaihe et joutuu vähän väliä käymään vessassa. Eli on kai normaaalia.

Tex Mex, jauhelihan makuinen keitto kohta syöty, ihan hyvältä maistuu mun mielestä. Raejuustoo laitoin sekaan vähän.

Jee! vaaka näyttää 4kg vähemmän! :D syön aamulla smoothien(sekoitan piimään) nam! vähän raejuustoa tai rahkaa ja illalla yksi keitto.eli parilla pussilla mennään nyt ainakin viikko:D aluksi söin 3 pussia,nyt riittää kaksi.

Mä en saa niitä makeita alas. Tänään oli oksu tosi lähellä!
Joten kävin luontaistuotekaupassa ja kysyin saanko vaihtaa ne pari avaamatonta pussia suolasiin ja onnistu, otin sitä jauhelihaa ku se ainaki oli mun mielestä ihan ok makusta :)
Sit kävin hakee Nutrilettin patukoita, meinaan niillä korvata sen makeen. :)

Mulla ei oo puntaria, joten en saa punnittua itteeni :(

Olen valmis myymään 17 kpl easy diet keittoja ja smoothieita,koska itselläni ei vaan itsekuri millään riittänyt dieetissä pysymiseen. Ottakaa yhteyttä paula.heinonen@hotmail.fi jos kiinnostaa.
1 pussi kalakeittoa, 1 pussi kanakeittoa, 1 pussi tomaattikeittoa, 2pussia parsakeittoa, 2 pussia sienikeittoa, 2 pussia thai-kanakeittoa, 2 pussia tex mex-jauhelihakeittoa, 3 pussia suklaa-vadelma smoothieta ja 3 pussia mansikkasmoothieta.

joku kyseli tuosta ketoosista aiemmin. Ketoosiin meno on todella yksilöllistä, jotkut menee 4-5 päivässä, toisilla saattaa kestää useita päiviä, varsinkin aikuisilla ketoosiin pääsy kestää yleensä kauemmin kuin esim. lapsilla. Myöskään ketoosiin arvolla ei ole laihtumiseen vaikutusta, eli on ihan sama onko ketoosi arvo 0,5 vai 2. Itse koen, että ehkä parempi matalampi ketoosi, kuin korkea, koska liian korkea ketoosi voi aiheuttaa pahoinvointia ja suurta hikoilua ja muutenkin inhottavaa oloa.

joku kyseli tuosta ketoosista aiemmin. Ketoosiin meno on todella yksilöllistä, jotkut menee 4-5 päivässä, toisilla saattaa kestää useita päiviä, varsinkin aikuisilla ketoosiin pääsy kestää yleensä kauemmin kuin esim. lapsilla. Myöskään ketoosiin arvolla ei ole laihtumiseen vaikutusta, eli on ihan sama onko ketoosi arvo 0,5 vai 2. Itse koen, että ehkä parempi matalampi ketoosi, kuin korkea, koska liian korkea ketoosi voi aiheuttaa pahoinvointia ja suurta hikoilua ja muutenkin inhottavaa oloa.

sitä laitoin tonne easy dietin fb sivulle et meneekö ketoosiin jos syö kaks pussia easy dietiä ja kolmantena pienen salaatin? vai tarviiks olla liemiruokaa vai onks se vaa se kalorimäärä??
nyt viides päivä menos ja ihan kauhee flunssa.. pää täynnä räkää mut en kyl lopeta tän takia!!

Tehosta en tiedä vielä,mutta maku on hyvä varrattuna moniin vastaaviin. Hyvin sekoittamalla ja hauduttamalla sen 5min saa klöntit pois(sienikeitosta en tiedä,kun mielestäni sienet kuuluu sinne missä kasvavatkin-jo makunsa perusteellakin).Ja miksei sitä parin klöntin nielisikin jos vaan kilot karisee ;)

Hei! Tervetuloa tuonne nutrilett ketjuun, sinne voi tulla muillakin laihdutusmenetelmillä painoaan tiputtavat, olis kiva saada iso porukka tsemppaamaan toinen toisiamme=)
Ja harmaat saa myös tulla, ei tarvitse olla mustaa nikkiä täällä.

Mulla olisi turhana kaksi suolaista ja yksi makea paketti, kaikista maistettu yksi pussi mutta enempää ei vain mene alas vaikka kuinka yrittää. Jos joku haluaa edullisesti ostaa nuo kaikki, niin laittakaa postia hufeisen@suomi24.fi

Pitää nyt itsekin tulla hehkuttamaan tuotetta! Takana 3vk + 3pv ja 8kg on lähtenyt!:) Olo on loistava.. henkisesti.. mutta itse en kyllä ole kokenut minkäänlaista eufoorista tai muuta erityisen hyvää oloa tänä aikana, josta puhuttiin esim. tuotteen sivuilla... Olo on ollut aika normaali.. välillä heikottanut ja energiaa ei ole tuntunut olevan yhtä paljon kuin normaalisti (muilla samoja kokemuksia?) Mutta ennen koko ajan kipeä/turvonnut ja sekaisin oleva mahani on ollut paremmassa kunnossa kuin ikinä!:D Suosittelen kaikille keille on kerääntynyt ylimääräistä..x)

aloitin viime ti aamuna eli 6vrk takana easy dietillä. olen syönyt joka pvä aamulla 250g maitorahkaa&renkaan ananasta, sitte pari suolaista pussia ja yksi makea

ja nyt aamulla oli -4,5kg!!! eli huomenna aamulla kun menee vaa'alle, on kulunut 7vrk ja jos ois tasan 5kg tippunu, huih!

juoda täytyy ja paljon! ja huomasin myös, että jos nukkuu kovin vähän, näkyy päivittäisessä pudotuksessa

ja alkumitat 167cm ja 87.7kg

Aloitin ACKD-dietin tän viikon maanantaina eli 6.6. Eka päivä meni hyvin, eilinenkin meni mielestäni leppoisasti...kävin illalla vielä liikkumassa n.650 kcal:n edestä ja nyt, nyt on veto poissa...yritän tankata vettä että jos neste auttais mutta saas nähdä miten käy. Onneksi kohta on lounaan aika ja syön herkullisen tomaattiketon johon lisään vähän raejuustoa. Eiköhän se taas siitä :)

Dietit ovat kusetusta. Jos haluat muutosta, elintapoihin pitää tulla PYSYVÄ muutos. dieteillä ei saavuteta kuin väliaikaisia tuloksia joka aiheuttaa sen että ongelmat palaavat takaisin ja ollaan siinä oravanpyörässä jossa dietataan vähän väliä ja palautetaan ongelma taas jonka jälkeen taas dietataan ja takas, .. En ymmärrä miten jengi ei tajua tällästä vaan pyörii vuodesta toiseen kokeillen erillaisia diettisysteemejä jonka lopetettua ongelma palaa jos oli edes lähtenyt ja taas dietataan! Voi voi kun ei auttanut!11 Miksköhän.. *rolleyes*

FJTlu1

..Juuri äsken tuossa sienikeiton tekaisin, ei menny alas, 1/3 sain ehkä väännettyä naamariin mutta tuo klönttisyys ei vaan toiminut, vessanpönttö sai sitten maistella loput keitot.
Olin aika hätäisesti tekaissut kuitenkin tuon ensimmäisen joten totesin että kokeillaampas kanakeittoa. Nakkasin oikein kattilaan ja sekoittelin vispilällä - eikä mitä ! Ei ne köntit vaan lähde pois ollenkaan. Oli pakko valuttaa siivilän läpi että saa edes jotain nieltyä vaan siihenhän se sitten siivilään jäi melkein puolet keitosta könttinä. Vähän kyllä mietityttää vaikka vain 5 päivän kuuri onkin että miten tässä hengissä pysyy jos ei nuita könttejä voi niellä.

Kolmas päivä vetelee viimeisiään ja painoa on tippunut kaksi kiloa. Helppoa on ollut.Tavoitteena on tiputtaa painoa vielä 10-15 kg. Painoni on tippunut tähän mennessä noin 25 kg, ja nyt ajattelin hoitaa homman loppuun asti kun kuitenkin jo voiton puolella olen. Sitkeyttähän tämä vaatii, mut en halua enää luovuttaa.

Dietit ovat kusetusta. Jos haluat muutosta, elintapoihin pitää tulla PYSYVÄ muutos. dieteillä ei saavuteta kuin väliaikaisia tuloksia joka aiheuttaa sen että ongelmat palaavat takaisin ja ollaan siinä oravanpyörässä jossa dietataan vähän väliä ja palautetaan ongelma taas jonka jälkeen taas dietataan ja takas, .. En ymmärrä miten jengi ei tajua tällästä vaan pyörii vuodesta toiseen kokeillen erillaisia diettisysteemejä jonka lopetettua ongelma palaa jos oli edes lähtenyt ja taas dietataan! Voi voi kun ei auttanut!11 Miksköhän.. *rolleyes*

FJTlu1

Kyllä dietit toimii hyvänä innostajana ensin ja sitten sen jälkeen voi suunnitella pysyvämpää muutosta, jos sitä haluaa. Dietin avulla voi saada nopsasti ohennettua vyötäröä, kun taas hitaalla elämäntapamuutoksella tulokset näkyvät niin hitaasti, ettei motivaatio useinkaan riitä.

Ja ihan jokainen varmasti ymmärtää, että kilot tulevat takaisin, jos ei mässäämistä lopeta, mutta kaikki eivät vaan halua/pysty elämään kurjuudessa koko loppuelämää. Nauttivat sitten herkuista kunnolla ja pitävät välillä tiukan dieetin, kun paino nousee liikaa. Näin saa kuitenkin suurimman osan vuodesta nauttia. Elämäntapamuutoksen jälkeen nautinnot on niin mitättömiä, ettei ne kaikille riitä.

Mun mielestä elämäntaparemontit kuulostaa kauheille. Joku seksiä rakastava ehkä ymmärtäisi mua, jos sanoisin, että mulle kohtuullinen syöminen tarkoittaa samaa kuin seksiä rakastavalle tieto, että selibaatissa on elettävä koko elämä. Kerran viikossa voi yhden työnnön tehdä, mutta ikinä ei enää orgasmiin johtavaa seksiä saa harrastaa. Kohtuudella vaan se yksi työntö per viikko.

Yksi tuore korvapuusti ei vaan riitä. Niitä on saatava monta. Ja kunnon cappuccinoa pari kupillista. Ja jälkkäriksi pari palaa juustokakkua.

Yhteistyössä