Miehet miehet..huoh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiittämätön kakkiainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiittämätön kakkiainen

Vieras
Mulla on tänään synttärit. Tiedän, että rahatilanteemme on huono, mutta olin toivonut lahjaksi sykemittaria ja hedelmävaakaa (kalorilaskuri.fi:n takia) Miehen mielestä turhan kallista, odottakaamme parempia aikoja.

Töistä tullessaan ukkokulta oli kuitenkin ostanut mulle lahjan: Kukkakimpun ja Mozart suklaata. Näin vahingossa kuitit: Kimppu oli maksanut 30 euroa, suklaa kympin! OMG! Mikä huvittavinta: en erityisemmin välitä kukista ja suklaassa on marsipaania, jota en voi sietää. Yritin pinnistää itsestäni kiitollisuutta, mutta lopulta padot murtui. Menin tiuskaisemaan, että tällä rahalla olis saanu sen helvetin sykemittarin ainakin, miks piti tuhlata moiseen turhuuteen!! Tulos: mies mököttää, mulla paska fiilis.

No olisit ollut kiitollinen noista lahjoista ja mennyt itse hakeen ne sykemittarit ja hedelmävaat kaupasta..

Miksi pitäis olla kiitollinen turhasta? Meillä on omat tilit, mutta yhteiseen elämiseen niitä käytetään. Minulla ymmärrettävästi huonommat tulot, kun olen hoitovapaalla. Mies tiesi toiveeni, mikä hitsin älynväläys oli ostaa täysin turhaa tavaraa, kun oikean toiveeni tiesi!?

Mulla ei ole varaa ostaa niitä, mitä toivoisin, ja olin tyytynyt siihen, että saan ne ehkä sitten joskus tulevaisuudessa. Ottaa päähän, kun mies laittoi vähät rahat sellaiseen, josta en piittaa. Pitääkö lahjasta aina olla kiitollisuudesta ymmyrkäisenä, vai saisiko joskus katsoa lahjahevosta suuhun?

Asiasta sanoit. Järjen käyttö on sallittua myös miehillä!

Tosin se tyyli, millä tollasta asiaa sanoo, pitäis olla ehkä vähän hienovarasempi, ku mitä vihastuspäissään sylkäsee suustaan.... Meeppä uudesta puhuun asiasta. Valotat vähän sun mieteitä ja laitat ukkos kattoon asiaa sun näkökulmasta. Asiallisesti. Rakentavasti.
Sit viä pusu ja hali ja ens kerralla paremmin :)

Asiasta sanoit. Järjen käyttö on sallittua myös miehillä!

Tosin se tyyli, millä tollasta asiaa sanoo, pitäis olla ehkä vähän hienovarasempi, ku mitä vihastuspäissään sylkäsee suustaan.... Meeppä uudesta puhuun asiasta. Valotat vähän sun mieteitä ja laitat ukkos kattoon asiaa sun näkökulmasta. Asiallisesti. Rakentavasti.
Sit viä pusu ja hali ja ens kerralla paremmin :)

Juuh..tunnustan, etten aina osaa olla rakentava. Nyt se ukkokulta tuijottaa lätkää, ja Suomen tilanteen huomioonottaen ei ehkä ole viisasta, että menen sitä pusuttelemaan.. :D

Huokaus, miehet. Ymmärrän pettymyksesi.

Mun synttärit dissattu, joulut dissattu... kaikki. Ihan v:n sama. Tulee paras, kun viikon päästä ois pidempi vapaa, mulla lomarahat, miehellä just palkka ja mahdollista et on VIIMESIÄ kahdenkeskeisiä viikonloppuja (tai aikoja) pitkiin aikoihin herra jutustelee kaverin kaa lukkiutumisesta pelaa johonkin "kun sitten myöhemmin ei oo aikaa enään...". Joo. Suksikoon sudaniin sitten, voi olla että kiinnostus lopahtaa kaikkeen. Turha tulla esittää ateriatoiveita. (muhun suhtaudutaan muutenkin, jos en oo jaksanu kokata, kun maha painaa ihan oikeesti ja on pakko nukkua kun nukuttaa siten, varautuneesti) sori. Avauduin sun avautumis aloituksen.

[QUOTE="...";23712220]Huokaus, miehet. Ymmärrän pettymyksesi.

Mun synttärit dissattu, joulut dissattu... kaikki. Ihan v:n sama. Tulee paras, kun viikon päästä ois pidempi vapaa, mulla lomarahat, miehellä just palkka ja mahdollista et on VIIMESIÄ kahdenkeskeisiä viikonloppuja (tai aikoja) pitkiin aikoihin herra jutustelee kaverin kaa lukkiutumisesta pelaa johonkin "kun sitten myöhemmin ei oo aikaa enään...". Joo. Suksikoon sudaniin sitten, voi olla että kiinnostus lopahtaa kaikkeen. Turha tulla esittää ateriatoiveita. (muhun suhtaudutaan muutenkin, jos en oo jaksanu kokata, kun maha painaa ihan oikeesti ja on pakko nukkua kun nukuttaa siten, varautuneesti) sori. Avauduin sun avautumis aloituksen.[/QUOTE]

Anna palaa vaan! Miehet on joskus niin käsittämättömiä, ettei nainen voi muuta kuin suu auki ihmetellä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiittämätön kakkiainen;23712120:
Mulla on tänään synttärit. Tiedän, että rahatilanteemme on huono, mutta olin toivonut lahjaksi sykemittaria ja hedelmävaakaa (kalorilaskuri.fi:n takia) Miehen mielestä turhan kallista, odottakaamme parempia aikoja.

Töistä tullessaan ukkokulta oli kuitenkin ostanut mulle lahjan: Kukkakimpun ja Mozart suklaata. Näin vahingossa kuitit: Kimppu oli maksanut 30 euroa, suklaa kympin! OMG! Mikä huvittavinta: en erityisemmin välitä kukista ja suklaassa on marsipaania, jota en voi sietää. Yritin pinnistää itsestäni kiitollisuutta, mutta lopulta padot murtui. Menin tiuskaisemaan, että tällä rahalla olis saanu sen helvetin sykemittarin ainakin, miks piti tuhlata moiseen turhuuteen!! Tulos: mies mököttää, mulla paska fiilis.

No ei 40 eurolla mitään sykemittaria saa.

just juttelin miehen kanssa eilen illalla siitä, miten epäkiitollinen tehtävä pojan ensimmäisellä tyttöystävällä on, kun sen pitäis opettaa sille jätkälle, miten naisia kohdellaan. luojan kiitos mun miehen ensimmäinen tyttöystävä on ollu erittäin hyvä opettaja. mä en tainnu olla ihan niin hyvä kouluttamaan mun ekaa poikaystävää :|

Alkuperäinen kirjoittaja suurenmoinenelämä;23712882:
Mä oon kavereiden kanssa puhuttuani tullut siihen tulokseen, että miehet ei oikeen ostele synttärilahjoja kauheen herkästi :) Jouluna mä oon aina lahjan mieheltäni saanut, synttäreillä ehkä kerran koko suhteen aikana...

huonosti koulutettuja miehiä :P

Yhteistyössä