Mitä te teette, kun lähdette kahdestaan miehen kanssa viihteelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ppppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

ppppp

Vieras
Apua, oltiin ekan kerran kahdestaan miehen kanssa ns. viihteellä ja käytiin kyllä ekaks syömässä ja näin, mutta sen jälkeen lähdimme erehdykseksemme yökerhoon. Voi apua, eihän siellä ole yhtään hauskaa kahdestaan. Olen siis käyny baareissa ja yökerhoissa vain kavereideni kanssa, ilman miestä.

Ikinä ei enää kahdestaan oman miehen kanssa yökerhoon, never. Mutta mitä te teette, jos lähdette ihan vain kaksin baariin? Meillä mies haluaisi käydä minun kanssa enemmänkin, mutta meillä ei ole yhtään sellaisia yhteisiä tuttavia/kaveripariskuntia kenen kanssa käydä, joten taisi jäädä tuokin reissu ainutkertaiseksi :/

[QUOTE="Hyrrä";23716896]No mikä siinä oli niin kauheaa? Mä taas haluaisin joskus ukon kans kahdestaan baariin. Juotais muutama drinksu tanssiravintolassa.[/QUOTE]

No siis ollaan sen verran nuoria tai kankeita että tanssiravintolat ovat ehdoton ei. Kumpikaan meistä ei osaa tanssia mitään vakioita.

Ai kauheeta, no se että ite haluais tanssiin mutta ei kehtaa sen äijän kanssa mennä kun se on niin nolon näköistä se sen tanssi :D eli liian lievä humala. Tai, mulla ei mene alkoholi päähän, joten en voi vetää edes itseäni semmoseen tuiteriin että nolouden tunne häviäisi, sammuisin vain.

Me käydään ravintolassa syömässä, leffassa ja aika useesti otetaan hotelli jostain toisesta kaupungista ja lähdetään viikonlopuksi shoppailemaan. Käydään syömässä ja ehkä jossain bubissa parilla kaljalla. Ei paljon kyllä huvita oman miehen kanssa lähtee yökerhoihin. Yökerhot on sitten tyttyöporukan reissuja.

Käydään ulkona syömässä ja sen sitten teatterissa/jollain keikalla/elokuvissa.
Kierrellään festareilla, käydään minigolffaamassa, ajamassa mikroautoja, keilaamassa, taidenäyttelyissä.
Lillutaan hotellin porekylvyssä tai saunassa. Käydään uimassa.
Jne.

Eli jotakuinkin vaikka mitä.
Ja toki pubissakin käydään joskus muutamalla vaikka mies ei oikein baari-ihminen olekaan.

Me ei käydä yhdessä viihteellä. Eikä leffoissa, koska miestä ei saa millään ilveellä ravintolaan tai leffaan. Syömässä voidaan käydä tai kahvilla. Tai pyörimässä jossain kaupoissa. Viimeksi oltiin autokaupoilla... :D
Mä käyn kavereiden kanssa "viihteellä" ja leffoissa. Mutta olis kyllä ihan hauskaa mennä joskus miehenkin kanssa. Joskus käytiin, nuorempina, vielä kun tonmiehenkin sai raahattua jonnekin. Yleensä meitä oli kyllä muitakin kuin minä ja mies.
Mikset lähde miehen ja sen kavereiden kanssa jos miehesi kerran haluaisi?

Viimeksi oltiin toisella paikkakunnalla hotellissa yötä. Ensin käytiin syömässä ja jätskillä, sittenstand-upia katsomassa ja loppuillaksi mentiin kuuntelemaan paria bändiä.

Saatetaan käydä teatterissa, keilaamassa, pubissa, syömässä, pelaamassa bilistä, keikalla/konsertissa, kirppiksiä kiertämässä tai patikkaretkellä metsässä, mitä nyt mieleen juolahtaa. Kaikkein lempparipuuhaa on saunoa mun vanhempien kanssa ja pelata loppuilta korttia...

Me ei käydä yhdessä viihteellä. Eikä leffoissa, koska miestä ei saa millään ilveellä ravintolaan tai leffaan. Syömässä voidaan käydä tai kahvilla. Tai pyörimässä jossain kaupoissa. Viimeksi oltiin autokaupoilla... :D
Mä käyn kavereiden kanssa "viihteellä" ja leffoissa. Mutta olis kyllä ihan hauskaa mennä joskus miehenkin kanssa. Joskus käytiin, nuorempina, vielä kun tonmiehenkin sai raahattua jonnekin. Yleensä meitä oli kyllä muitakin kuin minä ja mies.
Mikset lähde miehen ja sen kavereiden kanssa jos miehesi kerran haluaisi?

Sillä on kaverit toisella paikkakunnalla ja mun kavereiden kanssa minä en sitä ota. Tyttöjen illat on tyttöjen iltoja :)

Yhteistyössä