menen hierojalle ensimmäistä kertaa ja mietin kävelenkö tissit paljaana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja xxo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
X

xxo

Vieras
siihen pöydälle,vai annetaanko mulle siellä joku pyyhe,vai onko rintsikat päällä ja avataan vaan ne hakaset vai miten siellä toimitaan? oon ihan pihalla koko touhusta siellä:D

Jos perinteinen hartia-yläselkä hieronta, mä teen näin.

Siinä seisoessa paidat pois ja rintsikat päällä mahalleen, jossa avaan hakaset ja pujotan kädet pois lenksuista. Kun hieroja pyytää kääntymään, pujotan kädet takas ja laitan hakaset kiinni. Samalla hän pitää pyyhettä ettei nää mahamakkaroita tai rintoja. Joskus hieroja saattaa laittaa hakaset kiinni valmiiksi, joskus ei jos on hankalan oloiset tai tiukat. Tuttu hieroja kun on, niin osaan jo sanoa kumpi kiinnittää.

Mutta meillä noin (jos ymmärsit jotain :saint: )

[QUOTE="vieras";23731805]Just ton takia mä en mee koskaan hierojalle, noloo touhuu tissiliivien kanssa.[/QUOTE]

sulla ei sitten ole koskaa ollut TODELLISTA tarvetta, koska silloin rintsikat on vaan sivuseikka ;) Ja useimmat mieshierojat on naimisissa joten rinnat ja liivit on kyllä tuttuja...

No en mä ainakaan halua että hieroja koskee mun vaatteisiin öljyisillä käsillä.
Mulla menee niin että hieroja jättää rauhassa riisuutumaan ja asetun mahalleni makaamaan hierontapöydälle ja hän tulee sitten paikalle. Ja jättää rauhassa pukemaan.
Tosin mua ei edes haittaisi jos joku nyt sattuu mun tissit näkemään.

No en mä ainakaan halua että hieroja koskee mun vaatteisiin öljyisillä käsillä.
Mulla menee niin että hieroja jättää rauhassa riisuutumaan ja asetun mahalleni makaamaan hierontapöydälle ja hän tulee sitten paikalle. Ja jättää rauhassa pukemaan.
Tosin mua ei edes haittaisi jos joku nyt sattuu mun tissit näkemään.

Ja sitä paitsi mulla hierotaan niskahartiahieronnan yhteydessä olkapäitä ja vähän matkaa käsivarsiakin niin rintsikoiden olkaimet on sitten ihan turhaan tiellä.

Kävelin sitä pöytää päin ja sanoi hierojalle että saat ottaa ite rintsikat ja heittää ne johonkin. Sitten kun se käänsi mut selin makulleen sanoin että hiero vaikka nämäkin jos huvittaa. Hieroja kiinnostui ja hieroi tissitkin vaikka piti olla käsi/selkähierontA

Olen käynyt samalla mieshierojalla 3 vuotta. Ekalla kerralla hän taisi sanoa että riisu kaikki pois vaan. Menen pöydälle ilman liivejä vatsalleni ja hän peittää pyyhkeellä. Kyn pitää kääntyä hän laittaa aina pyyhkeen suojaksi. Eikä katsele päin siinä vaiheessa kun puen/riisun. Hieroja varmaan kertoo sulle miten toimitaan tai voit kysyä suoraan. Mun mielestä liivit ois vaan tiellä.

olen käynyt naishierojalla kokovartalohieronnssa, mutta hänn ei hiero pakaroitani,vai käsittääkseni ne kuuluu kokovartalohierontaa. olen ajatellut kun päälläni on pikkuiset stringit, niin ehkä ne öljyynyyt hierottaessa. seuraavalla kerralla panen myöskin stringit päälle ,mutta riisun ne hierontapöytälle mennessä nurkkaan. eli oon naimaasussa koko hieronnnanajan. voisinkokeilla myös hierojani kanssa pohjaonkea hierontapöytällä,jos se hänelle sopisi.

Taitan olla vähän huoraava, kun käyn naishierojalla alasti. saahan jokainen oll a siellä silleen ei pitä kahehtia. Eihän se ole keltäänpois, jos aiheutan alastomuutellani yli määräistä sydämmen tykytystä hieroja tytöille

Yhteistyössä