X
xxo
Vieras
siihen pöydälle,vai annetaanko mulle siellä joku pyyhe,vai onko rintsikat päällä ja avataan vaan ne hakaset vai miten siellä toimitaan? oon ihan pihalla koko touhusta siellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No joka kerta mitä mä olen ollut hieronnassa, on hieroja avannut rintaliivien hakaset kun olen ollut siinä pöydällä mahalteni rintaliivit päällä..
No joka kerta mitä mä olen ollut hieronnassa, on hieroja avannut rintaliivien hakaset kun olen ollut siinä pöydällä mahalteni rintaliivit päällä..
ok,siis ihan normi niska/hartia hieronta olisi.Eli rintsikat päällä mennään siihen pöydälle,kuuluuko normaalihierontaan etu puolikin?
No en mä ainakaan halua että hieroja koskee mun vaatteisiin öljyisillä käsillä.
Mulla menee niin että hieroja jättää rauhassa riisuutumaan ja asetun mahalleni makaamaan hierontapöydälle ja hän tulee sitten paikalle. Ja jättää rauhassa pukemaan.
Tosin mua ei edes haittaisi jos joku nyt sattuu mun tissit näkemään.
hierojani on hyvän näköinen nainen naisin häntä mielelläni ehkäpä nyt kiinnostuu minusta kun olen alastijos haluat, niin mikä estää
Mie voin antaa cocovartalohieronnan siulle ihan ilimaseksisiihen pöydälle,vai annetaanko mulle siellä joku pyyhe,vai onko rintsikat päällä ja avataan vaan ne hakaset vai miten siellä toimitaan? oon ihan pihalla koko touhusta siellä
Voit mennä sokealle hierojalle niin tuet vaikeasti työllistettävää vähemmistöä eikä tarvitse miettiä mitä se näkee.
Miksi miehet luulee että hieroja innostuu kun näkee asiakkaan alasti? Lähetä vielä dickpick ajanvarauksen yhteydessä niin saat syytteenhierojani on hyvän näköinen nainen naisin häntä mielelläni ehkäpä nyt kiinnostuu minusta kun olen alasti
Ja niskaa hierotaan?Taitan olla vähän huoraava, kun käyn naishierojalla alasti. saahan jokainen oll a siellä silleen ei pitä kahehtia. Eihän se ole keltäänpois, jos aiheutan alastomuutellani yli määräistä sydämmen tykytystä hieroja tytöille