PIILARIT! Mistä nopeiten netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "assi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nopeudesta en tiedä, mutta vinkkinä se, että googlaa firma ennen kuin tilaat. Jos siis on yhtään oudompi firma. Iteltä jäi ainakin ikinä saamatta piilolinssitilaus.fi firman tilaus ja epäilen et monet muutkin on huijausta.

Lensway on nopein. Aina tullut 2 päiväs sisällä tilauksesta. Muut toimittaa n. 5-7 päivän viiveellä. lenson on mun mielestä halvin, mutta tilaan usein lenswayltä koska saan nopeasti... sillä usein tajuan tilata viimetipassa vasta. :)

[QUOTE="vieras";23739962]Lensway on nopein. Aina tullut 2 päiväs sisällä tilauksesta. Muut toimittaa n. 5-7 päivän viiveellä. lenson on mun mielestä halvin, mutta tilaan usein lenswayltä koska saan nopeasti... sillä usein tajuan tilata viimetipassa vasta. :)[/QUOTE]

PEESI.

Nopeimmiten saat menemällä ihan silmälasikauppaan.

Ei välttämättä. Mun tyttö joutui odottamaan yli viikon ennen kuin sai piilarit silmälasikaupasta. Ei niissäkään kaikkia vahvuuksia ole varastossa. Lensonilta on saatu yleensä tosi nopeasti, muutamassa päivässä, mutta joskus on sieltäkin olleet meidän teinien käyttämät linssit lopussa, joten on jouduttu yli viikko odottamaan.

[QUOTE="ahaa";23740325]Ei välttämättä. Mun tyttö joutui odottamaan yli viikon ennen kuin sai piilarit silmälasikaupasta. Ei niissäkään kaikkia vahvuuksia ole varastossa. Lensonilta on saatu yleensä tosi nopeasti, muutamassa päivässä, mutta joskus on sieltäkin olleet meidän teinien käyttämät linssit lopussa, joten on jouduttu yli viikko odottamaan.[/QUOTE]

Mulla oli tilanne, että piti saada piilarit samantien mukaan, kävin yhdessä liikkeessä, niiden kautta olis kestän sen viikon saada, kävin olikos se instrumentariumissa vai mikä se nimi oli, niin sain oitis paketillisen piilareita mukaani ja olipa vielä halpoja:)

Yhteistyössä