Suomi-Ruotsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23771726]Suomi ei ole voittanut Ruotsia sen jälkeen? Ei voi mitään mutta ärsyttää nämä suun soittajat jotka eivät edes tajua mistään mitään[/QUOTE]

Suomi ei ole voittanut Ruotsia sen jälkeen missään merkittävässä pelissä.

Ai täältä löytyi nyt jo ketju =)

Mä oon siis niiiiiiin messissä kannustamassa Leijonat voittoon!! Mulla onneks tyttö nukkuu niin sikeesti, että saan huudattaa telkkua ja kiljuakin aina maalin tullessa, hih. :D

"Vehanen meidän, joka olet maalilla. Pyhitetty olkoon sinun alueesi. Tulkoon sinun voittopelisi. Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää. Anna meille tänä sunnuntaina meidän mestaruutemme. Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät ruotsalaisista. Sillä sinun on maski, patja ja räpsä."

Aamen!

Pakkohan tuo on valvoa, vaikka pitäs Helmisen tavoin mennä välillä vessaan kun ei uskalla katsoa peliä :)
On niillä niin kova porukka että jännäks tosiaan voi mennä..toivotaan että Leijonat jaksaa pelata sitä omaa peliä eikä ottais turhia jäähyjä.

Mie oon vieläkin ihan järkyttyny siitä maalista minkä se Granlund teki Venäjä-pelissä...olin ihan varma ettei semmosta veiviä ees hyväksytä. Mut olipa hieno maali se!

Mie oon vieläkin ihan järkyttyny siitä maalista minkä se Granlund teki Venäjä-pelissä...olin ihan varma ettei semmosta veiviä ees hyväksytä. Mut olipa hieno maali se!
Uskomaton maali tosiaan.:D
:wave: Täälläkin sitten kannustetaan miehen kanssa suomea voittoon.

Tänään Leijonille tarjoillaan suoraan rillistä Kalle, Palle ja jälkkäriksi vielä Ulle ;D

http://www.youtube.com/watch?v=mo7MUC7lcwQ&feature=player_embedded

"Vehanen meidän, joka olet maalilla. Pyhitetty olkoon sinun alueesi. Tulkoon sinun voittopelisi. Tapahtukoon sinun torjuntasi, myös Ruotsia vastaan niin kuin Venäjää. Anna meille tänä sunnuntaina meidän mestaruutemme. Äläkä saata meitä tappioon, vaan päästä meidät ruotsalaisista. Sillä sinun on maski, patja ja räpsä."

:laugh: Nauran täällä vedet silmissä, tää oli hyvin keksitty!

Nyt kyllä alkaa jännittämään! En oo edes malttanu syödä mitään juoksulenkin jälkeen kun haluan säästää syömisen matsin alkamiseen, vaikka vähän jo heikottaa :D

Kerrankin Suomella on mahdollisuus voittaa Ruotsi. Ajatelkaa että Ruotsi hävis NORJALLE. Muutenkin Suomi on hävinny vaan yhden matsin näissä MM-kisoissa kun Ruotsi on hävinny 4. Kyllä nyt on Suomen vuoro voittaa.

[QUOTE="vieras";23771860]Niin no mikä kellekkin on merkittävää ;)[/QUOTE]

No kerro nyt missä merkittävässä pelissä Suomi on voittanut Ruotsin. Ei tarvitse edes rajoittaa jääkiekkoon - tai urheiluun.

Yhteistyössä