Suomi-Ruotsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TrueBlood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1135202-max484x290.jpg[7img]

[QUOTE="vieras";23772510]No kerro nyt missä merkittävässä pelissä Suomi on voittanut Ruotsin. Ei tarvitse edes rajoittaa jääkiekkoon - tai urheiluun.[/QUOTE]

Kuten sanoin, mikä peli on merkittävä kenellekin. Sinä väitit ettei Suomi ole voittanut Ruotsia vuoden 1995 jälkeen, todistustaakka on sinulla ;) Minä tiedän että Suomi on voittanut tuonkin jälkeen Ruotsin, todista sinä että ei ole.

Jee jee mies baarissa ja töistä selän takia saikulla ensi viikon... varmaan taas kännäystä tiedossa useempi päivä jos Suomi voittaa. Ettätiä sit mitä toivois. Samaha se oli ku Hifki voitti ni joka pelissä kännissä ja sitten sekoilua useempi päivä ku se voitto tuli. Ja pois töistä... Kivaa joo...

Käväisin äsken Alepassa ja ihmiset valmistautuvat sankoin joukoin matsiin. Kaikilla oli ostoskorissa siideriä, kaljaa ja mässyä.
Minä friikki ostin kaalin ja varhaispottuja. Mutta minulla olikin jo illan siiderit kotona odottamassa :)

Mulla ei oo edes matsi-herkkuja, mies lähti yövuoroon ja lapsi nukkuu joten en voi kauppaankaan mennä. No täytyy pärjätä pihviruoka-jämillä ja tummalla suklaalla :) Kohta se alkaa!

Yhteistyössä