Raskaaksi uudestaan kuukausi synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiinnostaavaan...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiinnostaavaan...

Vieras
Haluan tietää, että onko ylipäänsä mahdollista tulla uudestaan raskaaksi heti synnytyksen jälkeen? Siis kaikki varmaan on teoriassa aika mahdollista, mutta kuinka mahdollista? Onko täällä joku tullut noin pian raskaaksi?

Voi tulla! Itselläni tuli outoa verta 5vko päästä synnytyksestä ja kävin lääkärillä ja oli ilmeisesti ekat menkat. Siis olisin voinut raskautua 3vko päästä synnytyksestä eli olisin ollut 5vko päästä 4.llä viikolla.

ovulaatio on enne menkkoja, ja mulla ekan raskauden jälkeen oli ekat menkat 5vk synnytyksestä eli jos ei olis ehkäsyä ollut niin luultavasti olis ollut heti pulla uunissa.

Kiitos vastauksista. Täytyy luottaa imetyksen ehkäisevään voimaan... Tai siis en aio luottaa jatkossa, mutta menin luottamaan ja kaduttaa, kun eihän sitä voi ikinä tietää...

Ne tapaukset, joita tiedän, eivät ole imettäneet. Täysimetyshän (oliko se että ei yli 3h imetysvälejä) yleensä poissulkee raskauden. Olen tullut imettäessä raskaaksi, mutta en täysimetyksen aikana (yritystä oli silloin).

Ne tapaukset, joita tiedän, eivät ole imettäneet. Täysimetyshän (oliko se että ei yli 3h imetysvälejä) yleensä poissulkee raskauden. Olen tullut imettäessä raskaaksi, mutta en täysimetyksen aikana (yritystä oli silloin).

Voi mä tiedän kyllä monia, jotka on tulleet täysimetyksestä huolimatta raskaaksi. :D

Imetys EI ole ehkäisykeino.