Nokia C7

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pypylleröinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pypylleröinen"

Vieras
Onko jollakin tuo Nokian C7? Kokemuksia? Kannattaako hankkia? Pelittääkö kosketusnäyttö kunnolla?
Mulla on ollut vuoden verran 5230, ja lähtee vaihtoon välittömästi, kun löytyy joku toimiva puhelin tilalle. Ton kosketusnäyttö on perseestä. Koko puhelin on, sekoilee minkä ehtii, huolloista ja päivityksistä huolimatta...

Mun kaverilla on. Aluksi ajatteli että on tosi hyvä, ja mullekkin suositteli. Mutta käytössä onkin vähän hankala, kun jos et lukitse puhelinta puhuessasi jollekkin, niin katkoo puhelun, ja soittelee itsekseen joillekkin. Kameraa ja videota kehui, mutta muuten ei enää tuota ottaisi. Enkä mäkään vaikka aluks meinasin.

Siis et käytä puhelinta muuten, pelkästään nettiä? Vai nettiä pelkästään puhelimella, et koneella? :D

Hmm... Toimiiko ne nappulat kunnolla tossa, niinkun tavalliset toimis?

Minkä takia ihmiset harkitsevat älypuhelimissa automaattisesti vieläkin Nokiaa ensimmäisenä? Maasidonnainen juttu, yritetään vetää kotiinpäin jotenkin? Sehän on kaikkein surkein älypuhelinvalmistaja.

Minkä takia ihmiset harkitsevat älypuhelimissa automaattisesti vieläkin Nokiaa ensimmäisenä? Maasidonnainen juttu, yritetään vetää kotiinpäin jotenkin? Sehän on kaikkein surkein älypuhelinvalmistaja.

Mulle kelpais muukin merkki kyllä, mut en vaan oo löytäyt vielä oikeen mitään "mun näköstä".
Nokiaan on kai helppo päätyä, kun on valmiiks tuttu käyttää? Katoin kyllä myös esmerkiks tätä https://kauppa.sonera.fi/yksityisil...n&Period=24&Installment=Monthly&PhoneKey=L448
https://kauppa.sonera.fi/yksityisil...n&Period=24&Installment=Monthly&PhoneKey=L438
ja tätä https://kauppa.sonera.fi/yksityisil...n&Period=24&Installment=Monthly&PhoneKey=L432

tietty näistäkin saa kertoa mielipiteitä, mutta lähinnä nyt halusin kuulla tosta nokiasta :)

Mulla on c7 ja en osaa sitä ilmeisesti käyttää oikein, koska siinä kuluu akku loppuun vuorokaudessa.
Siinä se keskinappula välkäyttelee jatkuvasti valoa, ihan kuin olisi vastaamaton puhelu tai lukematon viesti.
ENkä keksi millään miten sen saa pois.

Nokian älypuhelimet on taviksille aivan liian hankalia. Laita omppupuhelin niin ei tarvi tapella.

Eli iphone? Mä oon vähän tyhmä näissä... :snotty:
Mies kanssa sano (on siis tietoliikennetekniikan alalla), että ei nokian älypuhelimia enää kannata hankkia, mielummin anroid, tms. Mut kun mä en jaksais tolta ukkokullalta näistä aina kysellä, kun se antaa niin pitkiä ja hienoja vastauksia, etten jaksa kuunnella loppuun asti, tai en tajua niistä mitään... :P Mutta siis, toi C7 jäis tästä listasta pois, tilalle tulis mietintään iPhone 3G

[QUOTE="Kenguru";23775623]Mun kaverilla on. Aluksi ajatteli että on tosi hyvä, ja mullekkin suositteli. Mutta käytössä onkin vähän hankala, kun jos et lukitse puhelinta puhuessasi jollekkin, niin katkoo puhelun, ja soittelee itsekseen joillekkin. Kameraa ja videota kehui, mutta muuten ei enää tuota ottaisi. Enkä mäkään vaikka aluks meinasin.[/QUOTE]

Ei katko puhelua, kun ei pidä poskessa puhelinta kiinni. Hyvä puhelin, tykkään. Ei mitään moitittavaa.

Mulla on c7 ja en osaa sitä ilmeisesti käyttää oikein, koska siinä kuluu akku loppuun vuorokaudessa.
Siinä se keskinappula välkäyttelee jatkuvasti valoa, ihan kuin olisi vastaamaton puhelu tai lukematon viesti.
ENkä keksi millään miten sen saa pois.

sullon se vilkkujuttu päällä. sen saa pois kun meet asetuksiin, sieltä puhelin, ja merkkivalot. sit otat sen sykkivän valon pois päältä. ittekin sen laittanu joskus vahingossa päälle. laita myös virransäästö käyttöön. eli painat sormella sitä akunkuvaa ja se kysyy otetaanko virransäästö käyttöön. samanlailla saa pois päältä. kello ei näy taululla senjälkeen enää,mutta kestää akku pidempään.

[QUOTE="Kenguru";23775623]Mun kaverilla on. Aluksi ajatteli että on tosi hyvä, ja mullekkin suositteli. Mutta käytössä onkin vähän hankala, kun jos et lukitse puhelinta puhuessasi jollekkin, niin katkoo puhelun, ja soittelee itsekseen joillekkin. Kameraa ja videota kehui, mutta muuten ei enää tuota ottaisi. Enkä mäkään vaikka aluks meinasin.[/QUOTE]

Itselläni myös kyseinen puhelin ja muutaman kerran tehnyt mieli heittää vesilintua juuri tuon mainitsemasi vian takia, se vaan on niin mukava kun kesken puhelun menee mute päälle, puhelin soittelee joillekkin tahi räpsii kameralla kuvia ympäristöstä, todellinen "älypuhelin" siis.
Se että pitää pitää luuria kaukana korvasta ei voi olla ratkaisu, sillä ainakin ulkoilmassa kuuluvuus on huono varsinkin jos hiukankin tuulee