J
Juuh
Vieras
Sopii mulle, otapa ketju talteen.=)
Yksikään puolue ei täysin voi hallituksessa omia linjojaan saada läpi, mutta toivotaan että joku hyvä asiakin läpi menisi. Ja varmasti meneekin JOS molemmat vasuripuolueet on siellä mukana. Jos tulee sellanen sillisalaattihallitus mitä nyt lähdetään huomenna kokoamaan kenties, niin ei hyvänen aika. En ymmärrä miksi 6 puoluetta. Toivotaan että nyt 2 ainakin tiputettas pois.
ps. persuja sinä äänestit, turha yrittää piiloutua.![]()
Sä olet kyllä ihan selvästi puolueen jäsen. Nyt jo alkaa hallittu vetäytyminen, eihän tietenkään kaikkea voi saada, kunhan edes jotain, kunhan nyt ensin edes päästäisiin hallitukseen...
Mähän olin yksin äänestyskopissa, niin mistäpä kukaan muu sen tietäisi mitä mä äänestin. Ja persuilla on muutamia asenteita joita en missään olosuhteissa hyväksy, esim aborttiasia. Mutta miksi poliitikko ei luota toisen sanaan? Siksi tietysti kun itse valehtelee suut ja silmät täyteen, ei usko kenenkään muunkaan olevan rehellinen.
Yhdessä asiassa olen samaa mieltä ja se on että vähintään kaksi pois. Mun mielestä ne voisi olla RKP ja vihreät, mutta sitä onnea tuskin mulle suodaan.
Koskapa et osannut tai halunnut listata puolueen vaalilupauksia niin laitetaan linkki vielä. Vasemmistoliitto - Vaaliohjelma 2011 Voit säkin sitten lukaista läpi niin muistat.