Miten saa facebookissa asetukset, niin ettei kommentit jne näkyis toisten etusivulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vv

Vieras
Eli jos laitan vaikka jonkun seinälle kuvan, niin se näkyy kaikille etusivulla. Tai jos kirjoitan kaverin seinälle, niin sekin näkyy kaikille. Saako tuon asetuksen jotenkin pois?

Yksityisasetuksista voi rajata ainakin sen että kuka näkee seinällesi kirjoitetut tekstit, mutta itse kun koitin säädellä ettei niitä näy, oli tuloksena ettei seinälleni voinut kirjoittaa.

Voi nähdä kaverien seinäkirjoitukset, löytyy ykstyisasetuksista, mutta kun sitä menin muuttamaan niin että vain minä nään ne, ei voinut enää kirjoittaa seinälle ollenkaan

kun oot kirjottanu tekstin kaverin seinälle, sun seinälle jää merkintä etä olet kirjoittanut xx seinälle. sen ilmoituksen kun poistat omalta seinältä, niin häviää se ilmoitus myös yhteiseltä seinältä. kauhee kun oli monimutkainen selitys, toiv. ymmärsit :) tois siis toimii ainakin mulla :)

kun oot kirjottanu tekstin kaverin seinälle, sun seinälle jää merkintä etä olet kirjoittanut xx seinälle. sen ilmoituksen kun poistat omalta seinältä, niin häviää se ilmoitus myös yhteiseltä seinältä. kauhee kun oli monimutkainen selitys, toiv. ymmärsit :) tois siis toimii ainakin mulla :)

Noin mä olen tehnytkin tähän asti. :) Nyt vaan aloin miettimään, että saisko sen jotenkin helpommin. :D

Yhteistyössä