A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin siis olethan valmis lähettämään rahaa tämän aidon rakkautesi perheelle sinne vinkuintiaan mistä ikinä hänet haetkaan? Se kun on tapana... Ja tiedätkö mitä, nekin oppi täällä suomessa suomalaisten naisten tavoille =) Nöyryys kestää aikainsa - no edestäs löydät.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23807791:Ja mitään kinaa ei tule, koska semmosta tulee vaan vääränlaisesti tasa-arvoisessa suhteessa jossa kaikista tulee kinaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhyt yksinäinen mies;23807791:Naisen tehtävä tommosessa kuviossa on olla tosiaan se iloinen ja sexy. Jos on ongelmia, hoitaa ne sit "omalla ajallaan"
Eikö tule mieleen, että saatat loukata kivojakin lyhyitä miehiä.. Vähän outoa ottaa oikein asiaksi haukkua typerää provoa.Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807782:Joo mäkin olin ensialkuun myötätuntoinen. En ole enää.
Lyhyt yksinäinen mies on sama joka oli Kepsis.![]()
Vaaleenruskeista mustaihosista naisista tulee mieleen kismet tai joku muu suklaa.
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807862:Mutta jotkut afrikkalaiset miehet on ihan suklaan värisiä.
No on, mutta jostain syystä naiset maistuu enemmän suklaalta.:xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807899:Hmm, minä olen välttänyt molempien maistamista. Pidän enemmän oikeasta, kuin ihmssuklaasta.
Lyhyt yksinäinen mies on sama joka oli Kepsis.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja PölyEsteri;23807478:No kyllä mä silti tuiedän, ettei se pituus mihinkään työntöjen tiheyteen vaikuta.
Enkä toisaalta ymmärrä, miksi joku haluaa kaniinikyytiä, kun kerran ihmisiä ollaan.
Lyhyt yksinäinen mies, tyytyisitkö itse sellaiseen elämään kuin mitä kumppanillesi kaavailet? Että olisit kotona, hoitaisit kodin, olisit seksiin käytettävissä milloin nainen tahtoo, olisit ilman silloin kun hän ei tahdo, kantaisit olutta hänelle kun hän istuu sohvalla kavereineen katsomassa sinkkuelämää ja pitäisit mölyt mahassasi jos kaikki ei olekaan sinulle mieleen? Saisit siitä pientä taskurahaa korvaukseksi jne..? Miltäs kuulostaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Lyhty yksinäinen mies;23807824:No kenties saa lähettää omistaan sinnekki rahaa. Mut jos muuttuu väärissä asioissa liikaa suomalaiseen suuntaan, niin sitten lentää pellolle. Enkä mä vaadi mitään nöyristelyä. Muija saa tosi paljon omaa aikaa.'
Ei voi vittu olla liikaa vaadittu, että hoitaa kodin KUN EI OLE EDES LAPSIA. Ja seksiä tietty. Kyl mä odotan, että kun tuun töistä, niin voi laittaa vaikka tekstarin, että "nyt tyttö pylly pystyyn, kohta mä tuun"![]()
Lyhyt yksinäinen mies, tyytyisitkö itse sellaiseen elämään kuin mitä kumppanillesi kaavailet? Että olisit kotona, hoitaisit kodin, olisit seksiin käytettävissä milloin nainen tahtoo, olisit ilman silloin kun hän ei tahdo, kantaisit olutta hänelle kun hän istuu sohvalla kavereineen katsomassa sinkkuelämää ja pitäisit mölyt mahassasi jos kaikki ei olekaan sinulle mieleen? Saisit siitä pientä taskurahaa korvaukseksi jne..? Miltäs kuulostaa?