Miten kulutat viimeiset kolmekymmentä minuuttia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Se on moro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23815080:
Tosin mulla on pieni epäilys, että mun pitää noi kurkun taimet sittenkin vielä tänään istuttaa...mutta katsotaan nyt ensin varttin verran.

Joo mulla on kans epäälys, että klo: 22 mun pitää ruveta palvelemaan janoosia ihmisiä. Jospa ihmisiä tänään janottaas normaalia enemmän kun on pitänyt koko päivä jännätä maailmanloppua. :xmas: Tai sitten on sen pelossa vedetty jo niin paljon pohjia, että ei pääse enää sisälle baariin... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23815117:
Mulla kans kämppä kuin maailmanlopun jäljiltä.

Miä siivosin eilen kun maailmanlopun edellä :D Kerrankin pääsen käyttämään osuvaa sanontaa.. Mutta pizzaa en ehi mitenkään syömään ennen kuutta, kuolen siis nälkäisenä pienessä sievässä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;23815137:
Miä siivosin eilen kun maailmanlopun edellä :D Kerrankin pääsen käyttämään osuvaa sanontaa.. Mutta pizzaa en ehi mitenkään syömään ennen kuutta, kuolen siis nälkäisenä pienessä sievässä :D

Syö puoliraakana! tekee pahaa ajatella, kun ei tiedä, koska seuraavan kerran saat ruokaa :D

Ten minutes.

Mikseiköhän austarilassa ja uudessa-seelannissa maailmanloppua?
Hmm. Voihan tämä nyt jonkun maailmanloppu olla, muttei kyllä minun :D

Niin, eikös ole hassua, kun sanotaan aina, että jokin asia ei koske Suomea, niin nyt tuntuu siltä, että tämä asia koskee NIMENOMAAN ellei jopa yksinomaan Suomea, mikäli tämän palstan hysteriaa on uskominen.

No mä menen ainakin vielä rannalle lasten kanssa, mut me ei ollakaan Suomessa.

Heippa!
hugs14.gif