Mikä pakkomielle opettajalle on nähdä vanhempia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hemmetin16
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hemmetin16

Vieras
Nyt oon perunut vanhempien vartin 2 kertaa, niin opettaja laittoi taas uutta aikaa. Ei idiootti taida tajuta etten välitä mennä tapaamaan taas pärstätysten (kerta vuoteen riittää kiitos).
On kai laitettava infoa reppuvihkoon isoilla tikkukirjaimilla että "VOIN OTTAA KIRJALLISESTI VASTAAN LASTANI KOSKEVAT VIIMEAIKAISET TAPAHTUMAT, JOS ON JOTAIN RAPORTOITAVAA!"..
Ahkerasti seuraan reppuvihkoa ja wilmaa, luulis riittävän. En mä sitä koulua käy vaan mun lapsi. Eletään sentään nykyaikaa, on kaikki vekottimet keksitty, mä en koulussa ala jatkuvasti ramppaamaan.

Mun lasten kouluissa on ihan yleinen tapa että syksyllä nähdään vanhemman/vanhempien kanssa ja keväällä pidetään palaute keskustelu jossa on myös oppilas mukana.
Vaikka muutenkin yhteyksissä ollaan.

Kirjoita sinne reissariin ettei vois vähempää kiinnostaa

[QUOTE="Mä";23824436]Ihan kamalaa tommonen! Käyttää nyt vartti aikaa lapsen asioihin pari kertaa vuodessa... Kellä semmoseen on aikaa? :o[/QUOTE]

E ne koskan kestä vain varttia, ja mulla on vaivaantunut olo sen ihmisen edessä. En oo samalla aaltopituudella, siitä ei ota selvä mitä se tarkottaa.

Sulla olisi siis mahdollisuus tavata kasvotusten henkilö, joka opettaa lastasi, jonka ohjauksessa lapsesi viettää ison osan vuodestaan, keskustella hänen kanssaan lapsesi asioista ja sinä vain ruikutat?

Lapsi sitä koulua käy, mutta sun hommasi on tehdä siitä mahdollisimman sujuvaa, yhdessä opettajan kanssa.

Hölmö olet.

[QUOTE="ope";23824461]Vanhempanvartti kuuluu opettajan työhön. Ne on käytävä jokaisen vanhemman kanssa. Eikä opettaja todellakaan ole itse niitä keksinyt.[/QUOTE]

meillä nämä on ihan vapaaehtoisia alakoulussa.

Voit kyllä toki kirjoittaa vaikka wilmaan tai reissariin, että et koe tarvetta tapaamiseen tai et halua tavata. Voit pyytää opettajaa kitjoittamaan, jos hänellä on jotakin erityistä lapsesi koulunkäyntiin liittyvää asiaa.
Aika erikoinenhan tuo asenne on, mutta ei tapaamista pakko ole järjestää. Ilmoita kuitenkin aina selvästi opettajalle jos et ole tulossa tai et halua tapaamista. Ei opettajakaan huvikseen istu odottamassa vahnhempia, jotka eivät sitten saavukaan.
Vaikka tapaamiset ovatkin erittäin tärkeitä, erityisesti pienten oppilaiden vanhempien kanssa.

Terveisin yksi ope

Yhteistyössä