Rikoin sitten taloyhtiön ruohonleikkurin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pusse"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pusse"

Vieras
Sain lopulta revittyä noiden lapsukaisten paimentamiselta sellaisen kolon päivään että kerkiän leikata nurmikot, raahasin koneen pihalle ja aloin nykimään. Ensin oli sellanen tavallinen ongelma vaan etten miljoona kertaa nykimälläkään saanut sitä käyntiin. Ja sitten viimeiseksi jääneellä vedolla se koko hiton vetonaru jäi jumiin! Tulee ehkä kaks senttiä sieltä reiästä ulos jos sitäkään.

Meni kesäfiilis, nipottava naapuri tulee lähipäivinä, ehkä jopa jo tänään, matkalta kotiin ja ekana kattoo että jahas, taas ei ole nuoripari voinut leikata nurmikkoa ja sitten kun se menee hakemaan konetta niin sekin on paskana...
Aamu alkoi niiin hyvin ja lupaili kivaa päivää, nyt meni fiilis ihan totaalisesti, ei huvita enää mikään.

Onko toi vika paha korjata, tietääkö kukaan? Vai meneekö mun lomarahat uuteen leikkuriin?

• Tykkää
Reactions: Manzu
No ei se sellaiselta kuulosta, että uusi leikkuri pitää ostaa. Kysyppäs apua vaikka isännöitsijältä vai onko leikkuri sinun ja naapurin yhteinen, jolloin kannattaa suosiolla selvittää missä korjaajia on...

Taisi tarvitakin huoltoa...

No luultavammin kaikkitietävä naapurimme tietää missä vika kannattaa korjata, mutta kyllähän se nyt vähintään mun miehen läksyttää, jos saa tietää että minä sen rikoin. Siitä jännä setä että se narisee ja valittaa aina mun miehelle kaikesta, mulle juttelee aina vaan niitä näitä...
Leikkuri on kaikkien 11:en asunnon käytössä, joten ainahan sitä voi koittaa pakoilla vastuuta :D Mutta eiköhän sillä mun riuhtomisella ollut todistajia, täytyy nyt katsoa millainen meteli tästäkin tulee... Vaikkei sitten ilmeisesti iso vika ole.

Älä välitä nipottavasta naapurista. Jos oikein hankalaksi menee niin lupaa ettet ikinä enää yritäkään leikata nurmikkoa. :)
Eihän sille mitään voi jos kone vahingoss hajoaa, taloyhtiön pitää vaan korjata tai ostaa uus.
Joku vikahan siinä oli jo alunperin jos ei lähde käyntiin..

entisenä hallituksen jäsenenä voin sanoa että juuri tuollaiset ammattituhoajat sapettavat. Jos osaa käynnistää leikkyrin ja bensaa on tankissa se lähtee tokalla nykäsyllä. Eli täysin aloittajan syy. Puolikädetönkin osaa vaihtaa uuden narun, ei muuta kuin ukko hommiin. Ja sitten ihmetellään kun yvt nousevat?

Heh, tota... Mies kävi äsken ruokatunnilla kotona, olin sille soittanut ja märissyt että kone ei toimi. Käveli suoraa päätä varastoon hakemaan leikkuria ja käynnisti sen ekalla nykäisyllä. Kun tuli sisälle ja sen tietokone ei toiminut niin epäili vahvasti että oon koskenut siihen :D

Nyt sitten lasten kanssa onkin jo taas sen verran touhua, etten kerkiä noita nurmikoita ajamaan ennen kuin mies tulee töistä, toivottavasti rakas niponaapurini ei kerkiä tulla ennen sitä...

Mutta kiitos kommenteista =)

[QUOTE="Pusse";23826923]Heh, tota... Mies kävi äsken ruokatunnilla kotona, olin sille soittanut ja märissyt että kone ei toimi. Käveli suoraa päätä varastoon hakemaan leikkuria ja käynnisti sen ekalla nykäisyllä. Kun tuli sisälle ja sen tietokone ei toiminut niin epäili vahvasti että oon koskenut siihen :D

Nyt sitten lasten kanssa onkin jo taas sen verran touhua, etten kerkiä noita nurmikoita ajamaan ennen kuin mies tulee töistä, toivottavasti rakas niponaapurini ei kerkiä tulla ennen sitä...

Mutta kiitos kommenteista =)[/QUOTE]

Tunnusta pois, et edes jaksanut vetää siitä narusta. :stick:

Bensa vanhenee tankissa talven aikana ja siksi se oli hankala käynnistää. Uudet bensat tankkiin ja taas pelaa. Katkennut naru on helppo vaihtaa, ilmoita asia isännöitsijällä niin hän korjauttaa leikkurin.

Ei ollut mun mielestä AP:n syy vaan normaalia kulumista.

Tulee mieleen kun ollessani teini-iässä samanikäinen kaveri yritti nykkiä peltipailakkaa tulille. Kaverin pikkusisko neuvo että:

"tano peekele, titte lähtee"

Oli siukku vissiin kuullut miten iskä käynnistää linksiä.

Yhteistyössä