Jos miehesi saisi tietää, että kaksplussailet, niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos miehesi saisi tietää, että kaksplussailet, niin kaksplussailisitko samaan tahtiin edelleen ja kirjoittelisit samallalailla?

Entäs, jos miehesikin alkaa kaksplussailemaan. Miten ääni kellossa sitten muuttuu?

Meillä mies tietää että lähestulkoon asun tällä palstalla. Ja jos mieheni kaksplussailisi olisin vain tyytyväinen ;) riippuu toki kävisikö hän minulle pätemään jotain palstalta opittua :D

"saisi tietää", tuossahan tuo istuu vieressä, pelaa pleikkaria ja ohimennen naureskelee et taasko sä mammapalstailet...
Ei tää mikää salaharrastus mulle ole ja monasti tuo on itekkin istahtanut koneelle kun mitäs nyt on ollut auki ja lueskellu näitä juttuja.

Ja jos haluis alkaa palstailee niin siitä vaan, eipä se mua haittaa.

Tietää ja on myös rekisteröitynyt tänne ja kommentoinutkin pariin ketjuun. Työ vie suurimman osan ajasta eikä ole viikkoihin edes kirjautunut tänne, niin sovittiin että mä hoidan mitä vauvan ja kodinhoidolta joudan, palstailut. :D

mun mies tokasee usein et "taasko sä nökötät siellä akkapalstalla?!" :D
eli ei oo mikään valtionsalaisuus :D
ite se istuu koneella just sen verran et lukee sähköpostinsa ja maksaa laskut, silläkin sitä huvittaa kun mä saatan jäädä tähän jumiin ja huudella kaikkee lukemaani sille ja nauraaröhötän päälle :D

Yhteistyössä