Jos miehesi saisi tietää, että kaksplussailet, niin....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23839016]No mutta täällä palstalla on USEIN aloituksia, joissa puhutaan, kuinka tökerösti mies teki jotakin ja mammat sitten yhdessä kauhistelevat/haukkuvat asialle. Jos mies lukisi palstaa, niin hän voisi huomata aloituksen ja tunnistaa itsensä siitä :D[/QUOTE]

No olisko siinä kohtaa syytä miettiä miksei puhu miehelle asioista vaan nurisee täällä?Ei passaa kirjoittaa mitään mitä ei voi päin naamaa sanoa.

[QUOTE="vieras";23839016]No mutta täällä palstalla on USEIN aloituksia, joissa puhutaan, kuinka tökerösti mies teki jotakin ja mammat sitten yhdessä kauhistelevat/haukkuvat asialle. Jos mies lukisi palstaa, niin hän voisi huomata aloituksen ja tunnistaa itsensä siitä :D[/QUOTE]

Heh. Minun veikkaukseni on että 99% niistä aloituksista on provoja.
:)

Tietää kyllä. Usein jää välilehtiä omalle koneelleni auki, kun mies tässä käy. En tiedä onko käynyt juttuja katsomassa, eikä se mua haittaa vaikka olisikin käynyt. En usko, että se itse täällä palstailee.

mies tietää kyllä, että täällä kirjottelen :D se aina haukkuu tätä palstaa kun puhun siitä ja empä usko että koskaan tänne omasta tahdostaan eksyis. oon sille joskus ääneen jotain juttuja lukenu, ei sitä kyllä vois kiinnostaa paskan vertaa :DD

Tietää, että näitä juttuja lueskelen, ja jotain kommenttia johonkin heitän. Tossa vieressä on nytkin. Ei haittaa, vaikka itsekin jotain tänne kirjoittelisi, mutta sillä on parempaakin tekemistä. :D En minäkään tuhlaisi tähän muuten aikaa, mutta kun vauva hengaa tissillä ja muut tarpeelliset jutut on netistä koluttu, niin mitäs sitä muutakaan.

Miun mies kyllä tietää miun palstailevan ja joskus tuleekin lukemaan jonkun jutun,kun mie nauraa hörötän jollekin hauskalle jutulle :D ja nauraa itsekkin
Yhteen ketjuun tuo miun ukko kirjottikin,tosin miun nimimerkillä kun olin viellä kirjautunut,sanoikin kyllä kirjoittavansa miun nimimerkillä ja että on miun ukko.
Samalla tavalla mie kirjoittelisin,ei miulla ole mieheltä salaisuuksia.:)
Miun mies sanoo miun olevan koukussa tähän palstaan :D

Viimeksi muokattu:
Tietää että luen ja joskus kirjoittelen harmaana, mutta ei tietääkseni ole itse kiinnostunut palstasta. Joskus kerron hassuja juttuja täältä miehelle tai jos joku kysyy jotain mihin luulen miehen osaavan vastata, saatan kysyä häneltä :)

Tuossahan tuo vieressä nytkin istuu:D. En näkis mitään syytä salailla. Kuvia ei halua että laitan tänne, enkä kyllä itsekään ole siitä innostunut.

Jos mies alkais kaksplussailemaan, niin tuntuis oudolta, koska nämä on niin "akkojen juttuja!:D....

Yhteistyössä