olenko mä ainoa ,joka näin miettii esim. kevätjuhlista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja endie2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

endie2

Aktiivinen jäsen
30.08.2010
5 694
1
36
että sen oman muksun esitys on kiva ja ihana katsoa, mutta sit kun se on ohi, niin rupean katsomaan vaan kelloa ja odottamaan suht tuskaisna, koska tää loppuu..:ashamed:
penkki on huono istuu, tulee kuuma, vieruskaverin after shave alkaa pettää pahimmassa tapauksessa.
onhan ne vieraidenkin lasten esitykset ihan katsottavia, mutta ääh en ossoo sanoo paremmin..

En tiedä, oletko ainoa, mutta itse en ole koskaan juhlia noin kokenut. Ihan kaikki esitykset olen mieluusti katsonut, eikä ne yleisön mahdolliset tuoksutkaan ole haitanneet. Eikä kova penkki yms, kun tilaisuus ei kuitenkaan ole kovin pitkä.

Eikö ihmiset osaa enää käyttäytyä? P*rkele kun pitää narista kun joutuu sen toisen muksun esityksen katsomaan. OnHan se ihan kamalaa, kun joutuu väkipakolla siellä olemaan.

Meidän pk:ssa asia on ratkaistu niin, että kaikki lapset pääsevät mukaan useampaan esitykseen, niin vanhemmat eivät joudu tuskissaan odottamaan tilaisuuuden loppumista. Ja useimmiten se juhlakestää n. 1/2 tuntia. Ei luulisi olevan mahdoton aika.

Mä en edes kehtaisi päästää moista marinaa huuliltani.

Eikö ihmiset osaa enää käyttäytyä? P*rkele kun pitää narista kun joutuu sen toisen muksun esityksen katsomaan. OnHan se ihan kamalaa, kun joutuu väkipakolla siellä olemaan.

Meidän pk:ssa asia on ratkaistu niin, että kaikki lapset pääsevät mukaan useampaan esitykseen, niin vanhemmat eivät joudu tuskissaan odottamaan tilaisuuuden loppumista. Ja useimmiten se juhlakestää n. 1/2 tuntia. Ei luulisi olevan mahdoton aika.

Mä en edes kehtaisi päästää moista marinaa huuliltani.

Tähhäh?! Kyllä mä käyttäydyin. Taputinkin ja katselin silmät ihan auki.
Mutta mietin vain, että ei ne jaksanut mua hirveesti oikeesti kiinnostaa,rehellisesti,ne muiden vieraiden esitykset. Oma lapsi esiintyi ihan alussa ja tuo juhla kesti kyllä sen reilun tunnin.

Tähhäh?! Kyllä mä käyttäydyin. Taputinkin ja katselin silmät ihan auki.
Mutta mietin vain, että ei ne jaksanut mua hirveesti oikeesti kiinnostaa,rehellisesti,ne muiden vieraiden esitykset. Oma lapsi esiintyi ihan alussa ja tuo juhla kesti kyllä sen reilun tunnin.

No teillä on huonosti järjestetty juhla. NYt sitten vaan reippaasti puheeksi juhlan lyhentäminen ja se että jokainen muksu voisi osallistua useampaan ohjelmanumeroon.

Inhoan koko juhlia (tietysti on sykähdyttävää nähdä oman lapsen esitys, mutta muuten). Haluaisin delegoida koko juhlat aina isälle tai mummolle. Olemmekin tehneet niin, että käyn vain puolessa noista kaikenmaailman juhlista.. Jos siis osallistun joulujuhliin, niin lapsen isä osallistuu kevätjuhliin jne.

En koe noin. Meillä lapsilla mahtava keskittymiskyky ollut aina (jo srk kerhossa kehuttu molempien vahvuudeksi keskittymistä) ja nauttivat sairaasti katsoa tanssia, laulua ja toistenkin esityksiä. vaikka jo koulussa ne ovat nähneet.

Joten haluan katsoa muidenkin ihan lastenkin takia. kun lapset saattavat kysyä, mitä pidit siitä ja siitä. Ja minusta lapset ovat lahjakkaita. Esitykset josksu ihan hyviä. Esim. verrattuna maksulliseen kaupunginteatteriesitykseen, jossa sielläkin voi olla jossain esityksessä jonkun kersa pääosassa. ei se ole välttämättä tippaakaan parempi kuin se koulun esitys. Yleensä sinne pääsee esiintymään jos vanhemmat ovat teatterissa tai on suhteita.

[QUOTE="huoh";23841260]En koe noin. Meillä lapsilla mahtava keskittymiskyky ollut aina (jo srk kerhossa kehuttu molempien vahvuudeksi keskittymistä) ja nauttivat sairaasti katsoa tanssia, laulua ja toistenkin esityksiä. vaikka jo koulussa ne ovat nähneet.

Joten haluan katsoa muidenkin ihan lastenkin takia. kun lapset saattavat kysyä, mitä pidit siitä ja siitä. Ja minusta lapset ovat lahjakkaita. Esitykset josksu ihan hyviä. Esim. verrattuna maksulliseen kaupunginteatteriesitykseen, jossa sielläkin voi olla jossain esityksessä jonkun kersa pääosassa. ei se ole välttämättä tippaakaan parempi kuin se koulun esitys. Yleensä sinne pääsee esiintymään jos vanhemmat ovat teatterissa tai on suhteita.[/QUOTE]

Meitin juhlissa lapset ei kyllä istu vanhempansa kanssa, vaan luokan, ryhmän kanssa edessä.

Kyllä hävettäisi antaa esimerkkiä, että vain silloin on kivaa, kun itse esiintyy tai on pääosassa. Ja toisten jutut ei kiinnosta yhtään.

Mitenhän ne suomalaiset lkersat eivät koulussa käyttäydy? Kun mammatkin tulevat koulun juhliin tyytyväisenä pienempien kersojen kanssa, jtka päästävät häiriköimään ja juoksemaan ja kiipeilemään.

Kyllä se vaan niin menee, että nuo tilaisuudeet ovat tapoja harjoitella ihmisten ilmoilla olemista. Ja sieltä lähdetään heti jos häiriköidään. Muiden ihmisten kunnioitus on suomalaisilta ihan kateissa.

[QUOTE="huoh";23841279]Kyllä hävettäisi antaa esimerkkiä, että vain silloin on kivaa, kun itse esiintyy tai on pääosassa. Ja toisten jutut ei kiinnosta yhtään.

Mitenhän ne suomalaiset lkersat eivät koulussa käyttäydy? Kun mammatkin tulevat koulun juhliin tyytyväisenä pienempien kersojen kanssa, jtka päästävät häiriköimään ja juoksemaan ja kiipeilemään.

Kyllä se vaan niin menee, että nuo tilaisuudeet ovat tapoja harjoitella ihmisten ilmoilla olemista. Ja sieltä lähdetään heti jos häiriköidään. Muiden ihmisten kunnioitus on suomalaisilta ihan kateissa.[/QUOTE]

Sinähän epeli oot. Meepä joskus vaikka italialaiseen ravintolaan katsomaan, miten paljon lapset saa juosta ja temmeltää ja miten paljon se aikuisia haittaa :D

Mä kyllä yleensä tykkään olla muksun juhlissa, mutta nyt kun oli muskarijuhla, niin venyi ihan kauheesti (piti olla tunti) niin puol tuntii lisää, niin alkoi olee ilma ihan kauhee siel sisällä ja lapset alkoi olee hyvin levottomia...Tuli huono olo itsellään ja muillakin.

[QUOTE="huoh";23841279]Kyllä hävettäisi antaa esimerkkiä, että vain silloin on kivaa, kun itse esiintyy tai on pääosassa. Ja toisten jutut ei kiinnosta yhtään.

Kyllä se vaan niin menee, että nuo tilaisuudeet ovat tapoja harjoitella ihmisten ilmoilla olemista. Ja sieltä lähdetään heti jos häiriköidään. Muiden ihmisten kunnioitus on suomalaisilta ihan kateissa.[/QUOTE]

Tä ? nyt multa meni ihan ohi, että miten tämä liittyi tähän mun aloitukseen ?

[QUOTE="huoh";23841450]se on nykyäään kaikilla vaan minä minä minä ja mun kersa. muita ei oteta huomioon.[/QUOTE]

Sulla on nyt hirveä angsti päällä, et edes halua ymmärtää kuin vain väärinpäin :)
Mutta ei se nyt haittaa minua,minua ,minua,minua,minua,minua,minua. ;)

[QUOTE="vieras";23841271]Mä taas oon tippa linssissä koko juhlan ajan, aina ja joka vuosi. Varsinkin omien lasten esitysten aikaan, mutta myös muuten. Tykkään paljon! :)[/QUOTE]

Aivan sama juttu. Ihanaa on ollut käydä lasten juhlissa. Eikä ole ollenkaan pitkästyttänyt muitten lasten ohjelmanumerot. Juhlien aika kuitenkin loppuseltaan lyhyt kun lapset kasvavat niin nopeasti.

Kyllä miusta on mukavaa katsoa muidenkin lasten esityksiä, mutta meidän päikän kevätjuhlat kestävät aina vähintään puolitoista tuntia, kun taaperoillakin on neljä-viisi esitystä, ja täytyy sanoa, että kyllä se on vähän liikaa.

Yhteistyössä