Vanha nainen hunningolla, mitä tarkoittaa tuo kohta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sanna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23847665]Ällöttävä ja ärsyttävä laulu.[/QUOTE]

niin--jos 40v saman miehen lakanoissa niin pakosti jo 60v tai lähes.. ei toimi toi nuori lauluääni, muuten kyllä jees

Mä ainakin aion olla vanha nainen hunningolla, sit vanhempana. Sinkku oon ja onhan mul yksi vähän nuorempi ( 3 v nuorempi) polle, joten ei laulussa mitään vikaa ole...

[QUOTE="jep";23847785]Mun täytyy kyllää ihmetellä, että mitä epäselvää tossa on?

höh.[/QUOTE]

No nutturapää vain tarkistaa, että onko tuo ihan oikeasti sitä, mitä kuvittelen sen olevan. Hih. Seks... eiku erotiikkaa. Hih.

Vanha mummeli (sori mut vanhahko jos 55+) haluaa jo liikkuvassa autossa ja sit ratsastaa...(hehe --- ei tod. hevosella) eli keilleköhän tääkin biisi on tehty ja ketkä diggailee???

[QUOTE="Kia";23847703]niin--jos 40v saman miehen lakanoissa niin pakosti jo 60v tai lähes.. ei toimi toi nuori lauluääni, muuten kyllä jees[/QUOTE]

Minusta on aika hassua että monet odottavat että laulajan laulamat laulut olisivat aina omakohtaisia. Kyllähän laulaja voi kertoa minämuodossa fiktiivisiä tarinoita.

Tulee mieleen Jenni Vartiaisen Ihmisten edessä-biisi, kun siitähän kohistiin että onko Jenni lesbo kun laulaa asiasta.

Ja Anssi Kelakin lauloi minä -muodossa naisen elämästä.

Ja moni, moni muu. Minusta laulamisen voi ajatella samoin kuin näyttelemisen. Kyllähän näyttelijäkin on olevinaan joku muu, miksei siis laulajakin voisi kertoa jonkun muun elämästä kuin omastaan?

Uusimmat

Yhteistyössä