Kysykää :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja M35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten mun pitäis suhtautua kun mies on lihonut vuoden aikana aika paljon ja voivottelee itsekin omaa ylipainoaan, mutta ei silti oikein tee asialle mitään? Mullakin on raskauskiloja pudotettavana, mutta en saa ainakaan tukea laihduttamiselleni mieheltä, mutta pärjään kyllä ilmankin. Mua ei miehen paino haittaa mutta mies valittelee oloaan ja olisi tyytyväisempi kevyempänä. Viitsisinkö ehdottaa yhteistä laihdutuskuuria tai jotain, miten mä voisin tukea toista tässä ilman että se loukkaantuu?

[QUOTE="vieras";23862609]Miten mun pitäis suhtautua kun mies on lihonut vuoden aikana aika paljon ja voivottelee itsekin omaa ylipainoaan, mutta ei silti oikein tee asialle mitään? Mullakin on raskauskiloja pudotettavana, mutta en saa ainakaan tukea laihduttamiselleni mieheltä, mutta pärjään kyllä ilmankin. Mua ei miehen paino haittaa mutta mies valittelee oloaan ja olisi tyytyväisempi kevyempänä. Viitsisinkö ehdottaa yhteistä laihdutuskuuria tai jotain, miten mä voisin tukea toista tässä ilman että se loukkaantuu?[/QUOTE]

tuo on vähän hankala juttu... itse en ainakaan loukkantuisi jos vaimo ehdottaisi yhteistä laihdutuskuuria...

Yhteistyössä